Ik meld me ook weer eens hier

Leuk om te zien hoe verschillend onze F'jes zijn! Je ziet bij de meeste toch echt al wel de 'volwassen' Fjord naar voren komen
Feline doet het erg goed, ze is mooi in verhouding op dit moment! Ik zal het weekend mijn paps eens lief aankijken voor nieuwe foto's!
Zijn jullie F'jes ook van die ontzettende varkentjes?

Feline heeft er een hobby van om zich iedere dag bruin te maken en dat lukt aardig met de kleigrond hier!
Ze wordt wel steeds liever, in het begin was het soms echt een draakje. Nu luistert ze heel erg goed, ze is nog wel eens ondeugend, maar dat mag!
Ik doe nog niet veel met haar, we wandelen regelmatig langs de grote weg en dat doet ze heel erg braaf. Verder speel ik regelmatig met d'r in de wei en laat ik haar wennen aan allerlei dingen (paraplu, plastic etc.) . Ze krijgt nu nog Pavo Grow, maar vanaf mei/juni ga ik dat denk ik afbouwen en krijgt ze gewoon een vitaminen/mineralen brokje. Ik vind de paarden erg jeukerig worden van Pavo!
Vervelend om te lezen dat Fatoush toch niet goed in orde is, lijkt me echt verschrikkelijk die onzekerheid! Gelukkig houdt ie zich kranig