Gister gehoord dat Imka nog wat gaat groeien dr kont staat hoger als de rest van dr lichaam

De dierenarts was er om te enten. En ik stond met Imka en Emy en Elvis stond al aan de stal vast. Hij zei dat ze groot geworden waren hij had ze twee jaar geleden voor het laatst gezien. Dus ik zei dat ik Emy wel groter had willen zien (net zo groot als haar moeder had ik echt onwijs mooi gevonden). Toen zei die ze is nog niet klaar ook met groeien. Daar heeft ie gelijk in en daarom laat ik haar ook nog een jaar langer staan zei ik hem. Toen zei die "die erachter die gaat nog wel wat omhoog" ik zei meteen daarop "dat zou fijn zijn na 23 jaar

" hij moest er zelf ook wel om lachen.
Dees en ik zitten vaak hoe kan je het verschil nou niet zien in die drie. Maar voor een buitenstaander is het vast ook moeilijker te zien. Imka toont niet echt oud, en Elvis stond een stukje verderop. Ik zei ook al tegen de arts ik denk dat ze alleen nog maar gaat inzakken ipv groeien
Imka zag er goed uit, iets te zwaar maar ja dat wist ik. Ook haar longen klonken goed! tenminste voor een dampige pony. Dus ik was weer helemaal happy ze is weer voor een jaar APK gekeurd

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog