De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Re: De F-jes, het begin van hun derde zomer, deel 6!
Zo daar is onze knappe dame weer echt een heel compleet paard al en wat heeft ze veel van haar moeder weg zeg 

http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Claudia, Reinou en Foss dank jullie wel..
Ik heb mezelf even door een lading parelli heengewerkt.. informatie opgedaan via internet en dat spreekt me toch wel aan. Ook zijn er 7 games opgeschreven, ga ik morgen eens met game 1 aan de slag.. en Adrie gaat lekker met hem wandelen en voor de rest staat hij op de weide. Komt goed
Gr. Jolanda
Ik heb mezelf even door een lading parelli heengewerkt.. informatie opgedaan via internet en dat spreekt me toch wel aan. Ook zijn er 7 games opgeschreven, ga ik morgen eens met game 1 aan de slag.. en Adrie gaat lekker met hem wandelen en voor de rest staat hij op de weide. Komt goed
Gr. Jolanda
Fijn te horen vele mensen kunnen aan jou een voorbeeld nemen
En zijn er vragen schaam je niet

En zijn er vragen schaam je niet

Ho ho, niet al teveel complimentjes graag... ik doe alleen wat hier wordt aangegeven aan tips en dit was er een van. vind het leuk om te doen..
is niet moeilijk... ik moet jullie een complimentje maken om het vol te houden met mij hihi is ook niet altijd makkelijk hoor..

Ik zal stoppen straks ben je voor dat je op je paard zit al over het paard getilt 

ja idd Wahahahahaha
wat is Finnea al een dame zeg...mooi hoor. Jij komt toch ook op de bbq Reinou? Ben erg beneiuwd wat je van Fatoush vindt.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Knappe Finnea! wel lastig zeg dat ze nu weer wat te veel spekjes krijgt.
Kun je ze niet per 2 in de bak zetten? daarmee bedoel ik 2 paarden overdag in de bak en 's nachts op het land en dan de andere 2 weer in de bak en overdag op het land. Of eventueel de bak dmv een stroomdraad in 2 stukken opsplitsen?
Kun je ze niet per 2 in de bak zetten? daarmee bedoel ik 2 paarden overdag in de bak en 's nachts op het land en dan de andere 2 weer in de bak en overdag op het land. Of eventueel de bak dmv een stroomdraad in 2 stukken opsplitsen?
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Finnea 

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Ik ben zaterdag weer even bij Fugo geweest, maar mijnheer had geen tijd om te knuffelen hij vond het eten veel belangrijker
heb nog wel wat foto's gemaakt, zijn voorpluk wordt nu echt gaaf hoor

En van vinden jullie van hem nog even en dan komt hij naar huis

En van vinden jullie van hem nog even en dan komt hij naar huis

Laatst gewijzigd door Anna op ma 15 aug 2011, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou Fugo is ook al een heel paard zeg hij ziet er goed uit.
Wauw, mag ik een stukje van Fugo zijn pluk lenen als extension voor Finn 
Erg gaaf!!

Erg gaaf!!
Finn; Ik zag je, ik wou je, ik heb je, ik hou je!!
Gave voorpluk heeft ie. Verder ziet hij er zo te beoordelen van de foto ook goed uit. Vind het alleen lastig inschatten hoe groot hij nu is. We krijgen vast duidelijker foto's te zien als hij weer thuis is. Nog een maandje toch?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Fugo is gaaf
.

Mijn Toppers:
Blondie
Fiorano
Aiden van de Alsemgeest 
Blondie

Fjella en Tea hebben echt mot momenteel, Fjella had een behoorlijke snee op haar bil nadat Tea haar had gegrepen. Ze staan achter de rantsoenpaaltjes op het gras, maar ze komen op mij niet hongerig over. Meestal is honger de reden voor dit soort gedrag..
Maar aan de andere kant lijkt het wel wat jaloezie van Tea haar kant, ze vraagt steeds mee bij mij om aandacht, doet ze anders nooit echt, ook gaat ze tussen mij en Hedwich in staan, hallo, aai mij even..
Waar dit nu ineens weg komt..
Maar gisteren aaide ik Tea en Fjella komt eraan en Tea draait zich om en vliegt Fjel aan, was echt zielig..
Denk dat ik Tea toch maar weer moet gaan oppakken..
Maar aan de andere kant lijkt het wel wat jaloezie van Tea haar kant, ze vraagt steeds mee bij mij om aandacht, doet ze anders nooit echt, ook gaat ze tussen mij en Hedwich in staan, hallo, aai mij even..
Waar dit nu ineens weg komt..
Maar gisteren aaide ik Tea en Fjella komt eraan en Tea draait zich om en vliegt Fjel aan, was echt zielig..
Denk dat ik Tea toch maar weer moet gaan oppakken..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Finnea ziet er super uit hoor net als haar moeder, en tja Tea wil misschien toch wat meer aandacht hoor Esther.
Anita als Fugo over 2.5 week op stal komt zal ik hem weer even opmeten ik kan het nu ook niet goed zien want bij het hek is de grond veel hoger als de plek waar hij staat.
Lindy als zijn pluk twee keer zo dik en lang is kan je wat komen halen hoor
eerder niet hoor 
Anita als Fugo over 2.5 week op stal komt zal ik hem weer even opmeten ik kan het nu ook niet goed zien want bij het hek is de grond veel hoger als de plek waar hij staat.
Lindy als zijn pluk twee keer zo dik en lang is kan je wat komen halen hoor

jaloerse thea bij esther... tis wat je vrouwtjes aandacht te moeten verdelen 

Fugo ziet er goed uit,en inderdaad z'n voorpluk is nu gaaf hoor!
@ esther; moeilijk hé als je het gevoel hebt dat tea over fjella 'heen loopt'. Heb'k ook regelmatig met de haflinger gehad hier..
Ik moet met Faira even flink aan het grondwerken, ze heeft te vaak het gevoel dat zij de baas is.. Als ik met dr wandel dan is ze vaak haantje de voorste, dus ik moet echt even op gaan treden..
@ esther; moeilijk hé als je het gevoel hebt dat tea over fjella 'heen loopt'. Heb'k ook regelmatig met de haflinger gehad hier..
Ik moet met Faira even flink aan het grondwerken, ze heeft te vaak het gevoel dat zij de baas is.. Als ik met dr wandel dan is ze vaak haantje de voorste, dus ik moet echt even op gaan treden..

Faira (Orsta X Manus)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9

Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014
Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Ach, voor Fjel is het niet eens zo heel erg, die is van nature ook al wat dominant, dus die kan best een paar lesjes in nederigheid gebruiken, maar het ging nu wel heel fel!!wolkj schreef:
Ze staan nu ook in de grote wei en kan sowieso minder met ze doen dan ik zou willen.. Wel jammer. Normaal zou ik Tea nu ook wel weer oppakken, maar durf niet zo goed meer na het gebeuren met Hedwich..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'