Top Inge!
Wat een waterrat die Cairo! Castor wordt nu dagelijks even afgesopt en die laat nog steeds gerust zijn oogwit zien als hij maar ergens water hoort spetteren of loopt om een grote boog om een plas heen. Die heeft zo'n hekel aan water

En ook echt al van veulen af aan.
Ik kan me niet voorstellen dat wij ook ooit zo door het water gaan.
Castor loopt me daar een partij hard voor de kar! Echt niet normaal. Als je hem maar de ruimte geeft dan is hij niet meer te stuiten. Hij laat dan een draf zien

Moet hij verzamelder gaan lopen dan wordt het een strijd.
Tanden.. daar ligt de focus nu op. Vandaag al zonder kinketting gereden, was het niet. Hij heeft een zeem om zijn bit, helpt niet.
Hmm het is ook de tijd van het tanden wisselen... Of ondertussen toch stiekum een wolfstandje doorgekomen (hebben we in het begin al eens naar gekeken).
Zijn lichaam is nog nooit zo soepel geweest. Het zit hem ergens in het hoofdstel of bit lijkt het nu steeds meer.
Afgelopen november is de tandarts nog geweest, dus daar ligt het niet aan. Maar als hem nu opeens iets in de weg zit..!
Vanmiddag ook. Hij heeft denk wel zeker 5 km achter elkaar gedraafd (hebben denk rondje van zo'n 10 km gemaakt met eerdere stukken ook wat draf, maar vooral werken op zijn buiging/rechtstellen/uitzoeken waar het vandaan komt). In mooi tempo en dan loopt hij heerlijk ontspannen en gewoon recht. Ga je inhouden en meer aan de leidsels zitten dan wordt hij scheef en onstuurbaar.
Raadsels! Maar we komen er achter, het gaat ons lukken!

Castor is wel echt een topper hoor. Op dat ene lastige puntje na gaat hij als een speer voor de kar. Als we dat ene puntje kunnen vinden en verhelpen dan is hij echt helemaal op en top.
Een super all-rounder. Je kunt met hem rijden, zowel in de bak als buiten, springen vindt hij leuk, voor de kar (bijna helemaal goed), verkeersmak. Heerlijk dier!
Oh ja, alleen moet hij nog goed trailermak worden en niet in de stress raken van een korte verplaatsing

Oh ja en zijn watervrees overwinnen.