en deze voor Cos (deze is van Sweet Iron dus zal gaan roesten, heb me voorgenomen dat ik daar niet 'miepig' om ga doen want paarden schijnen dat heerlijk te vinden...maar ja...als mens denk je wel..."aaaaaaaaah" )
Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl 11
Re: Al kletsend over ons booggewelf,alweer toe aan C'tjes dl
Deze voor P.C.

en deze voor Cos (deze is van Sweet Iron dus zal gaan roesten, heb me voorgenomen dat ik daar niet 'miepig' om ga doen want paarden schijnen dat heerlijk te vinden...maar ja...als mens denk je wel..."aaaaaaaaah" )

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
ennuh...middagdip??? het is net 9 uur 

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Goedemorgen allemaal!!
Het is hier nog wel goed weer om te rijden Jilly.. *Wat zie je wit, voel je je wel lekker? Kun je niet beter naar huis gaan?
*
Hmmm nu al bijna zin in zure matjes, trekdrop, eeeh hoe heetten die dingen toch 'snaps'? van die reepjes zachte roze kleverige spul waar ook weer een soort poeder inzat. Heerlijk! Ga eerst maar eens een normaal ontbijtje nuttigen
Ik ga zo even een 2 uurtjes werken en dan zie ik het wel..
soms moet je het 'in de ziektewet zitten' maar gewoon positief inzien toch?
Het is hier nog wel goed weer om te rijden Jilly.. *Wat zie je wit, voel je je wel lekker? Kun je niet beter naar huis gaan?

Hmmm nu al bijna zin in zure matjes, trekdrop, eeeh hoe heetten die dingen toch 'snaps'? van die reepjes zachte roze kleverige spul waar ook weer een soort poeder inzat. Heerlijk! Ga eerst maar eens een normaal ontbijtje nuttigen

Ik ga zo even een 2 uurtjes werken en dan zie ik het wel..

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Waarom die bitten helemaal uit Amerika Nathalie? Verkopen ze die hier niet of scheelt het gewoon in prijs?
Castor

mmm zure matjes zouden me wel een opkikker geven denk ik
'helaas' heb ik m'n loonbrief al gehad voor deze (halve) maand, dus al wat ik nu ziek ben of verlof neem moet ik terug geven en dat doe ik echt niet haha

'helaas' heb ik m'n loonbrief al gehad voor deze (halve) maand, dus al wat ik nu ziek ben of verlof neem moet ik terug geven en dat doe ik echt niet haha
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Het scheelt idd behoorlijk in prijs
Die van Cos bijv. kost in Nederland met verzenden meer dan 100 euro en vanuit Amerika incl. verzenden nog geen 60 euro...tja..dan is het het langere wachten wel waard...
Oh wat een lekker zonnetje buiten....

Die van Cos bijv. kost in Nederland met verzenden meer dan 100 euro en vanuit Amerika incl. verzenden nog geen 60 euro...tja..dan is het het langere wachten wel waard...
Oh wat een lekker zonnetje buiten....
Voor Jilly om op te kikken...een zure-matten-taart 

Die vind ik er een beetje vies uitzien eigenlijk 
Deze hadden mijn ouders voor hun huwelijk gekregen van de voetbalploeg waar paps trainer van is
(hun voetbalkleuren zijn groen/wit dus)

Jullie hoeven zeker niet te raden wie die zure matten in het midden allemaal heeft opgegeten?

Deze hadden mijn ouders voor hun huwelijk gekregen van de voetbalploeg waar paps trainer van is

Jullie hoeven zeker niet te raden wie die zure matten in het midden allemaal heeft opgegeten?
Hier nog iemand die zoete herinneringen koestert aan zakjes salmiak, zoethoutstokjes, trekdrop, knotsen, spekjes, harde blokken en nog veel meer. Wat kon je veel kopen voor een kwartje. Herinneringen van meer dan 40 jaar geleden (wordt weemoedig).
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Celoon weer met zijn tongetje. Wat heeft ie toch met dat ding, haha.

En nog een gewone mooie foto van zijn lieve hoofdje.

En nog een gewone mooie foto van zijn lieve hoofdje.

Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

ik ben niet meer zo actief op het forum,maar lees nog wel trouw mee,het forum is veel te leuk om neit meer op te kijken.
binnenkort gaat mijn c=tje verhuizen,heb een leuk lief baasje voor hem gevonden.
ik zal vragen of ze ook lid word van fw.
zondag ben ik jarig en wou jullie toch even mijn taart laten zien

binnenkort gaat mijn c=tje verhuizen,heb een leuk lief baasje voor hem gevonden.
ik zal vragen of ze ook lid word van fw.
zondag ben ik jarig en wou jullie toch even mijn taart laten zien

Cairo mijn superman voor altijd!!!

Wat een superleuke taart!!! Alvast gefeliciteerd!
Fijn dat je een goed huisje voor CAIRO hebt gevonden.
Fijn dat je een goed huisje voor CAIRO hebt gevonden.

Laatst gewijzigd door Peertje op vr 08 apr 2011, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Huh..! Castor blijft bij mij hoor

Mooie taart! En sterkte met de verkoop van Cairo..
Lieve foto's van Celoontje

Mooie taart! En sterkte met de verkoop van Cairo..

Lieve foto's van Celoontje

Castor

Oke nu ben ik mee in de salamanderworstjes, trekdrop ken ik wel, en die taarten daar zou ik ook wel wat van lusten
Calendula: wat een schitterende taart!! en gefeliciteerd trouwens voor zondag!
Anita mooie foto! een canvas waard

Calendula: wat een schitterende taart!! en gefeliciteerd trouwens voor zondag!
Anita mooie foto! een canvas waard
Hildar, gouden paardje Ik maak leuke kleurtjes voor de hh Switch, voor meer info: pb
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Liefde is meer dan verliefdheid, meer dan de kleine onbenulligheden, liefde overschreidt alle grenzen, ook die van de dood, want ik hou nog steeds van jou
Oei oei Aniet, tijd voor een knipbeurtje 
Ctje hier heeft een relaxdagje gehad, van 8-10 buiten gestaan, om 15u even gaan rijden, daarna weer buiten gestaan tot 18u. Hij heeft het weer prima naar zn zin gehad.
Morgen gaat hij als het goed is springen met vera* hier van FW, mits het sproeien van de bak niet de hele middag duurt (want dat hebben ze weer heel handig precies gepland tijdens de uren dat ik de bak gereserveerd had).
Gave taart idd.

Ctje hier heeft een relaxdagje gehad, van 8-10 buiten gestaan, om 15u even gaan rijden, daarna weer buiten gestaan tot 18u. Hij heeft het weer prima naar zn zin gehad.
Morgen gaat hij als het goed is springen met vera* hier van FW, mits het sproeien van de bak niet de hele middag duurt (want dat hebben ze weer heel handig precies gepland tijdens de uren dat ik de bak gereserveerd had).
Gave taart idd.
Wat gaan jullie snel zeg?
m,n paardje heeft een beetje jeuk van het verharen,schuurt zijn manen en staart tegen waar het maar kan,maar niet tot bloedens toe, ik hoop niet dat het word wat ik denk.
m,n paardje heeft een beetje jeuk van het verharen,schuurt zijn manen en staart tegen waar het maar kan,maar niet tot bloedens toe, ik hoop niet dat het word wat ik denk.

Wow wat een ontzettend gave taart!! Eigenlijk te zonde om dat op te eten he?!
En heel erg veel sterkte met het afscheid van je vriendje!
Knappe kop heeft Celony toch! Wel een knipbeurtje nodig idd
Is dat de verzorgster van Ziggy Viv? Hopelijk hebben ze op tijd gedaan met sproeien.
Heeft iemand een beetje lef voor mij?
ik baal zo van mezelf, maar ben zo'n schijterd he haha. De jaarlinghengsten waren aan het klieren op de wei en G'tje vond het zo interessant dat hij besloot lekker mee te doen. In plaats van hem daar dan even door te rijden verkramp ik en wil ik er zo snel mogelijk af pff. Heb Ines al maar gemeld dat ze morgen heeeel streng voor me moet zijn en dat ik er niet af mag voor ik hem heb waar ik 'm hebben wil.
Nadien nog lekker 20 minuutjes gereden met Hay. Vanwege de enting nog maar heel rustig aan gedaan, veel gestapt en lekker ontspannen. Lekker beestje
morgen naar de smid, zondag buitenritje met een andere fjord en maandag les. Komen leuke dagen aan 
En heel erg veel sterkte met het afscheid van je vriendje!
Knappe kop heeft Celony toch! Wel een knipbeurtje nodig idd

Is dat de verzorgster van Ziggy Viv? Hopelijk hebben ze op tijd gedaan met sproeien.
Heeft iemand een beetje lef voor mij?

Nadien nog lekker 20 minuutjes gereden met Hay. Vanwege de enting nog maar heel rustig aan gedaan, veel gestapt en lekker ontspannen. Lekker beestje

Ahhh zure matten taart jam jam jam.
Ik loop trouwens achter, we zijn al in deel 11 zeg. Ik ben nog steeds alleen van het buitenrijden. Ze begint zich zelfs een soort van te gedragen buiten
Ik loop trouwens achter, we zijn al in deel 11 zeg. Ik ben nog steeds alleen van het buitenrijden. Ze begint zich zelfs een soort van te gedragen buiten

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
@ Inge, de mijne schuurt deze tijd van t jaar ook altijd aan zijn staart en manen. Zijn voorpluk (die al niet zo enorm is) dunt hij dan ook vaak weer wat uit 
Dat jeuken wordt na een paar weken dan weer minder. Castor is geen excemer.
Ik denk dat je aan mijn lefdosis niet zoveel hebt Jilly... Ik zou er denk ik ook vlotjes een eind aan willen breien haha. Ines gaat je vast even streng toespreken
Ik heb vanmiddag nog leuke karrefoto's van m'n knappe Castor gemaakt... Probeer ze morgen wel te plaatsen
Iedereen fijn weekend! Ik lees al wat leuke dingen die sommigen gaan doen. Ik ga denk ik even een rustig weinig paards weekend houden. Beetje veel gedaan afgelopen week. Wel erg leuk!

Dat jeuken wordt na een paar weken dan weer minder. Castor is geen excemer.
Ik denk dat je aan mijn lefdosis niet zoveel hebt Jilly... Ik zou er denk ik ook vlotjes een eind aan willen breien haha. Ines gaat je vast even streng toespreken

Ik heb vanmiddag nog leuke karrefoto's van m'n knappe Castor gemaakt... Probeer ze morgen wel te plaatsen

Iedereen fijn weekend! Ik lees al wat leuke dingen die sommigen gaan doen. Ik ga denk ik even een rustig weinig paards weekend houden. Beetje veel gedaan afgelopen week. Wel erg leuk!
Castor

bedankt iedereen voor de reacties
morgen komt een vriendin nog foto's maken van mij en Cairo hoop op nog wat leuke foto's
morgen komt een vriendin nog foto's maken van mij en Cairo hoop op nog wat leuke foto's
Cairo mijn superman voor altijd!!!