Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
kristelhans

Re: Onze B-tjes genieten van het leven, ook in deel 7

Bericht door kristelhans » wo 01 dec 2010, 08:07

Gefeliciteerd met je verjaardag Sofie! Hoe jong ben je geworden? ;) Heb je je spelletje al uitgespeeld?

Sterre, balen van je zadel..hopen dat je 'm snel weer terug hebt. Ik wilde dat Beer zo'n heerlijke rug had om zonder zadel te rijden maar dat zit echt voor geen meter op hem..heerlijke ruggengraat in je doos hihi!

Ik heb nu een klas 2 uur achterelkaar en ik ben Animal Farm van George Orwell aan het behandelen..film met vragen en volgende lessen een discussie...er was geen een leerling die de film/boek kent! Dat is toch ook wat..
Mike

Bericht door Mike » wo 01 dec 2010, 12:22

De jeugd van tegenwoordig ook he... Kristel to the resque! :P
Beauty
Bailey

Bericht door Bailey » wo 01 dec 2010, 12:34

Oh, het is niet zo'n drama hoor. Het scheurtje zat er al in toen ik hem kocht, was gebeurd met vervoer naar degene waarvan ik 'm kocht. Niets ernstigs en zo te repareren, ik was alleen tot nu toe te lui geweest om het ook echt te laten doen ;) (het zat niet in de weg, op een onzichtbare plek en werd ook niet groter... dus geen reden tot haast imo, hihi)
Voordeel van het zadel is dat de kniewrongen los kunnen, dus hoefde alleen met een klein wrongetje richting schoenmaker.

Bailey is een heerlijk kussentje zonder zadel! Geen ruggengraat te zien of te voelen, heerlijk is dat.

Wat gek Kristel, dat je kids Animal Farm niet gekken... tsk tsk tsk
Anouska

Bericht door Anouska » wo 01 dec 2010, 18:26

Gefeliciteerd Sofie!

Ik ook weer eens hier. Druk met de pup bezig. Gaat super goed met Grover, op soms een klein ongelukje na al zindelijk.
Vandaag les gehad op een tikkende tijdbom met de naam Bjørn. Heb de galop vandaag maar overgeslagen. Voor mij een reden om hem geen 2e keer te scheren. Ben al een beroeps angsthaas en weet hoe hij vaak reageerd met dit weer en als je dan ook nog naakt ohz loopt, bbbrrr.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 02 dec 2010, 11:33

Over een half uur rij ik lekker in een sneeuwbos! Hoop dat ik leuke plaatjes kan schieten!
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 02 dec 2010, 15:03

Afbeelding
Bailey

Bericht door Bailey » do 02 dec 2010, 15:39

Ik kom ook net terug van een sneeuwrit! Zaaalig, maar wel vreselijk koud zeg, brrrr! Geen plaatjes geschoten helaas.
Heerlijk zonder zadel een staprit gemaakt, Bailey maakte zich behoorlijk druk over objecten waar geen sneeuwlaag overheen ligt (voorbijgangers, tractoren enzovoorts). Sneeuw is leuk, maar wel spannend voor 'm. Hij doet wel heel stoer altijd, maar ondertussen :=
Vond het zo knap hoe hij liep; niet een keer gestruikeld of uitgegleden ondanks onregelmatig bevroren modderpaden en gladgereden asfaltstukjes!

Nu lekker met een kopje tomatensoep en de laptop op de bank, teentjes en vingertjes laten ontdooien ;)
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 02 dec 2010, 15:56

Haaa ja ik zit ook in de ontdooi-modus..mooi maar inderdaad ZO koud! Maar ik had het er graag voor over...wilde zooo graag eens in de sneeuw rijden!
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 03 dec 2010, 11:58

leuk, zo in de sneeuw rijden. Maar ik geloof dat ik nie tdruf. Ik ben ook een schijterd, angsthaas en hoe je het ook wil noemen.

Van de week in het bos hadden ze de sloot schoongemaakt. dus lagen er groten bulten gemaaid riet ed. Bink bedacht dat hij er wel over kon hupsen. Hij maakte van die grappige hupsjes. Raika is een springen in hart en nieren, die wou direckt al springen. Terwijl wij bedacht hadden om er in stap overheen te gaan.

volgende week maar eens kijken, dit weekend wordt hem niet, moet werken

Voel me schuldig, schuif maar aan bij de klas van Kristel, ik ken het boek ook niet of film, wat het ook is
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 04 dec 2010, 13:46

Haha daar hoef je je niet schuldig over te voelen! Het is een heel bekend boek en er zijn ook tekenfilms en films over gemaakt. Google maar eens 'Animal Farm', op Youtube kun je de film in delen zien (10 minuten per keer).

Het sneeuwt hard hier jonge! Gaaf!

Sterre, ik zie dat je je zadel nog steeds niet kwijt bent...ik vind het zoooon gaaf zadel! Wie weet als er nog wat over blijft van mijn 13de maand.. ;)
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 04 dec 2010, 16:50

ik kom ook weer even hoi zeggen, sorry voor mijn afwezigheid, maar ik ben mega druk geweest met een nieuwe (weer tijdelijke) baan en met het zoeken van een ander plekje voor mijn gele vriendjes, daarover meer bij DB :D

Ik hoop weer wat meer aanwezig te kunnen zijn nu ik mijn kids op een goed plekje heb staan
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 04 dec 2010, 19:33

PFF :( kom hier nooit meer, echt weinig tijd. En ik kom nu alleen maar even heel slecht nieuws brengen :(
Had toch een foto geplaatst van mijn hond, paar pagina's terug:
Afbeelding
Ik kreeg vandaag een mail van mijn moeder dat hij overleden is... :n :sorry:

Hij at al een paar dagen niet goed, maar dierenarts kon geen oorzaak vinden. Vanmiddag is hij rond 12 uur rustig heengegaan in zijn favoriete mand.
Bah ik baal zo :(
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Bailey

Bericht door Bailey » za 04 dec 2010, 19:58

Oh, wat erg Marleen... en zeker als je zo ver weg zit. Heel veel sterkte :(:)
Hoe oud is hij geworden?

Leuk weer wat van je te horen Clau! Ik ga zo je verhaal lezen.

Klopt Kris, het zadel is er nog steeds... ik krijg er wel reacties op, maar daar is tot nu toe nog niets uit voortgekomen helaas.
Geef maar een gil als je 13e maand erg positief uitvalt ;)

Heb vandaag weer een sneeuwrit gemaakt, foto's bij PP!
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 04 dec 2010, 20:30

jeetje Marleen dat is ook wat, zeker nu je zover weg zit ;(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 04 dec 2010, 21:59

Ja echt balen :( Net met mams geskyped, en ze krijgt maandag uitslag van het bloed van Noah. Dan weten we hopelijk wat het geweest is. Ze waren gisteren nog naar de dierenarts geweest. Bah :(

Ik ga ook even je verhaal lezen, Claudia, op zoek naar een nieuwe stal! Spannend.
Leuk Sterre, foto's! Ik ga die ook bekijken. Lekker he iedereen aan de sneeuwritten. Benthe moest er vandaag ook aan geloven. Misschien dat ik dan toch ook maar ff een topic open, had camera mee. Is wel sneu voor jullie, het is hier ZOO mooi rijden!

Voorproefje:
Afbeelding
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Anouska

Bericht door Anouska » zo 05 dec 2010, 22:41

Hey Clau, ga ff je stukje bij DB lezen.

Jeetje Marleen, zo rot dat je dan nu zo ver van huis bent :(:).
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Keandra

Bericht door Keandra » ma 06 dec 2010, 09:50

aj Marleen, wel erg dat hij gegaan is, sterkte :(:)

hier niet veel gedaan, kan ook niet echt, de banen liggen spekglad en dan willen we Githa er niet op laten lopen hoor
wel heeft Githa de slede mogen trekken, alleja trekken
zie de foto's in PP

en nog een fototje van men liefste schatteke
Afbeelding

hij is op 2 maand tijd eventjes 9cm gegroeid :D
wordt een grote jongen later
Elvina

Bericht door Elvina » ma 06 dec 2010, 19:05

:wave:
Ik loop een paar pagina's achter vrees ik..

Sterkte Marleen, dat is minder leuk nieuws..

Ohh ben zo jaloers op al die sneeuwritten van jullie! Lijkt me zo gaaf!

Wat een knappe vent Sofie! :)

Balen Anouska, dat Bjorn zo'n tijdbom is. Longeren voor het rijden helpt niet?

Met Beauty gaat het goed. Gooi haar voor het rijden meeestal even los en dan wil ze nog wel eens gek doen := Met rijden is ze superbraaf de laatste tijd (even afkloppen he..) Vooral de galop doet ze super op het moment!
kristelhans

Bericht door kristelhans » ma 06 dec 2010, 19:21

Jeehj, daar is Tessa weer! Lang niet 'gezien'! Fijn dat Beauty zo lekker gaat, volhouden! Nog even en je rijdt ook gewoon lekker buiten en dan komen die sneeuwritten vanzelf!

Sofie, wat een knap kind hebben jullie gemaakt!

Marleen, neee wat K*T! Knuffel!

Anous, met Bjorn valt ook altijd wat te beleven he?

Beer net ook gereden..STIJF! Niet normaal meer..nageven? Wat is dat? Recht lopen? Hoe moet dat ook alweer haha..stapje terug gedaan en gewoon gefocussed op laag, ontspannen en gehoorzamen..ging goed. Heel veel gegaloppeerd om hem losser te maken en met uitstappen ging hij eindelijk los en laag en rond lopen..pfoei! Was even hard werken..morgenavond maar weer wat rek en strek oefeningen doen..kunt wel merken dat ik echt teveel buiten rijd hihi..achja, komt wel weeeeer..kan ook niet verwachten dat hij meteen weer prachtig loopt. Wel ook nog geoefend met keertwending om de achterhand met alleen wijken voor teugeldruk..ik leg dan de rechterteugel tegen zijn hals en doe mijn gewicht naar links, dan heeeeel ietsje stelling naar links en draaien maar! Gaat ook steeds beter..dit moeten dan uiteindelijk spins worden hahahahaaa! Als dat ooit lukt dan doe ik een radslag door de bak!
Ziggy

Bericht door Ziggy » ma 06 dec 2010, 19:28

lekker ventje hoor Sofie

Kristel buitenrijden is toch ook veel leuker? :D

Plaats reactie