Het lange manen topic.
Re: Het lange manen topic.
dat heb ik bij Ucky en Benji ook. Weet bij Zoef niet of er nog wat bijkomt. Het lijkt nog te groeien bij hem.
---
ooooooooooooh die ruige, woeste manen van Bailey...dat soort foto's zorgen ervoor dat de waterdichtheid van mijn toetsenbord weer getest wordt
Bij Cos hangt het nog net niet, het doet nog een halfslachtige poging om overeind te blijven met als resultaat dat het horizontaal staat
...behalve als het nat is van de regen, dan hangt het! 

Bij Cos hangt het nog net niet, het doet nog een halfslachtige poging om overeind te blijven met als resultaat dat het horizontaal staat

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
- Rosantjuh(L)banjer
banjer doet ook nog steeds mee haha zal binnenkort eens een foto maken van haar lange coupe
Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
hihi Kalmiya, van dit soort complimentjes gaat Bailey nog meer naast z'n hoefjes lopen. Hij is al zo vol van zichzelf (en terecht, ik ook)Kalmiya schreef:ooooooooooooh die ruige, woeste manen van Bailey...dat soort foto's zorgen ervoor dat de waterdichtheid van mijn toetsenbord weer getest wordt![]()

Laat eens een foto zien van Cos in de regen! Ben benieuwd hoe mooi z'n manen nu al hangen.
- Cindy+Uniek
dj zijn manen zijn ook gestaag door gegroeid 

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
- Cindy+Uniek
thanx 
ja heeft hij van paps, door de wildvlekken heeft hij geen wit

ja heeft hij van paps, door de wildvlekken heeft hij geen wit
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
kriebel de kriebel de kriebel
ze is aan een knipbeurt toe, maar.....

als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Tamara schreef:kriebel de kriebel de kriebelze is aan een knipbeurt toe, maar.....
...je schaar is zoek

---
- nadinefjorden
Had ik Djimm hier al officieel aangemeld? Hij heeft sinds februari 2008 geen schaar meer van dichtbij gezien. Het staat hem wel heel eigenwijs, maar diep in mijn hart ben ik wel een boogjesfan
Dus misschien dat als ik ooit nog serieus met hem aan de slag ga dat die manen er wel af gaan. Maarrr ik besef me ook wel terdege dat dat wel behoorlijk zonde zou zijn van zijn dikke bos!

- Ilonka
Florian en Djimm. Welkom!
Gerritje ik denk het ook, Tamara haar schaar is zoek en nou krijg Karev gewoon lange manen!
Gerritje ik denk het ook, Tamara haar schaar is zoek en nou krijg Karev gewoon lange manen!
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
wat geweldig al die lange manen
Fenya heeft ook nog lange manen. Ze zien er net zo uit als die van Florian. Ciara heeft een mooi boogje. Het liefst hou ik die van Fenya voor altijd lang maar daar zijn ze het hier thuis niet met mij over eens. Maar Fenya heeft zo'n dikke bos manen dat ik denk dat een boogje niet mooi staat (of wil ik dat het liefst
)
Zijn lange manen nadelig voor de keuring of maakt dat niets uit?

Zijn lange manen nadelig voor de keuring of maakt dat niets uit?
Wow Florian heeft al gigamanen zeg voor zn leeftijd, wow!!!
En Djimmie, tsja.... blijft mn favorietje hoor, sorry. Vind hem echt zoooo gaaf.
En Djimmie, tsja.... blijft mn favorietje hoor, sorry. Vind hem echt zoooo gaaf.
nog meer lange maantjes
Die van Florian zijn echt al heel lang voor zijn leeftijd, Djimm ziet er ook erg stoer uit met z'n ruige coupe!
Wat een leuke knotten zo bij Yara
@bassebas: een boogje is niet verplicht voor de keuring, maar ik geloof wel dat ze er een voorkeur voor hebben.

Die van Florian zijn echt al heel lang voor zijn leeftijd, Djimm ziet er ook erg stoer uit met z'n ruige coupe!
Wat een leuke knotten zo bij Yara

@bassebas: een boogje is niet verplicht voor de keuring, maar ik geloof wel dat ze er een voorkeur voor hebben.
Nee hoor ze hebben geen voorkeur (ik spreek uit ervaringBailey schreef: @bassebas: een boogje is niet verplicht voor de keuring, maar ik geloof wel dat ze er een voorkeur voor hebben.

Dus de halslijn moet al mooi rond zijn van nature zodat je geen boog nodig hebt om te "smokkelen".
dat is wel lastig van die mooie ronde manenkam. Ik zal Fenya weer eens laten zien hier met haar lange manen. Ze kunnen nog even groeien ze is toch nog niet klaar voor een keuring.
Tsja die hebben ze of die hebben ze niet. Kdies had hem als beeieKdiies al 

en nu nog

en nu nog