Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!
Hoop dat zijn kapsel zo blijft hoe het is Sterre!
Gister de uitslagen van het bloed gehad, alles was perfect zei de dokter. Dinsdag of woensdag moet ik ff terug bellen voor de pfeiffer uitslag, die duurt langer.
Gister de uitslagen van het bloed gehad, alles was perfect zei de dokter. Dinsdag of woensdag moet ik ff terug bellen voor de pfeiffer uitslag, die duurt langer.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- Bernadet_Bo
Heerlijk he als de paardjes weer lekker op het land staan.
Bij ons worden ze door de staleigenaar rond een uur of 11 op het land gezet, en dan haal ik hem aan het eind van de middag er weer af...
Hij vind het echt heerlijk.
Van de week stond hij samen met een ander jong paard van 3, lekker in de bagger te rommelen met zijn neus.. Helemaal zwart! en wat denken jullie, lekker aan mij afvegen natuurlijk
..
Hij geniet met volle teugen, lekker hoor!
Vandaag is hij jarig!!!!
Bo is nu alweer 5, wat gaat dit hard zeg!
Bij ons worden ze door de staleigenaar rond een uur of 11 op het land gezet, en dan haal ik hem aan het eind van de middag er weer af...
Hij vind het echt heerlijk.
Van de week stond hij samen met een ander jong paard van 3, lekker in de bagger te rommelen met zijn neus.. Helemaal zwart! en wat denken jullie, lekker aan mij afvegen natuurlijk

Hij geniet met volle teugen, lekker hoor!
Vandaag is hij jarig!!!!

Bo is geweldig! 
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !

En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
wat ook zo leuk is om te doen is na het rijden, als je daarvoor lekker schoon gepoetst bent, in de blubber gaan rollen, wat hebben ze toch een heerlijk leven he? 
Gefeliciteerd met Bo, Exel is 4 mei jarig geweest en 5 geworden, vandaag is Vera 10 geworden pfff wat gaat de tijd hard

Gefeliciteerd met Bo, Exel is 4 mei jarig geweest en 5 geworden, vandaag is Vera 10 geworden pfff wat gaat de tijd hard
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Gefeliciteerd met de verjaardag van je kanjer Bernadet!
Claudia gefeliciteerd met Vera!
Claudia gefeliciteerd met Vera!
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Gefeliciteerd met Bootje! En ook nog een beetje met Exel en ook met Vera!
Ik heb vandaag gymnastiek met Beer gedaan..hij was moe en stijf..had ik ook wel verwacht na de zware week haha dus had er al op geanticipeerd..lekker wat stap en buigwerk gedaan en even wat gedraafd..morgen heeft meneer vrij want ik ga naar Balloo! Maandagavond mag hij weer aan de bak. Denk even springen.
Jullie nog spannend plannen de rest van het weekend?
Ik heb vandaag gymnastiek met Beer gedaan..hij was moe en stijf..had ik ook wel verwacht na de zware week haha dus had er al op geanticipeerd..lekker wat stap en buigwerk gedaan en even wat gedraafd..morgen heeft meneer vrij want ik ga naar Balloo! Maandagavond mag hij weer aan de bak. Denk even springen.
Jullie nog spannend plannen de rest van het weekend?
Tja, wat heet spannend? Straks naar Wilfred, lekker bankhangen. Morgenochtend werken en daarna naar huis om de paardjes te doen.
www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
- kristelhans
Hihi wat een sensatie!
Fijn trouwens dat je uitslagen goed waren (was ik net vergeten te typen)..maar aan de andere kant, nu weet je nog niks denk ik he?

vanmiddag even een buitenritje gemaakt met de weidegenootjes, de 2 andere heren zagen overal enge dingen, waarop Exel ook elke keer in de rem ging. Ik had 1 van de meiden van die Haflinger op Vera zitten, dus die heb ik op een gegeven moment maar voorop geparkeerd en Exel daarachter. En ik op Vera inpraten, zo heeft madam mooi alle 3 die heren overal langs geloodst 

Hoi Allemaal,
Kennen jullie mij nog?
schandalig lang niet in het Btjes topic geweest. FOEI!
Maar wie gaan er allemaal naar fjord 2010? ik ga samen met wendy (zit hier ook af en toe op FW)
Tot morgen!
Kennen jullie mij nog?

Maar wie gaan er allemaal naar fjord 2010? ik ga samen met wendy (zit hier ook af en toe op FW)
Tot morgen!
- kristelhans
Hee! Ik ga ook! Zie je daar wel (ga even spieken op Hyves hoe je er ook alweer uit ziet hahaha)
edit: volgens mij heb ik je niet op Hyves haha. Smoelenboek proberen dan maar!
edit2: toch wel hehe..blond he..
edit: volgens mij heb ik je niet op Hyves haha. Smoelenboek proberen dan maar!

edit2: toch wel hehe..blond he..
Och foei volgens mij zijn wij nu al een paar maanden "vrienen" op hyves!
Ik heb nog steeds blond haar en ik heb mijn paardenkloffie waarschijnlijk wel aan. (ik denk dat de helft van de meiden dat wel aan heeft
)
Ik herken jou vast wel ben jou zo vaak op FW tegengekomen
*even alvast mijn moed verzamelen om jou aan te spreken* haha nee hoor dat moet lukken.
Ben erg benieuwd naar morgen , neem mijn
mee en hopen op mooi weer!!
Ik heb nog steeds blond haar en ik heb mijn paardenkloffie waarschijnlijk wel aan. (ik denk dat de helft van de meiden dat wel aan heeft

Ik herken jou vast wel ben jou zo vaak op FW tegengekomen

*even alvast mijn moed verzamelen om jou aan te spreken* haha nee hoor dat moet lukken.

Ben erg benieuwd naar morgen , neem mijn

- kristelhans
In de paardenklof! Ik niet, ik loop al 2 weken in paardenklof..morgen eens gewone kleren aan en mijn haar doen! 

AAH ik baal echt, ik wil oooook! Nja veel foto's maken en ik wil alles horen!!
Heel veel plezier!
Heel veel plezier!
♥♥ I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
hier is Githa de 12e 5 geworden
maar toen konden we niet naar stal wegens te druk en werken
en aangezien Jalenka de 9e 2 werd, hebben ze nu al 3 dagen na elkaar lekker de weide opgemogen overdag
nu ze er terug op mogen zijn ze al terug een pak rustiger met het omgaan met hen (vooral Jalenka)
Jalenka is anders nogal drammerig met het aan het touw meelopen, maar sinds kort loopt ze bij mij redelijk goed mee, niet veel drammen, wel schouder aan schouder (maar liever dat dan dat ze niet te leiden is) en ze begint zelfs al mooi op mijn tempo te letten. Versnel ik, wordt zij actiever en vertraag ik, vertraagt ze mooi mee
Nu is het juist wel jammer dat de keuring op 4 september zal zijn, en tegen dan zal ik haar niet kunnen voorbrengen wegens een zwangere buik (ben uitgerekend voor 8 oktober maar heb deze week bevestiging gekregen dat de baby 2 weken te vroeg zal komen met een keizersnede)
maar toen konden we niet naar stal wegens te druk en werken
en aangezien Jalenka de 9e 2 werd, hebben ze nu al 3 dagen na elkaar lekker de weide opgemogen overdag
nu ze er terug op mogen zijn ze al terug een pak rustiger met het omgaan met hen (vooral Jalenka)
Jalenka is anders nogal drammerig met het aan het touw meelopen, maar sinds kort loopt ze bij mij redelijk goed mee, niet veel drammen, wel schouder aan schouder (maar liever dat dan dat ze niet te leiden is) en ze begint zelfs al mooi op mijn tempo te letten. Versnel ik, wordt zij actiever en vertraag ik, vertraagt ze mooi mee

Nu is het juist wel jammer dat de keuring op 4 september zal zijn, en tegen dan zal ik haar niet kunnen voorbrengen wegens een zwangere buik (ben uitgerekend voor 8 oktober maar heb deze week bevestiging gekregen dat de baby 2 weken te vroeg zal komen met een keizersnede)
Welkom terug Florien!
Hier toch spannend weekend
. Zet het hele verhaal er straks wel ff neer, nu eerst douchen en naar ZH.
Hier toch spannend weekend

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl
Ben weer terug, was erg gezellig interressant en leuk!
ik ga nu de foto's van mijn camera halen.
als ik tijd heb zet ik ze wel in PP
ik ga nu de foto's van mijn camera halen.
als ik tijd heb zet ik ze wel in PP
Gefeliciteerd met alle jarige fjordjes.
Fijn dat de uitslag goed was Anouska!
Had vandaag een dieptepunt met m'n bollie tijden de wedstrijd. Heb verhaal bij fjord in de sport gezet..
Fijn dat de uitslag goed was Anouska!
Had vandaag een dieptepunt met m'n bollie tijden de wedstrijd. Heb verhaal bij fjord in de sport gezet..

- kristelhans
Oh Tessa, watdan? Ga het zo meteen lezen.
Fjord 2010 was leuk! Heerlijk weer en veel bekenden..echt gezellig! Veel leuke demonstraties ook!
Even een plaatje van Beer gisteren.. (of 3)

Beer heeft appeltjes en hij krijgt een spierballen nek!

Totaalplaatje..echt zooo anders als de slungel van vorig jaar mei!

En nog een heerlijk, typisch Beer hoofd! Zo kijkt hij zo vaak! Te grappig! Pretbek!
Fjord 2010 was leuk! Heerlijk weer en veel bekenden..echt gezellig! Veel leuke demonstraties ook!
Even een plaatje van Beer gisteren.. (of 3)

Beer heeft appeltjes en hij krijgt een spierballen nek!

Totaalplaatje..echt zooo anders als de slungel van vorig jaar mei!

En nog een heerlijk, typisch Beer hoofd! Zo kijkt hij zo vaak! Te grappig! Pretbek!
Exel dacht vandaag dat ie dekhengst was geworden, Vera was hartstikke hengstig en was zich op aan het g**len bij Bravoure, waarop Exel dacht mmmmm das lekker en ineens sprong ie erop
Foto's staan bij PP, Cathy heeft ze geplaatst, had ze naar haar gemaild

Foto's staan bij PP, Cathy heeft ze geplaatst, had ze naar haar gemaild

Hier mijn spannende weekend
. Gisteravond rond half 10 kreeg ik last van mijn buik. Geen normale buikpijn maar hele hevige met uitstralingen naar mijn rug toe. In het begin alleen de onderrug, later tot mijn schouderbladen. Op een gegeven moment heeft Wilfred HA post gebeld, HA zou terug bellen. We moesten maar langs komen in ZH. Ik heb van 1.05 tot 6.15 in het ZH op SEH gezeten/ gelegen. Weer bloed afgenomen (6 buisjes), plas ingeleverd, bloeddruk gemeten, foto's van mijn buik gemaakt en ze hebben mijn buik gevoeld. In het begin dachten ze acute blindedarm ontsteking, andere arts dacht nier stenen. Na de foto's bleek mijn darm vol te zitten met ontlasting
. Ik reageerde niet op de pijnstillers dus kreeg ik een spuit in mijn been. Als ik ergens bang voor ben....! Nou weet niet wat het was, maar pijn was ineens weg en de wereld zag er héél anders uit. Kon niet eens meer fatsoenlijk op mijn eigen benen staan, hihihihi. Heb een bult medicijnen meegekregen en ook een klysma. We lagen om 7 uur vanochtend eindelijk in bed en heb meteen mijn werk maar afgebeld, zag het niet zitten in die toestand te werken. Om half 2 werd ik wakker en meteen de klysma maar gezet, hielp dus echt geen bal! Andere medicatie ook niet trouwens. Maar mocht niet eten en niet drinken (zelfs geen water en cracker), tja, dan komt er dus ook niks uit! Vanmiddag om 16.00 weer controle afspraak op de SEH. Weer bloed prikken, bloeddruk, hartslag en voelen (weer 19.00 uur thuis, pppfff). Onderdruk van bloeddruk nog steeds te hoog, zal wel van de pijn komen. Spuit van 's ochtends begon uit te werken. Heb ook gezegd dat klysma niet geholpen heeft net als de andere laxerende medicatie. Maar ze blijven volhouden dat het opstipatie is, geloof er alleen helemaal niks van! Heb een "paardenmiddel" van de dokter gekregen, maar ga ik vanavond niet innemen want dat zit ik hele nacht op wc vrees ik. Vanavond meteen maar lekkere pizza gegeten, wil wel eens helpen met laxeren bij mij. Wil eindelijk een paar uur goed doorslapen. Zo een diclofenac en proberen te slapen!
Is dit spannend genoeg voor dit weekend? Ik zei al tegen Wilfred, met mij beleef je geen saai weekend
.

Is dit spannend genoeg voor dit weekend? Ik zei al tegen Wilfred, met mij beleef je geen saai weekend

www.fitenvitaaldier.nl
www.fitenvitaaldier.nl