Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Eveline

Re: Wij hebben veel plezier in ons B-tjes topic deel 4!

Bericht door Eveline » do 25 mar 2010, 18:47

Wat een leuke foto's allemaal! Echt leuk om te zien hoe verschillend alle B-tjes zijn. :)

Anouska, gefeliciteerd! Lijkt me een geweldige baan!

Linda, toevallig! Ik ben zondag ook van Bob gevallen in het bos.
We waren aan het galopperen en dat ging allemaal goed, alleen tijdens het remmen ging het mis. Bob sprong opzij en ik verloor mijn beugel, en toen sprong ie nóg een keer opzij en ik hing aan de zijkant. Daar schrok Bob een beetje van, dus hij versnelde weer en toen kon ik me echt niet meer vasthouden en ben ik eraf gevallen.
Ik vond het echt doodeng, want ik ben nog nooit tijdens een buitenrit van hem afgevallen, dus ik wist niet of tie weg zou rennen of dat ie bij me zou blijven. Hij rende dus keihard weg... :=
Totdat ie besefte dat ie in zijn eentje was, hij stopte en keek om en zag al zijn vriendjes nog staan en toen kwam ie weer keihard teruggerend, haha. 8)7

Dat worden voorlopig alleen rustige ritjes voor ons, beetje jammer alleen dat mijn stalgenoten alleen maar van crossen houden...
kristelhans

Bericht door kristelhans » do 25 mar 2010, 18:59

Oh Eveline wat eng! Geen pijn gedaan? Wel fijn dat ie weer terug kwam rennen...ik ga meestal alleen het bos in en ik neem me iedere keer weer voor om dan iets van een tag aan het zadel en hoofdstel te doen met telefoonnummer enzo maar het is er nog niet van gekomen..bleh..

Ga jij nou ook naar de HK zaterdag?
Eveline

Bericht door Eveline » do 25 mar 2010, 19:09

Nee, geen pijn gedaan, alleen wat blauwe plekken.
Zo'n tag is wel handig inderdaad!

Nee, ik ga niet naar de HK, het is jammer dat het zo ver weg is. :P
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 26 mar 2010, 09:29

Ha jammer..er komen wel meer mensen vanuit jouw hoek..volgend jaar wel komen he! ;)

Ik ga vanmiddag met Beer boshobbelen..zin in!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 26 mar 2010, 11:04

Leuk kristel! Je hebt alleen weinig geluk met het weer....

Ik ga Benth zo wassen en stal uitmesten. En dan maar hopen dat ze een beetje schoon blijft tot zondag ochtend! Heb een wedstrijd in Stuifzand, leuk!

Ik heb zin in morgeeen! :D
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 26 mar 2010, 11:54

Leuk Marleen! Wel fris om te wassen haha.. Ik hoop dat het droog is straks..anders kan ik niet buiten rijden..wil niet dat ie nat wordt met zijn 'net ziek verleden'..

Was Benthe vroeger ook bang voor water? Hoe heb jij dat aangepakt? Ik ben van plan Beer gewoon vast te knopen en door te zetten maar ik wil niet dat hij helemaal flipt! Dat gebeurde gisteren wel!
Bodan

Bericht door Bodan » vr 26 mar 2010, 19:58

Even snel een berichtje, ik ben ziek dus ik ga morgen niet naar HK :( echt balen.
Heel veel plezier iedereen die van het Btjes topic heen gaat!
Nu moet ukie die super gave frontriemen even per post versturen.
Wel foto's maken he :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » vr 26 mar 2010, 20:14

Ah Florien wat baaaaalen man! Beterschap!
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » vr 26 mar 2010, 21:17

Inderdaad balen Florien! :(
We gaan veel foto's maken ;)

Ja Benth was eerder ook bang voor water. Nouja niet bang voor water maar voor de tuinslang. Dat het sproeit, dat vond ze eng. Ik heb dit het handigst opgelost door sowieso te beginnen bij de benen. Haar NIET vast zetten, want dan flipt ze helemaal. Ik had haar dus gewoon vast met mijn ene hand en in de andere hand de slang. Dan kon ik, ook als ze wegdraaide, de slang op haar benen gericht houden zodat ze doorhad dat ze er niet voor weg kon rennen. Belangrijk is ook wel dat je dicht op de vacht spuit, dan is het spetter-effect niet zo erg ;)
Eventueel kun je iemand er bij vragen, ik kon Benthe nog wel houden met 1 hand, maar kan me voorstellen dat die beer van een Beer wat sterker is ;) Dus dat de een vasthoud en de ander spuit.
Ik denk trouwens, dat als ik nu weer aan kom zetten met de tuinslang ze nog even weigert. Dat ding is gewoon eng denk ik. Ze vind bijvoorbeeld ook spuitbussen (antiklit spuitbus of anti vliegenspul) maar niets.

Ik heb het vandaag trouwens gewoon gedaan met een emmer lauwwarm water met zeep en een borstel, heb haar ook niet helemaal nat gemaakt, alleen dikke poepvlek van d'r kont geboend en even de sokken gewassen. Voor de rest is het wel te koud inderdaad!

Ik ben benieuwd naar morgen! :D Duik zo mijn bed in!
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Bailey

Bericht door Bailey » za 27 mar 2010, 00:26

Wat een hoop leuke foto's weer zeg.

Gefeliciteerd Anous met je nieuwe baan! Echt super!!
Eveline, wat rot dat je eraf bent gedonderd joh... Hopelijk zijn de blauwe plekken snel weg, is toch schrikken zeg.
Florien, heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt.

Bailey heeft vandaag een dagje vrij gehad. Gisteren mocht hij vrij springen, dat vond hij echt fantastisch. Na de hindernis draait hij uit zichzelf weer om om er nog een keer overheen te racen, zo grappig! Hij vliegt wel echt achterlijk over die balkjes heen, je lacht je kapot :) De ene keer springt hij te laag en tikt hij ze af of aan, de andere keer springt hij zeker drie keer te hoog. Maar een lol dat ie heeft!

Heel veel plezier morgen voor diegenen die morgen naar de HK gaan! Ben benieuwd naar jullie foto's :)
Eveline

Bericht door Eveline » za 27 mar 2010, 08:58

Kristel, volgend jaar kom ik! Beloofd! :P Misschien heb ik tegen die tijd al mijn rijbewijs (haha, dream on :z )

Iedereen veel plezier vandaag! En veel foto's maken! *-:)
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » za 27 mar 2010, 19:53

Was weer gezellig vandaag :)
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 27 mar 2010, 20:14

Jaaa was heel leuk! Leuk om je ontmoet te hebben, Ber!

Ben meteen even doorgereden naar Beer en het viel me nu echt op hoe GROOT die is vergeleken met veel van die hengsten...hihi, hij was wel weer vol praatjes..happerig enzo..dus moest ook nog even streng zijn na het poepscheppen...
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 27 mar 2010, 21:32

Daar zijn we dan weer!
Het was een leuk dagje! :D Ben wel moe trouwens, nu! Lig al lekker in bed, morgen weer vroeg op.. Wedstrijd :D
Klok gaat ook nog eens vooruit dus wordt zwaar morgenochtend, gok ik ;)

Ik vond het leuk om (bijna) alle B'tjes eigenaren te ontmoeten! Bernadet, ik had jou echt heeeel anders in gedachten :P Maar leuk! :D
kristelhans

Bericht door kristelhans » za 27 mar 2010, 21:37

Oohwwjjaaa.. SUCCES morgen Marleen! Zet 'm op! Laat even weten hoe de uitslag is! Als het wat later was kwam ik misschien wel even koekeloeren hihi..maar 9 uur is me te vroeg ;).
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 27 mar 2010, 21:54

Danku danku! ik zal het rapporteren zodra ik mijn points heb! Hehe je hebt groot gelijk, blijf maar lekker liggen!!
Bernadet_Bo

Bericht door Bernadet_Bo » za 27 mar 2010, 21:58

Succes morgen marleen!
Maarre hoe had je me dan verwacht????? ( ben helemaal niet benieuwd hoor ;))

Vond het zeker leuk om heel wat mensen van het B'tjes topic tegen te komen, :D!

Ik ben ook gesloopt.
Was om kwart voor 7 weer thuis/terug op stal. dus bo lekker buiten gezet zodat hij kon spelen. Kom ik thuis, weer allemaal visite... grrrrrr... en ik ben moe en wil slapen en ze zijn er nog!
Bo is geweldig! :D
En mijn bruine grote kerels natuurlijk ook !
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » za 27 mar 2010, 22:02

Hehe nou eigenlijk dacht ik dat je veel ouder was :P

Oei, sterkte dan maar!
Ik ga slapen, :wave:
Bodan

Bericht door Bodan » zo 28 mar 2010, 09:32

Hoe is je wedstrijd gegaan Marleen? :)
Mrln_
Contacteer:

Bericht door Mrln_ » zo 28 mar 2010, 14:20

Wieder zu hause!!
Vanochtend wedstrijd gehad, ging voor mijn gevoel lekker (ze liep tenminste constant nageeflijk en liep heeeerlijk los, kon haar echt op mijn pinkjes rijden). Maar ze was wat langzaam. Ofwel; ik reed haar wat traag. Jury heeft totaal gelijk, ging ook te langzaam. En dus 177 punten. Wel een k.ut score, zo dicht bij de 180. Net drie puntjes meer en....
Achja, ik kan iig weer even vooruit!! Vrijdagavond mag ik al weer dus kan deze week nog lekker oefenen :)

Heb zonet even alle spulletjes op Benth gepast die ik gister heb gekocht, halsters zijn LEUKKKKK!!! 3 voor €10!! Toch GEEN geld! Die roze is echt vet, en die pony past ook. Halsters vallen voor mijn gevoel redelijk groot.

Heb ook nog even wat foto's gemaakt van de zweetdeken, zal ze zo ff posten, speciaal voor Tessa ;)
Plaats reactie