Maar idd

Dat je dat aandurft zo vlak voor de HK.Amber_ schreef:20 maart 09.00 & 09.12 is het zo ver.... Eerste oefen'cross' met Tootje!
Heb er echt zin in, maar ben heel bnieuwd hoe hij gaat reageren haha.
Tja, slim of niet..Senna&Cajra schreef:Dat je dat aandurft zo vlak voor de HK.Amber_ schreef:20 maart 09.00 & 09.12 is het zo ver.... Eerste oefen'cross' met Tootje!
Heb er echt zin in, maar ben heel bnieuwd hoe hij gaat reageren haha.
He wat jammer, alle aanmoeding was welkom hahamls schreef:Wat leuk Amber!![]()
Jammer dat het zo vroeg is, anders was ik je zeker even komen aanmoedigen!
Lisse is bij ons 'om de hoek' namelijk.
Heel veel plezier alvast!
Van de zomer heb ik ook een paar lesjes gehad van een half uur en ik moet zeggen dat me dat een stuk minder goed beviel dan nu een uur. Na een half uur was de kaars uit bij zowel mij als Hay, maar dat uur was voorbij voor ik het wist en de lesgeefster wist ons echt te blijven motiveren en activeren. (bv. ff lekker doorgalopperen als hij wat hangerig werd)robbert schreef:Jeetje, na een half uur les is peer op... en de baas is dan ook heel moe!
Maar wij zijn wel hard aan onze conditie aan het werken
Die gokt het op onzekerheid, aangezien de laatste keer met mij vorig jaar was en toen ben ik er natuurlijk af gelazerd. En nu afgelopen donderdag met Andy aan de kletter gegaan die er vervolgens ook af viel.Jilly schreef:[@Viv: wat zegt je lesgeefster over die galopknop? Ik weet dat ik met bidonja ook veel last heb gehad met de galop in het begin, dat lukte nooit meer dan een halve lange zijde en ik moest daar véél moeite voor doen. Denk dat we toen vooral veel buiten zijn gaan galopperen, lekker rechtuit.
Wel lastig dat hij in paniek geraakt van een zweepje.
Moet ook wel alssie over 1,5 week moet mendurancen, we zijn al ruim een jaar met conditietraining bezig, steeds paar minuutjes langer.mls schreef:Dan heb je Kdies al goed in de conditie Viv,absoluut niets om je voor te schamen hoor!