Ik zit nu al van voor de feestdagen met een dubbel gevoel,moet ik mijn mooie o zo lieve meisie nu verkopen of niet.
Ik heb twee jaar moeten wachten voor ik er echt mee werken kan en nu de tijd dichter en dichter bij komt komen ook steeds meer de twijfels.
Maar goed zal uitleggen waarom... de weide waar ik staat staat onvoldoende stroom op dus ze stapt zodra de weides kaal worden lekker tussen de draad.
Kan in mijn wei op sommige plaatsen gewoon de draad vast houden trouwens hoor.
Ik heb gewoon geen zin meer om ze buiten te zetten,andere wei zoeken is verschrikkelijk moeilijk hier en verder heb ik het enorm naar mijn zin daar.
Nu staan ze al de hele winter op stal en met het vriesweer heb ik alleen wat kunnen stappen in de gangen.
Verder kost het me veel geld en het hooi vliegt er door aangezien ze soms vier keer op een dag hooi krijgen.
Dat is een pak per dag en dan kost het gewoon veel meer geld als altijd uitgerekend..
En dan komt nog mijn tijd ,ik werk 32 uur van 8 tot half 5 en heb ook nog een dochtertje die natuurlijk aandacht wil.
dus is het vrij normaal dat mijn paardjes twee keer in de week gevoerd worden door de stal eigenaar en ik er gewoon die dagen niet kom.(zwemles atletiek )
De woensdag middag en zaterdag en zondag kan ik normaal lekker veel tijd aan mijn paardjes besteden verder ga ik alleen maar even voeren en stukje stappen of snel borstelen omdat ik gewoon weg de tijd niet heb.
Nou en dan het slechte weer de laatste tijd maakt het er ook niet makkelijk op om met je paardje iets te doen.
Heb nu dus een verzorger voor daisy omdat ik het niet vind kunnen dat ze zo weinig aandacht krijgt.
Maarrrrr heb ik daarvoor een pony om een ander er voor te laten zorgen.
Ik weet ook dat in de zomer de avonden langer zijn en ik ook makkelijker kan gaan als chay in bed ligt...maar ik heb er gewoon geen goed gevoel bij.
Maar ook niet bij de gedachten dat ik ze weg doen moet.
Ik zit gewoon enorm in de put er mee ik ben zo gelukkig met haar maar weet dat het tegenover haar niet eerlijk is zo.
Mischien is het maar een winterdip hoor maar zo erg heb ik het nog niet gehad.
De shet kunnen we altijd nog in onze tuin zetten kwa plek maar een grote pony gaat niet.
Help wat moet ik doen,jullie zullen me wel enorm stom vinden en al een oordeel klaar hebben liggen waarschijnlijk.maar het is wel droom die ik opgeven moet......