Dus zullen de gene (waaronder ik

gaan dan iemand die er meerdere heeft

no commentDreeke schreef:Paarden zat te rijden, niet iedereen heeft die luxe
Dus zullen de gene (waaronder ik) die 1 paard hebben wat sneller
gaan dan iemand die er meerdere heeft
Same herebrendaatjuh schreef: MIJN beslissing MIJN paard. dus hierbij laat ik het ook.
Ben wel benieuwd waarom je vindt dat dit nergens op slaat... ik vind dat Dreeke hierin wel gelijk heeft. Je hebt niet een (jong) paard gekocht om er vervolgens niks mee te doen. En als zo'n jong ding 23 uur per dag op het land staat en een uurtje aandacht krijgt en wat dingetjes leert, waarom is daar dan zo'n ophef over? Mijn paard vindt de aandacht geweldig. Ik heb het idee dat ze zich dood verveelt op het land, zeker nu het gras steeds korter wordt.brendaatjuh schreef:no commentDreeke schreef:Paarden zat te rijden, niet iedereen heeft die luxe
Dus zullen de gene (waaronder ik) die 1 paard hebben wat sneller
gaan dan iemand die er meerdere heeftwant dat slaat nergens op wat je zegt.
We hebben het hier over een bitje in doen, niet over beleren.brendaatjuh schreef:Ik wil ook graag dat ik volgend jaar met dean kan beginnen maar als mijn kereltje daar nog niet aan toe is dan wacht ik gewoon nog even ermee. En JA dan hebben de luxe dat wij er nog 3 hebben staan waar ik op kan rijden, kan ik ook niks aan doen dat MIJN vriend paarden fokt.
En er is niemand die je op een andere gedachte wil brengen door er eerder op te stappen. Iedereen zijn eigen ding, dat vind jij ook, dus ik snap je aangebrande reactie niet zo.brendaatjuh schreef:MIJN beslissing MIJN paard. dus hierbij laat ik het ook.
ho ho de opmerking 'Je hebt niet een (jong) paard gekocht om er vervolgens niks mee te doen' vind ik heel fout! misschien bedoel je hem anders, maar als je graag iets met een paard wilt doen, moet je juist geen jong dier nemen... daarvan weet je dat je nog heel lang moet wachten....Anna_Dani schreef: Ben wel benieuwd waarom je vindt dat dit nergens op slaat... ik vind dat Dreeke hierin wel gelijk heeft. Je hebt niet een (jong) paard gekocht om er vervolgens niks mee te doen. En als zo'n jong ding 23 uur per dag op het land staat en een uurtje aandacht krijgt en wat dingetjes leert, waarom is daar dan zo'n ophef over? Mijn paard vindt de aandacht geweldig. Ik heb het idee dat ze zich dood verveelt op het land, zeker nu het gras steeds korter wordt.
Hier gaat de discussie ook niet overCindy+Uniek schreef: ik heb er NOOIT voor haar 3e op gezeten, zelfs niet een keer 'even zitten'
ja het is ook wel lekker makkelijk om die ene zin uit mijn hele verhaal te pakkenDreeke schreef:Hier gaat de discussie ook niet overCindy+Uniek schreef: ik heb er NOOIT voor haar 3e op gezeten, zelfs niet een keer 'even zitten'
We hebben het hier over een bitje een keer in doen en er wordt gelijk van een mug een olifant gemaakt, teminste ik ga ervanuit dat hier niemand al op z'n D-tje zit.
nee meis, bedoel er ook verder niks mee hoor!sweetwendy schreef:bedankt
En zoals ik al eerder zei, ik ben echt niet van plan om voor haar derde erop te gaan hoor, maar snap je reactie wel cindy
De discussie hoeft zeker niet oververhit te worden want waar gaat het nou in vredesnaam om? Om een bitje wat eenCindy+Uniek schreef:ja het is ook wel lekker makkelijk om die ene zin uit mijn hele verhaal te pakkenik bedoelde juist ook dat de discussie niet zo oververhit hoefde te worden, alleen dat ik het liever persoonlijk ook nog niet doe... die quote was in niks bedoeld verder met dit alleen in het hele verhaal (en dat er dus wél al een D'tje is waar opgezeten is, namelijk dora zie dagboek)
Tamara schreef:waarom doe je een 2 jarige een bit in dan??