En Toot, net voor Tootje... vonden Anika en ik een jongen met de naam Thomas gewoon een lekker ding !

Zie net dat mijn Mae klinkt als May = Mei niet eens zo raar gedacht is, ik kom op dezelfde website nu dit tegenThe girl's name Cailin \ca(i)-lin\, also used as boy's name Cailin, is pronounced KAY-lin. It is of Gaelic origin, and its meaning is "girl, lass". Possibly a contemporary variant of Cailean (Scottish). See also Kaylin.
Cailin has 5 variant forms: Caelan, Caelyn, Caileen, Cailyn and Caylin.
The girl's name Mae \mae\ is a variant of May (English), and the meaning of Mae is "the fifth month".
Ik denk ook dat er iets verkeerd is gegaan met de naam van jou paard Tamara. Ik denk dat ze Allium had moeten heten. Ik heb mijn vader (hovenier) ook al gevraagd of hij Allcum kent. Nee dus, zei ook al gelijk: dat moet Allium zijn.Karev betekend niks. Allcum betekend, dacht ik, knoflook, aangezien Jacob al zijn paarden latijnse bloemen en planten namen geeft. Alleen over Allcum kan ik niks vinden op google. wel allium
Allicum wordt ook wel eens geschreven voor knoflookTamara schreef:Karev betekend niks. Allcum betekend, dacht ik, knoflook, aangezien Jacob al zijn paarden latijnse bloemen en planten namen geeft. Alleen over Allcum kan ik niks vinden op google. wel allium
viewtopic.php?f=9&t=39079Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'