Nieuw hier
Re: Nieuw hier
Welkom Jacqueline,
wat leuk dat je werkt op een manege voor gehandicapten en dat in combi met fjorden!!
Ik ben Jet (25) en Erna van straks ook eveneens 25 jaar jong heeft vroeger meegeholpen met verst.gehandicapten mensen ritjes op haar rug te geven. Toen had ik haar in pension staan op een manege voor mensen met een verst. of lichm. handicap. Als vrijwilligster was ik daar al langer actief en nu liep ik samen met Erna rondjes.
Door jouw verhaal kwam dit weer even naar boven, leuk!
Naast Ernie heb ik nog de elfjarige Fee, HolsteinxEngels Volbloed en de vijfjarige shetxwelshje Sophietje Bumblebee.
veel plezier op Fw!
wat leuk dat je werkt op een manege voor gehandicapten en dat in combi met fjorden!!
Ik ben Jet (25) en Erna van straks ook eveneens 25 jaar jong heeft vroeger meegeholpen met verst.gehandicapten mensen ritjes op haar rug te geven. Toen had ik haar in pension staan op een manege voor mensen met een verst. of lichm. handicap. Als vrijwilligster was ik daar al langer actief en nu liep ik samen met Erna rondjes.
Naast Ernie heb ik nog de elfjarige Fee, HolsteinxEngels Volbloed en de vijfjarige shetxwelshje Sophietje Bumblebee.
veel plezier op Fw!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent...'
Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
- paardenruiterland
- Contacteer:
Dank je wel Annette! Leuke naam Alex (zo heet mijn vriend)
www.paardenruiterland.nl
Fjordjes are the best
Fjordjes are the best
- paardenruiterland
- Contacteer:
Dank je!Jet&Erna schreef:Welkom Jacqueline,
veel plezier op Fw!
Leuk dat Erna ook op zo'n manege gelopen heeft! Toch vind ik het soms zielig voor de paardjes hoor. Er word soms met ze gesold. Bij ons wel in ieder geval.
www.paardenruiterland.nl
Fjordjes are the best
Fjordjes are the best
Welkom Jacqueline! Ik ben Anouska, 29 jaar, en in het bezit van de 4 jarige ruin Bjørn. Veel plezier hier.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- crazyfjord
Hoi !
Ik ben ook vrij nieuw hier
Ik ben Ingeborg,35 jaar,2 zoons,1 hond,2 katten en 6 goudvissen in de badkuip in de tuin
. Mijn fjordenruin noem ik Bowey, hij heet eigenlijk Onoclea,is bijna 15 jaar. Ik rij hem recreatief en men regelmatig met hem.
Ik wens je heel veel plezier hier !
Ik ben ook vrij nieuw hier

Ik ben Ingeborg,35 jaar,2 zoons,1 hond,2 katten en 6 goudvissen in de badkuip in de tuin

Ik wens je heel veel plezier hier !
Bowey is mijn absolute topper !
Het klopt dat niet ieder paard er geschikt voor is. Daar werd goed opgelet welke mensen met een lichm. of verst. beperking op welk paard ging. Bij ieder paard liepen er twee vrijwilligers. Uiteraard liep ik iedere keer naast Erna. Zij kreeg lichte verst. mensen op haar rug. Zo was er ook een andere fjord die super braaf haar rondjes liep met een speciale ligzadel. Petje af voor deze dieren ze geven die mensen zoveel plezier!
'Je ziet pas wat je hebt,
Welkom op FW!!
Ik ben Esther, 25 en heb 4 fjorden.
Jeskim van 20, Tea van 10, Bente van 3 en Elvis van 0,5. Jeskim is de moeder van Bente en Elvis.
Verder lopen hier nog twee leeftijdsgenootjes van Elvis. Eachann, zijn moeder is Tea, ik heb Eachann net verkocht, maar hij mag nog even hier vertoeven en daarnaast nog Eros, die hier gewoon logeert om te spelen..
Verder loop ik stage bij Bart van den Berg. Genoeg fjorden dus in mijn wereld, maar nooit zonder FW!!
Ik ben Esther, 25 en heb 4 fjorden.
Jeskim van 20, Tea van 10, Bente van 3 en Elvis van 0,5. Jeskim is de moeder van Bente en Elvis.
Verder lopen hier nog twee leeftijdsgenootjes van Elvis. Eachann, zijn moeder is Tea, ik heb Eachann net verkocht, maar hij mag nog even hier vertoeven en daarnaast nog Eros, die hier gewoon logeert om te spelen..
Verder loop ik stage bij Bart van den Berg. Genoeg fjorden dus in mijn wereld, maar nooit zonder FW!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- paardenruiterland
- Contacteer: