Even voorstellen
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Welkom ik ben Andrea 30 jaar en heb ook een ruin met als vader Sven, Dakota genaamd. Hij is nu ruim 1 jaar oud.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- Ilonka
Hoi!
Ik ben Annalynn (28) en heb een merrie van 20, Ilonka. Waar ik fanatiek mee in de endurance heb gereden, helaas is door een blessure het hoge niveau dat ze had niet meer haalbaar. Hopelijk komt er tzt een (fjorden) opvolger.
Ik ben Annalynn (28) en heb een merrie van 20, Ilonka. Waar ik fanatiek mee in de endurance heb gereden, helaas is door een blessure het hoge niveau dat ze had niet meer haalbaar. Hopelijk komt er tzt een (fjorden) opvolger.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.
Hé Nifja! Dat is lang geleden zeg. Ooit was je al eens lid van FW en nu weer terug
Nou ik hoef me niet voor te stellen hè? Heb Red Bull nog steeds en heb inmiddels ook alweer 3,5 jaar een shetlander genaamd Ulvy. Voor de rest weinig veranderd hier.

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Heey, welkom op FW!
Ik ben Anna, 23 jaar, woon samen met Jeroen en mijn hond en 4 katten. Ik heb een jaarling Dani (Stedjeblakken) en rij op Gillian (Nordal).
Goed idee grietsje, zou ik ook wel willen. Veel ruimer en goedkoper daar! Paarden naast je huis. Heerlijk!
Ik ben Anna, 23 jaar, woon samen met Jeroen en mijn hond en 4 katten. Ik heb een jaarling Dani (Stedjeblakken) en rij op Gillian (Nordal).
Goed idee grietsje, zou ik ook wel willen. Veel ruimer en goedkoper daar! Paarden naast je huis. Heerlijk!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
hallo,
ook namens ons welkom, ik ben Caroline, 33 jaar oud getrouwd met henry en mama van 2 zoontjes; Maik en Brent.Ik heb 2 ruinen Ubie van 9 en Haakon van 4,Haako kom uit Bonn, en kan je vertellen dat r in duitsland ook veel fjorden verenigingen etc zijn, kijk maar eens op t forum www.fjordforum.de , sommige fjorden mensen van hier komen daar ook langs, verder staan er veel links van verenigingen zoals het showteam ea.
veel plezier.
ps hoe was de overstap van Nl naar duitsland? is het erg veel anders?
ook namens ons welkom, ik ben Caroline, 33 jaar oud getrouwd met henry en mama van 2 zoontjes; Maik en Brent.Ik heb 2 ruinen Ubie van 9 en Haakon van 4,Haako kom uit Bonn, en kan je vertellen dat r in duitsland ook veel fjorden verenigingen etc zijn, kijk maar eens op t forum www.fjordforum.de , sommige fjorden mensen van hier komen daar ook langs, verder staan er veel links van verenigingen zoals het showteam ea.
veel plezier.
ps hoe was de overstap van Nl naar duitsland? is het erg veel anders?
- Cindy+Uniek
Welkom
Lekkere beestenboel dus, net als hier. Ik ben Ivonne, woon samen met Jan Willem op een boerderij, met paarden, kippen, konijnen, katten en een hond.
Ik heb een 16-jairge fjordnemerrie Marga (Sebastian) en Jan Willem heeft een 2-jarige KWPN-merrie Baranna. We verwachten in Mei een veulen bij Marga, van Timor
Lekkere beestenboel dus, net als hier. Ik ben Ivonne, woon samen met Jan Willem op een boerderij, met paarden, kippen, konijnen, katten en een hond.
Ik heb een 16-jairge fjordnemerrie Marga (Sebastian) en Jan Willem heeft een 2-jarige KWPN-merrie Baranna. We verwachten in Mei een veulen bij Marga, van Timor

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Welkom Nifja! Ik ben Aouska, 28 jaar, en in het bezit van de 3 jarige ruin Bjørn (Orsta x Havstad) die ook in Duitsland woont (in de buurt van Bocholt).Veel plezier hier.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl