Berry stelt zich ook maar voor.
-
Wat een leuke reacties allemaal.
Ik las van een aantal van jullie de vraag wat ik met Singara doe. Het is een wat lang verhaal, maar ik zal het kort proberen te houden.
Sinds mijn 3e levensjaar ken ik het paard al. Ze was namelijk van onze achterburen, en haar weiland grensde aan onze tuin. Het paard was van hun dochter, en die reed er dan ook elk weekend mee. Maar kleine meisjes worden groot, gaan trouwen en samenwonen, en "vergeten" (
) vervolgens dat ze nog een paard had. Ik heb me een aantal maal heel erg boos gemaakt dat ze het beestje maar wat aan haar lot overlieten, en heb gevraagd of ik haar kon overnemen. Dus nu heb ik een paard wat een plezierige "oude dag" wil geven.
Ze loopt nu 900 meter bij mij vandaan bij iemand met nog wat meer paarden, en mag gewoon paard zijn. Na m'n werk rij ik meestal even langs voor de bekende aandacht, borstelen en een vriendelijk woord. Met mijn +/- 100 kilo, vindt ik paardrijden niet echt ideaal voor het paard in kwestie.
Dat er hier weinig jongens zijn, begon ik al te merken.

Ik las van een aantal van jullie de vraag wat ik met Singara doe. Het is een wat lang verhaal, maar ik zal het kort proberen te houden.
Sinds mijn 3e levensjaar ken ik het paard al. Ze was namelijk van onze achterburen, en haar weiland grensde aan onze tuin. Het paard was van hun dochter, en die reed er dan ook elk weekend mee. Maar kleine meisjes worden groot, gaan trouwen en samenwonen, en "vergeten" (

Ze loopt nu 900 meter bij mij vandaan bij iemand met nog wat meer paarden, en mag gewoon paard zijn. Na m'n werk rij ik meestal even langs voor de bekende aandacht, borstelen en een vriendelijk woord. Met mijn +/- 100 kilo, vindt ik paardrijden niet echt ideaal voor het paard in kwestie.
Dat er hier weinig jongens zijn, begon ik al te merken.

Size does matter!
The future ain't what it used to be.
The future ain't what it used to be.
- pjotr_nientje
- Contacteer:
hey
jij ook hier,
helemaal vergeten om je hier welkom te heten.
ik hoop dat je van blondjes houdt, brunette's kom je hier niet zo gauw tegen

jij ook hier,
helemaal vergeten om je hier welkom te heten.
ik hoop dat je van blondjes houdt, brunette's kom je hier niet zo gauw tegen

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Hmm...toch maar gaan verven dan??berry m schreef:Ik heb nog steeds heel weinig voorkeur.punkie schreef:ik hoop dat je van blondjes houdt, brunette's kom je hier niet zo gauw tegen

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- jezzikaatje
- Contacteer: