Droom mee op mijn roze wolk...
hihi, heb je m aan de lijn gehad??jezzikaatje schreef:Pff, lang gesprek met die man
Maar hij heeft zijn laatste jaarling een tijdje terug verkocht, Chris.
Hij heeft even niet gefokt, dus heeft nu ook niets staan..
Mijn inspiratie is ook weer op
super!
wassie blij om te horen dat alles goed ging?
jammer dat hij niets te koop had viv, is echt een supergouden kerel...
houdt ze alleen beetje schraal, dus jong weghalen

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Zou Oldehotpade kunnen zijn, of Wolvega. Ik weet niet hoe die grens afscheiding is..Pablo schreef:Heeft hij veel fjorden? Pablo heeft nl daar gewoondBella schreef:Oja ehh ehh...ojee...Kloosterman of Kelderhuis volgens mij...
Na even extra nadenken is het volgens mij Kelderhuis in Oldeholtpade, kan dat Nicole?Maar ik weet niet van wie hij geweest is. Enige wat ik weet is dat hij daar voor de wagen heeft gelopen.
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Toch altidj prettig dat je weet wat je te besteden hebt, hoewel het ook wel wat wrang is.Viv schreef:Yechoeee kreeg gister brief van Equinerisk dat het volledig verzekerde bedrag werd uitbetaald en het stond vanochtend al op mn rekening. Nu kan het feest pas echt beginnen.
Kijkt toch ff anders met de pinpas achter de hand![]()
Meneer kan ik hier pinnen, doemijdiemaar
Had je al op het verkoopgedeelte van de site van het Belgische stamboek gekeken? Stond uit mijn hoofd in ieder geval een Ansgar-veulen op.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Valt wel mee hoor: paspoort sturen naar het secretariaat in Belgie, dan komt er een exportstempel in. DNA van de ouders op laten sturen naar Nederland (en natuurlijk van het dier zelf) en dan komt het oude paspoort in een nieuw Nederlands paspoort te zien met een importnummer. Kostte alles bij elkaar niet meer dan 100 euro. Zou mijn droomfjord er niet voor laten staan.Viv schreef:Tip van caree had ik al gekregen, belgisch stamboek zal ik ook ff kijken, houwel ik importeren niet echt handig vind.
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
hoi je had mij al een mailtje gestuurd, we hebben op dit moment een geweldige 2,5 j ruin van sven staan .super in de bewegingen ongeveer 143 h. dan nog een super mooie 3.5j merrie onbeleerd ongeveer 145h en haar moeder een gardar merrie van 11.5j met mega manen,staart en kuif. ook zij is onbeleerd. en een grote 5.5j ruin 145h goed gereden. en tot slot drie merrie veulens. weet niet alle vaders zo uit mijn hoofd. als je het iets lijkt moet je me maar is bellen. o ja schrik niet de paarden bij mijn vader zijn alle behoorlijk goed doorvoedt. (dik!!)
Kijk, dat zijn leuke dingen om naar uit te kijken. Ulrieke was het 2e paard wat ik zag en ik was gelijk verkocht. En nu nog vind ik haar de leukste als ik kijk tussen de te koop-paarden! Geniet van de zoektijd, die is altijd het leukst.
Weet je zeker een Fjord?
Hebben ze bij de Wildkamp trouwens niets?
Weet je zeker een Fjord?
Hebben ze bij de Wildkamp trouwens niets?
Hee, wat is dit voor een figuur, is dit afwenden zonder af te wenden?
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
- Mijn vader (bij het zien van schouderbinnenwaarts)
http://home.wanadoo.nl/hensberp
- nancy imka
Wij hebben hele leuke fjorden van de Wildkamp, en Marjan is een goede vriendin van maar je zal wel een goede reden hebben voor deze opmerking.....Viv schreef:Wildkamp hoef ik echt geen fjord van, brrrrr
En ja er komt weer een fjord, tenzij iets anders in de tussentijd mn hart steelt, maar die komt dan vanzelf wel voorbij :D
Niks tegen de wildkamp zelf, laat dat duidelijk zijn, heb het er altijd prima naar mn zin als ik er ben. Maar heb idd mijn redenen die persoonlijk zijn.alex19 schreef:Wij hebben hele leuke fjorden van de Wildkamp, en Marjan is een goede vriendin van maar je zal wel een goede reden hebben voor deze opmerking.....Viv schreef:Wildkamp hoef ik echt geen fjord van, brrrrr
En ja er komt weer een fjord, tenzij iets anders in de tussentijd mn hart steelt, maar die komt dan vanzelf wel voorbij
- nancy imka
Ik heb mijn fjordje 9 jaar terug ook op de wildkamp gekocht. En ik vind het een heerlijk dier. Maar heb wel heel wat ellende gehad, maar goed ik vind tot op heden dat de dingen die ze gehad heeft ik niet van te voren geweten kon hebben.
Mij lijkt bij vd Berg erg leuk. Ik kijk geregeld op de site en ik vind dat ze daar altijd wel leuke paardjes hebben staan!
Mij lijkt bij vd Berg erg leuk. Ik kijk geregeld op de site en ik vind dat ze daar altijd wel leuke paardjes hebben staan!
he wat leuk voor Monique, komt ze nou weer bij jou te staan of gaat ze ergens anders heen?Viv schreef:We zien wel waar we tegenaan lopen. Het komt zoals het komt.
Wel leuk om te melden dat Monique wel al een ander paardje heeft, een arabierenveulentje met de naam Filipe (Flip). En die riep het hardst dat ze er klaar mee was hahahahaa.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd