fataal ongeluk
Wat een vreselijk verhaal!
Ik zit dit met open mond te lezen, wat zullen jullie geschrokken zijn.
Heel veel sterkte toegewenst.
Ik zit dit met open mond te lezen, wat zullen jullie geschrokken zijn.
Heel veel sterkte toegewenst.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Hey Mel, dat vind ik een strak plan, ik denk dat ik Daan maar even rust gun, hij moet waarschijnlijk vrijdag nog even voor de koets, er is zijn buren 50 jaar getrouwd..... Eigenlijk zouden ze dus met 2-span friezen voor de antieke koets het paar ophalen....Wanja schreef:Ik denk dat Daan de komende dagen misschien wel wat meer zal gaan zoeken, daar moet je in ieder geval wel rekening mee houden. Gewoon lief voor 'm zijn en niet teveel vragen, dan komt 't wel goed. Maar dat kun je wel aan jou over laten.
Als je zin hebt om dit weekend een lekker zorgeloos buitenritje te maken op een Fjordenrug dan ben je natuurlijk welkom!
Ik hoop dat het pijpestelen regent....
Morgenavond ga ik er nog heen, ik wil zelf nog even de wei in mennen, moet wel over mijn schrik heen zien te komen, maar met Daan lukt dat denk ik wel. Gewoon kalm aan niks forceren.
Je hoort nog van me wanneer, zal wel zaterdag middag of zondag morgen worden.
We mailen of smssen wel.
Het klinkt misschien raar maar, ik durf haast niet te gaan slapen, ik krijg er steeds buikkramp van....
is het verstandig om met Daan nu zo'n rit te gaan maken,zeker met "vreemden" erin?
ik zou het iig niet doen,eerst maar in vertrouwde omgeving weer opbouwen.zoals jij zegt,in je ienge wei ofzo.
iig sterkte ermee.
ik zou het iig niet doen,eerst maar in vertrouwde omgeving weer opbouwen.zoals jij zegt,in je ienge wei ofzo.
iig sterkte ermee.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
vanmiddag gaan we eerst even in de wei met de koets, zien hoe het gaat en hij zich voelt. Daan is een heel rustig paard, maar dat zegt in deze situatie waarschijnlijk niet zo veel. Hij zal Douwe nog wel zoeken.Wikke schreef:is het verstandig om met Daan nu zo'n rit te gaan maken,zeker met "vreemden" erin?
iig sterkte ermee.
Daarom hoop ik ook dat het morgen pijpenstelen regent.
Misschien gaat het hele ritje ook niet door, dat hoop ik in iedergeval.
En toch, het klinkt misschien raar maar met Daan moet je veel doen, dan houdt hij zijn gedachten bij de bezigheden, anders heeft hij tijd van denken en loopt hij te ouwehoeren. Ik kan natuurlijk niet in zijn hoofd kijken, maar ik hoop dat het voor hem meevalt. Hij stond er gisteren heel rustig bij. We moeten het per dag bekijken, ik bespreek het in iedergeval wel met Bennie, wat is wijsheid...??
-
De tranen lopen over m'n wangen. Wat vreselijk voor jullie en het arme dier. Ik ben blij dat jullie op je instinct vertrouwden en eruit zijn gesprongen. Voor de rest zullen jullie gewoon heel veel tijd nodig hebben voordat die nare beelden naar de achtergrond zijn gezakt...
Ik wens jullie heel veel sterkte !!
Ik wens jullie heel veel sterkte !!
De schrik zit er na dagen nog in.
Gisteren met Daan even in de wei met de kar, hij was zoals altijd super braaf (en lui
) heb hem voor het aanspannen lekker verwend met appeltjes. Alles liep goed en we zijn zelfs een kort rondje de weg op gegaan, Daan vond alles goed en was zijn eigenwijze zelf, hoezo sneller lopen, ik loop toch? 1X geschrokken van een reclame bord, ik wist dat hij daarvan zou schrikken, dat is niet de eerste keer, dus ik was er op voorbereid. Daarna lekker nog wat appeltjes en de wei in, even knuffelen bij het hek, ik merk dat hij Douwe mist, hij blijft veel langer staan en vraagt om aandacht.
Was wel raar zo'n tochtje zonder Douwe, ik krijg er nog tranen van in de ogen als ik eraan denk. Heb Marian gesproken op haar werk in een supermarkt, we stonden beide weer (bijna) te huilen, het lijkt allemaal zo onwerkelijk, en steeds denk je, hadden we nog??? Of als we???
Het is gebeurd en we zijn allemaal blij dat er verder geen gewonden gevallen zijn, het had heel anders af kunnen lopen.....
Gisteren met Daan even in de wei met de kar, hij was zoals altijd super braaf (en lui

Was wel raar zo'n tochtje zonder Douwe, ik krijg er nog tranen van in de ogen als ik eraan denk. Heb Marian gesproken op haar werk in een supermarkt, we stonden beide weer (bijna) te huilen, het lijkt allemaal zo onwerkelijk, en steeds denk je, hadden we nog??? Of als we???
Het is gebeurd en we zijn allemaal blij dat er verder geen gewonden gevallen zijn, het had heel anders af kunnen lopen.....