ik ben het beu!

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Lindatjuhhh
Contacteer:

Bericht door Lindatjuhhh » wo 23 mei 2007, 20:14

Achja sommige fjorden zijn hun leven lang "puber" O:)
Maar wel fijn dat je toch een fijn gevoel over hebt gehouden.

Ik zie het trouwens als een uitdaging om een angst te overwinnen. Ik vind het verkopen van een paard het kiezen voor de makkelijkste weg, uitzonderingen daargelaten of als je echt alles geprobeerd hebt.
Afbeelding
sultan

Bericht door sultan » do 24 mei 2007, 19:18

Je zult vast gelijk hebben. Misschien moet ik nog even volhouden. Maar het idee wat ik van mijn ideale pony had, is toch wel een tikkie ver van wat het nu is. Hoewel het verder een snoepie is, tenminste als je een beetje zijn humor begrijpt. Ook zoiets: nu verbreekt hij telkens het record halster/hoofdstel uitdoen. Hoofdstel 1 zit wat krap. Zo uit. Hoofdstel 2 zit keurig. Ook zo uit. Halster hetzelfde verhaal. gewoon even iets zoeken waar je achter kan blijven steken en....hoeps! Zo staat je fjord zonder hoofdstel je aan te staren met een blik van"Gek hè? Zo net zat ie nog op mijn hoofd". MMmm......
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » vr 25 mei 2007, 08:44

Hoofdstel tip: een vlechtje leggen bij het kopstuk.
PB Claudia (van Zortin) anders even, zij deed dit ook altijd bij Kventin omdat hij ook zo zijn hoofdstelletje af kreeg :j
Marijke_

Bericht door Marijke_ » vr 25 mei 2007, 08:57

Janine schreef:Hoofdstel tip: een vlechtje leggen bij het kopstuk.
PB Claudia (van Zortin) anders even, zij deed dit ook altijd bij Kventin omdat hij ook zo zijn hoofdstelletje af kreeg :j
Hihi inderdaad daar waren bij de HK nog getuige van (mazzel dat ie zo braaf bleef staan).

Je moet gewoon leren hem steeds een stapje voor te zijn. Proberen slimmer te worden dan hij is. Echt meid als je nu doorzet zal je zien dat je over een jaar blij bent dat je hem toch niet weggedaan hebt. Eventueel kan je hem in het gedrag in de bak door iemand laten corrigeren. Zo te lezen is het gewoon een feestneus die wel houdt van een lolletje trappen...alleen zijn zijn grappen voor jou niet zo leuk als voor hemzelf.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Sophia

Bericht door Sophia » vr 25 mei 2007, 19:31

en dta de hoooh onder de man niet altijd werkt...
misschien ook een stuk spanning in je lijf als hij aan de klier is ....dan kun je wel denken dat je hooh doet ...maar je lijf zegt net even iets anders :)
heel vervelend..maar dat kan echt verholpen worden ...

ik hoop dat je met het lessen etc snel wat vooruitgang boekt met hem ...of althans met jullie als combi
want uit je berichten blijkt wel dat je hem eingelijk helemaal niet kwijt wilt

en misschien is het wel handig om er standaard af en toe iemand anders op te laten rijden...
ik bedoel , jij moet momenteel contstant best wel aan het werk met hem ...met je eigen spannign erbij
iemand die hem dan regelmatig even erbijpakt en hem even loswerkt etc dat kan voor jou ook positieve effecten hebben
Plaats reactie