Ik heb Guido uit de startpost gehaald voor je Charlanti. Wat vreselijk voor je, ik las net bij de ziekenboeg dat je hem in hebt laten slapen. Sterkte!
Hoe is het met jou nu Dennis? Weten jullie al meer over wat er aan de hand is geweest? Heb vaak aan je moeten denken de afgelopen weken en ik hoop dat je met Elke mooie jaren tegemoet gaat!
Ik zag dat in de beginpost sowieso niet zoveel foto's meer werken. Als jullie eraf of een andere foto willen laat het me dan maar even weten.
Hier niet veel nieuws over mijn ""G'tje". Ze eet goed

. Nee dat is flauw, ze doet het heel erg goed en is ontzettend lief. Kan af en toe wel een dramaqueen zijn als ze even alleen op stal moet staan. Ze gilt dan echt de oren van je hoofd. Volgende week zaterdag gaat ze richting Amber dus dan gaat ze echt volwassen paarden dingen doen. Voor het eerst in 4 jaar weer naar een ander plekje en dan ook nog aan het werk moeten. Ik vind het best spannend maar het gaat vast helemaal goed komen. Nu zelf nog 10kg kwijt zien te raken zodat ik van mezelf ook op mijn eigen paard mag zitten haha.
Morgan!!

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010