H-tjes worden 3 in deel 3....
Re: H-tjes worden 3 in deel 3....
Goed plan, zelf niet mee lopen rommelen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Wat gaaf Harvey ook voor de wagen! Allemaal karrenHtjes hier!
Ik heb nog nooit van zoiets gehoord. Hopen dat het niet groter wordt arme Mette..
Hjala gaat misschien verhuizen. Ik mis het bos heel erg vooral nu we langer aan het wandelen zijn enzo. Ik mis het. En straks voor de wagen zijn rechte stukken rijden. Ik heb een aanbod gehad vandaar dat de kriebels wat toegenomen zijn. Vrijdag ga ik kijken in Leersum. Ben benieuwd
Ik heb nog nooit van zoiets gehoord. Hopen dat het niet groter wordt arme Mette..
Hjala gaat misschien verhuizen. Ik mis het bos heel erg vooral nu we langer aan het wandelen zijn enzo. Ik mis het. En straks voor de wagen zijn rechte stukken rijden. Ik heb een aanbod gehad vandaar dat de kriebels wat toegenomen zijn. Vrijdag ga ik kijken in Leersum. Ben benieuwd
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Wat leuk al die H-tjes die aan het werk gaan! Zoals sommigen misschien al wel op Bokt hebben gelezen heb ik voor Hummer een super huisje gevonden. Het klikte ook meteen. Hummer mag dus ook eindelijk aan het werk
Ik ga mijn ventje missen, maar weet zeker dat hij bij een hele leuke familie terecht is gekomen. Zaterdag wordt hij opgehaald, dat zal nog wel even slikken zijn. Ik hoor dus na zaterdag ook niet echt meer in het H-tjes topic thuis, maar ik denk dat ik hem wel in de gaten blijf houden 

Fimke gaat niet voor de kar, ik ben daar niet zo bedreven in. Vind een keer leuk, maar zit liever in het zadel. Ja had gelezen op Bokt dat je Hummer hebt verkocht, had ook nog een berichtje geplaatst. Leuk dat je een goed plekje hebt gevonden voor hem. We zullen hem wel missen hier
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Pluk, fijn dat Hummer een goed plekje heeft gevonden.
Rowenna, ik ben ook nog niet heel bedreven met mennen maar het lijkt me ideaal want dan kunnen de kinderen mee en ben ik niet alleen gebonden aan de tijd als de kinderen op school zijn (dan wil ik ook hh, dingen regelen, helpen op school, wandelen en weet ik veel).
Ze staan hier weer in de blub, ik ben die regen en nattigheid zo zat!
Rowenna, ik ben ook nog niet heel bedreven met mennen maar het lijkt me ideaal want dan kunnen de kinderen mee en ben ik niet alleen gebonden aan de tijd als de kinderen op school zijn (dan wil ik ook hh, dingen regelen, helpen op school, wandelen en weet ik veel).
Ze staan hier weer in de blub, ik ben die regen en nattigheid zo zat!
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Dat je kinderen dan mee kunnen is inderdaad wel leuk.
Ja hier ook nattigheid, van mij mag het of voorjaar worden, en anders gewoon droog blijven en een beetje nachtvorst.
Ja hier ook nattigheid, van mij mag het of voorjaar worden, en anders gewoon droog blijven en een beetje nachtvorst.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Zoals misschien wel gelezen bij zinloos gezever zit Hjala in de lappenmand met haar ontstoken kies....
Besloten dat ze gaat verhuizen! We gaan naar het bos! Ik vind het wel heel spannend wat ze ervan gaat vinden en of ze kan aarden.
Besloten dat ze gaat verhuizen! We gaan naar het bos! Ik vind het wel heel spannend wat ze ervan gaat vinden en of ze kan aarden.
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
-
Beterschap voor Hjala! Ben benieuwd hoe ze het vindt, een bos!
vandaag mochten die van mij weer even op een droge wei. Stuiteren natuurlijk zodra ik ze los liet. Dochter liep mee met Lajke. Op de terugweg was hij ook braaf, kop aan de grond en grazend door het braakliggende stuk. Ik krijg er nog vertrouwen in.
vandaag mochten die van mij weer even op een droge wei. Stuiteren natuurlijk zodra ik ze los liet. Dochter liep mee met Lajke. Op de terugweg was hij ook braaf, kop aan de grond en grazend door het braakliggende stuk. Ik krijg er nog vertrouwen in.
Ik mag zorgen voor
hier staan ze ook allemaal op de weide.
Die wind en 2 droge dagen hebben de weide (en ook aan de schuilstal) goed gedaan, de bovenste laag is goed opgedroogd en ze maken zo geen sporen meer.
Dus voorlopig mogen ze nog op de weide blijven tot er geïnjecteerd wordt. Dan moeten ze eraf.
Maar dan is het uitkijken naar de verhuis naar de andere weide. We hebben beslist om niet meer bij deze boer te blijven. Te veel pestregels (als je 3 paarden houdt moet je 10€ meer betalen (ongeacht van hoeveel stallen en grond die je huurt, wij hadden meeste grond en 1.5 stal). Er mag per houder maar 50 balen hooi meer voorzien worden (wordt een kostelijk grapje dat elke maand gaan halen of laten komen, dan nog niet gesproken dat Leslie zwaar allergisch is aan hooi, dus werken in het hooi en de duur moet beperkt worden).
Dus heb ik beslist van iets anders te zoeken, en dat vorige week ook gevonden. 5400m² , met waterput, kleine zeecontainer.
Enkel nog een schuilstal bouwen en de omheining wat aanpassen en bijplaatsen (stukjes afzetten enzo). We gaan de zeecontainer gebruiken als opslag (deur inbouwen) en daar dan voor de week hooi in leggen. Onze grote voorraad aan hooi mogen we op 35m van de weide leggen op een hooizolder. De weide is ook groot genoeg want met hetgeen we tot nu hebben moeten we toch hooien en ja dan haal je te veel hooi van de weide. Begin april staat de verhuis gepland.
Die wind en 2 droge dagen hebben de weide (en ook aan de schuilstal) goed gedaan, de bovenste laag is goed opgedroogd en ze maken zo geen sporen meer.
Dus voorlopig mogen ze nog op de weide blijven tot er geïnjecteerd wordt. Dan moeten ze eraf.
Maar dan is het uitkijken naar de verhuis naar de andere weide. We hebben beslist om niet meer bij deze boer te blijven. Te veel pestregels (als je 3 paarden houdt moet je 10€ meer betalen (ongeacht van hoeveel stallen en grond die je huurt, wij hadden meeste grond en 1.5 stal). Er mag per houder maar 50 balen hooi meer voorzien worden (wordt een kostelijk grapje dat elke maand gaan halen of laten komen, dan nog niet gesproken dat Leslie zwaar allergisch is aan hooi, dus werken in het hooi en de duur moet beperkt worden).
Dus heb ik beslist van iets anders te zoeken, en dat vorige week ook gevonden. 5400m² , met waterput, kleine zeecontainer.
Enkel nog een schuilstal bouwen en de omheining wat aanpassen en bijplaatsen (stukjes afzetten enzo). We gaan de zeecontainer gebruiken als opslag (deur inbouwen) en daar dan voor de week hooi in leggen. Onze grote voorraad aan hooi mogen we op 35m van de weide leggen op een hooizolder. De weide is ook groot genoeg want met hetgeen we tot nu hebben moeten we toch hooien en ja dan haal je te veel hooi van de weide. Begin april staat de verhuis gepland.
Oh heerlijk zeg, lekker dicht bij het bos je paardje hebben staan.
Hopelijk gaat het snel beter met de kies van Hjala.
Fimke is gigantisch aan het wisselen en heeft er ook flink last van. Ze is down en eet niet al te best.
Hoewel ik vanmorgen het idee had dat het iets beter ging.
Hopelijk gaat het snel beter met de kies van Hjala.
Fimke is gigantisch aan het wisselen en heeft er ook flink last van. Ze is down en eet niet al te best.
Hoewel ik vanmorgen het idee had dat het iets beter ging.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Fimke dus ook een fietsenrek!!
Hjala nog niet oké. De hamsterwang wordt niet minder... Verder heeft ze nergens last van. Het is wel echt een bikkel alsof ze niks voelt eraan, maar dat moet haast wel
Hjala nog niet oké. De hamsterwang wordt niet minder... Verder heeft ze nergens last van. Het is wel echt een bikkel alsof ze niks voelt eraan, maar dat moet haast wel
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
Ach gosh, arme Hjala.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Swannie haar zadel is besteld.
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Aanbi ... ellis.html
Hoop dat het vlot hier geraakt. Dan kunnen we met Swannie na de verhuis van weide aan de slag.
Arwen eerst op les en leslie een paar keer op Swannie. Swann kan dan begeleid aan de longe starten met haar rijcarriere.
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Aanbi ... ellis.html
Hoop dat het vlot hier geraakt. Dan kunnen we met Swannie na de verhuis van weide aan de slag.
Arwen eerst op les en leslie een paar keer op Swannie. Swann kan dan begeleid aan de longe starten met haar rijcarriere.
Dat je het zadel in nederland besteld, terwijl je in Belgie woont? Had je beter in Belgie kunnen bestellen. Vind ook de service daar veel netter. Bestel alleen nog maar in Belgie, jaja en ik woon in Nederland haha. Wel kei leuk zadeltje.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Wel in be doen ze geen acties. En heb al mindere ervaringen met de verkoopster in be.
Dus tegenovergestelde als jou.
Merkdat ze in nl toch een pak vriendelijker zijn dan in be.
Mijn portemonnee scheelt het 75euro om in nl te bestellen dan in be. Dus keuze snel gemaakt.
Tja ervaringen verschillen. Belangrijk is dat ik aan mijn gerief geraak.
Dus tegenovergestelde als jou.
Merkdat ze in nl toch een pak vriendelijker zijn dan in be.
Mijn portemonnee scheelt het 75euro om in nl te bestellen dan in be. Dus keuze snel gemaakt.
Tja ervaringen verschillen. Belangrijk is dat ik aan mijn gerief geraak.
Snap alleen niet zo goed dat het nu allemaal wel mag van Bianca. Ik kreeg namelijk laatst een niet al te vriendelijk verzoek in je eigen land te bestellen. En Natasja had me dat ook moeten zeggen. Waarop ik heb geantwoord dat ik dat zelf bepaal, maar haar standpunt wel begrijp. Dus snap niet waarom ze zelf nu hetzelfde doet. Ook kortingen geven zou volgens Bianca niet mogen. Doet ze dus ook. Ik heb van Natasja netjes 10 % korting op mijn nieuwe zadel gekregen, vond ik eigenlijk best netjes. Maar goed, ieder zijn ding haha. Ben benieuwd hoe het zadeltje straks op je pony ligt.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Tja. Vorig jaar was ik geïnteresseerd in hetzelfde zadel maar dan 2dehands van bianca.
Kon er toen niet op tijd op ingaan omdat het hier financieel niet paste. Nu ging het wel. Ik mail gestuurd en ze xou hrt doen. Ik blij.
Verder halen we alles van bf vooral van bij nickyskeet. Die zijn destijds bij ons nog komen zadel passen.
Dus de rest zal van daar komen in april of mei. Geen haast.
Ik zie niet in waarom we niet vrij in keuze zouden mogen zijn.
In be minder verkopers ervoor en in mijn ogen dus minder degelijke service.
Tja.
Ben ook benieuwd hoe het gazt liggen op swann. Maar het zal ook op githa komen te liggen. Kan arwen het zadel op githa gewoon worden. Die is toch keimak aan de longe.
Kon er toen niet op tijd op ingaan omdat het hier financieel niet paste. Nu ging het wel. Ik mail gestuurd en ze xou hrt doen. Ik blij.
Verder halen we alles van bf vooral van bij nickyskeet. Die zijn destijds bij ons nog komen zadel passen.
Tja.
Ben ook benieuwd hoe het gazt liggen op swann. Maar het zal ook op githa komen te liggen. Kan arwen het zadel op githa gewoon worden. Die is toch keimak aan de longe.
-
Mette heeft vannacht de composthoop leeg gegeten. Zich tussen de beukenhaag heen gewurmt, paaltjes met gaas omgeduwd en onder het ene stroomdraadje door. Nu snel opgelost met een plank tussen de beukenhaag, en een paal om het gaas rechter te houden. Als de kindjes naar school zijn maar aan de gang met meer planken en stroomdraden
Hoop dat hij niets overhoudt aan 3 kg rotte wortels en weet ik veel wat er allemaal op de composthoop lag, hij ruikt naar sinaasappel uit zijn bekkie

Hoop dat hij niets overhoudt aan 3 kg rotte wortels en weet ik veel wat er allemaal op de composthoop lag, hij ruikt naar sinaasappel uit zijn bekkie

Ik mag zorgen voor
Bij Nicky's keet hebben ze ook leuke dekjes voor onder een kinderboomloos zadel, met ruitjes. Denk dat ik voor Fim ook maar zo'n klein barefootje in het rose bestel, veel te klein voor mij, maar wel liefKeandra schreef:Tja. Vorig jaar was ik geïnteresseerd in hetzelfde zadel maar dan 2dehands van bianca.
Tja.

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Die Mette van jou is ook niet wijs he hahaha.
Hoop dat ie geen koliek er van krijgt, hij ruikt nu in ieder geval wel lekker sinaasappeltjes fris hihi
Hoop dat ie geen koliek er van krijgt, hij ruikt nu in ieder geval wel lekker sinaasappeltjes fris hihi
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011