Nog veelste jong.
Re: Nog veelste jong.
Wat vreselijk om zo'n jonkie te moeten verliezen. Sterkte Karin!
oj
heel veel sterkte toegewenst
zeker om zo een jong dier te moeten verliezen. Heel jammer.

heel veel sterkte toegewenst
zeker om zo een jong dier te moeten verliezen. Heel jammer.

Ach jee Karin toch.. Das niet niks om te horen.. heel veel sterkte.. heftig hoor
Horses are like potato-chips, you can't just have one.. 

Agossie, zo'n jonkie..... Heel veel sterkte.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Jeetje Karin, het zit je weer mee zeg. Wat jammer van zo'n jong diertje dat nog een heel leven voor zich heeft.
Wel fijn dat je het nu weet en dat ze dalijk niet meer hoeft te lijden al is het zuur.
Wel fijn dat je het nu weet en dat ze dalijk niet meer hoeft te lijden al is het zuur.

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
-
Heel veel sterkte ermee!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
- nobbygaard
Sterkte
Wat ontzettend sneu, zo jong nog...maar ook geen vooruitzicht op beter worden, dan is dit de beste keuze denk ik 

Ereplaatsje voor

Dank je wel allemaal.
Nee het vooruitzicht is niet goed, heb veel navraag gedaan en ook aan iemand die eigenlijk elk paard wil redden zelf deze zei einde verhaal.
Nee het vooruitzicht is niet goed, heb veel navraag gedaan en ook aan iemand die eigenlijk elk paard wil redden zelf deze zei einde verhaal.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- kristelhans
Ook van mij sterkte gewenst, niet leuk maar wel zo eerlijk.
Jeetje wat sneu zeg...nog zo jong...maar voor haar wel de juiste keuze want dit zal anders ook geen leuk leventje voor haar zijn...Sterkte!!
Verschrikkelijk om zo'n jong dier al te moeten laten gaan, veel sterkte!
Achossie, wat sneu zo'n jonkie. Maar wel eerlijk naar 't dier toe. Sterkte.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ach Karin, hier schrik ik van. Heel veel sterkte meid. Is het nou nog niet genoeg ellende daar bij jou? Ik vind van wel hoor.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jemig meis dat is veel te jong maar wel het beste, ze gaat het inderdaad niet redden met die longetjes. Sterkte.
Dat is sneu, sterkte met het moment en het afscheid nemen!
Geluk is de vrucht van intens werk
Bedankt voor jullie medeleven.
Ik had Ipsi gekocht om even het gezeldschap te zijn van Indre tot Oline komt in November, de bedoeling was haar weer weg te doen maar omdat ik erg op haar gesteld was had ik geen haast wilde haar graag zien uitgroeien.
Nu moet ze weg en op zo n rot manier en dat doet pijn straks moet ik bellen wanneer het gaat gebeuren bah verkopen is toch veel makkelijker.
Ik had Ipsi gekocht om even het gezeldschap te zijn van Indre tot Oline komt in November, de bedoeling was haar weer weg te doen maar omdat ik erg op haar gesteld was had ik geen haast wilde haar graag zien uitgroeien.
Nu moet ze weg en op zo n rot manier en dat doet pijn straks moet ik bellen wanneer het gaat gebeuren bah verkopen is toch veel makkelijker.
http://www.fjorkahoeve.nl
- Nientjepientje
Jeetje wat erg. Ik wil je heek veel sterkte toewensen!