Even voorstellen
Even voorstellen
Hallo,
Ik kom me even voorstelen.
Ik ben Gaby 23 jaar, woon in Apeldoorn en werk als huishoudelijk medewerkster in de thuiszorg.
Sinds mijn 8e rijdt ik paard op manege Fjordhestgard in Hoenderloo waar ik nu nog steeds vertrouwd iedere zaterdag les.
Ongeveer 9 jaar geleden ben ik begonnen met het verzorgen van een KWPN ruin. Ontzettend lief en betrouwbaar dier die wel zo zijn neurotische trekjes heeft.
Helaas is 5 jaar geleden zijn eigenaar overleden en heb ik besloten hem over te kopen. Daar heb ik geen moment spijt van gehad.
Op dit moment heeft hij een peesblessure wat gelukkig wel weer de goeie kant op gaat.
Hij heet Nero is vos van kleur, reden sinds vorig jaar volop dressuur en nu voornamelijk buitenritten. Hij heeft een leeftijd van 18 jaar.
Aangezien ik wel van de dressuur ben rijdt ik daarom op dit moment een lieve Fjorden merrie van mijn stal baas.
Ik hoop in de toekomst toch wel een eigen Fjord te kunnen kopen.
Groeten Gaby.
Ik kom me even voorstelen.
Ik ben Gaby 23 jaar, woon in Apeldoorn en werk als huishoudelijk medewerkster in de thuiszorg.
Sinds mijn 8e rijdt ik paard op manege Fjordhestgard in Hoenderloo waar ik nu nog steeds vertrouwd iedere zaterdag les.
Ongeveer 9 jaar geleden ben ik begonnen met het verzorgen van een KWPN ruin. Ontzettend lief en betrouwbaar dier die wel zo zijn neurotische trekjes heeft.
Helaas is 5 jaar geleden zijn eigenaar overleden en heb ik besloten hem over te kopen. Daar heb ik geen moment spijt van gehad.
Op dit moment heeft hij een peesblessure wat gelukkig wel weer de goeie kant op gaat.
Hij heet Nero is vos van kleur, reden sinds vorig jaar volop dressuur en nu voornamelijk buitenritten. Hij heeft een leeftijd van 18 jaar.
Aangezien ik wel van de dressuur ben rijdt ik daarom op dit moment een lieve Fjorden merrie van mijn stal baas.
Ik hoop in de toekomst toch wel een eigen Fjord te kunnen kopen.
Groeten Gaby.
- - - - - -
Re: Even voorstellen
Welkom Gaby!
Ik ben Anouska,33 jaar,en in het bezit van de 8 jarige ruin Bjorn.
Veel plezier op dit verslavende forum.
Ik ben Anouska,33 jaar,en in het bezit van de 8 jarige ruin Bjorn.
Veel plezier op dit verslavende forum.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
welkom Gaby. Ik ben Suzanne, 39, getrouwd met leo en mama van Jessie en Evi. Onze paardjes vind je in mijn onderschrift. Veel lees- en postplezier. Vertel eens wat meer over de merrie die je rijdt.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Hoi Gaby, veel plezier hier op het forum!
Gunnar Manus x Juliana
Caija Timor x Reykjagaard
Jeroentje B pony Welsh Shamrock Social Security
Wabash D pony Welsh
Enzo Utopia Johnson x Glendale
Fiësta Utopia Johnson x Glendale
Welkom hier,
Ik ben Froukje. Heb helaas geen eigen fjorden maar mij opa en oma hebben er 5 waar ik alles mee doe. Viola rijden ik en mijn zusje mee en ik men ermee, Dan Ellen (dochter van Viola) daar rij en men ik mee, Fiona men ik mee. En dan lopen er nog 2 kleuters rond beide dochters van Viola: Hanna en Jasmijn.
Ik ben Froukje. Heb helaas geen eigen fjorden maar mij opa en oma hebben er 5 waar ik alles mee doe. Viola rijden ik en mijn zusje mee en ik men ermee, Dan Ellen (dochter van Viola) daar rij en men ik mee, Fiona men ik mee. En dan lopen er nog 2 kleuters rond beide dochters van Viola: Hanna en Jasmijn.
- XxDiandraxX
hoi gaby,
welkom hier, ik ben Diandra en in het bezit van 2fjorden dames en een D-pony merrie. de fjorden dames zijn Sonja (v. jarbo en officieel in bezit van mijn pleegvader) en haar veulen Jinera (v. Zortin). deze laatste is in het bezit van de mooie Gra kleur.
welkom hier, ik ben Diandra en in het bezit van 2fjorden dames en een D-pony merrie. de fjorden dames zijn Sonja (v. jarbo en officieel in bezit van mijn pleegvader) en haar veulen Jinera (v. Zortin). deze laatste is in het bezit van de mooie Gra kleur.
Het gaat om een Fjorden merrie
Naam: Noraa
Vader: Brusvein
Moeder: Erna
Heeft veel voor de wagen gelopen en sinds kort weer opgepakt onder het zadel.
Ze pakt dit heel snel en goed op en leert erg snel. Wel doen we het wegens haar leeftijd (20) rustig aan.
Naam: Noraa
Vader: Brusvein
Moeder: Erna
Heeft veel voor de wagen gelopen en sinds kort weer opgepakt onder het zadel.
Ze pakt dit heel snel en goed op en leert erg snel. Wel doen we het wegens haar leeftijd (20) rustig aan.
- - - - - -
Welkom hier Gaby!!
Op dit gezellige en ook wel verslavende forum!
Dat is wel een bekende merrie toch?
Klinkt me wel bekend in de oren in ieder geval haha!
Ik ben Eveline, woon in Schiedam en Ydel(mijn fjordje) woont sinds kort bij haar zoon Harvey in Brabant.
Daar woont mijn zusje en die heeft land en binnenkort stallen aan huis.
Dus daar logeert ze lekker voor onbepaalde tijd..
En ik ga er ongeveer 2 keer per week lekker heen.
Ze is weer drachtig, dit keer van de hengst Manus.
Op dit gezellige en ook wel verslavende forum!
Dat is wel een bekende merrie toch?
Klinkt me wel bekend in de oren in ieder geval haha!
Ik ben Eveline, woon in Schiedam en Ydel(mijn fjordje) woont sinds kort bij haar zoon Harvey in Brabant.
Daar woont mijn zusje en die heeft land en binnenkort stallen aan huis.
Dus daar logeert ze lekker voor onbepaalde tijd..
En ik ga er ongeveer 2 keer per week lekker heen.
Ze is weer drachtig, dit keer van de hengst Manus.

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Welkom hier Gaby
Ik ben Sofie, ik ben 28. Wij wonen in Hamme (Oost-vlaanderen, België)
Ik heb samen met mijn man 2 paarden, Githa en Swann. (fjord en welsh)
En mijn pa die heeft nog een fjordendame, jalenka.
Deze 3 vormen de kudde waar wij voor zorgen.
Wij zijn eerder recreatieve ruiters.
Ikzelf rij dressuur (wekelijks rijles) en Leslie (mijn man) rijdt western maar ook aangespannen met Githa.
Ik ben Sofie, ik ben 28. Wij wonen in Hamme (Oost-vlaanderen, België)
Ik heb samen met mijn man 2 paarden, Githa en Swann. (fjord en welsh)
En mijn pa die heeft nog een fjordendame, jalenka.
Deze 3 vormen de kudde waar wij voor zorgen.
Wij zijn eerder recreatieve ruiters.
Ikzelf rij dressuur (wekelijks rijles) en Leslie (mijn man) rijdt western maar ook aangespannen met Githa.
@ Ydel,
Ze is bij haar vorige eigenaresse wel regelmatig op keuringen geweest.
bij haar paspoort zitten papieren dat ze een model Fjord is.
NORAA

Ze is bij haar vorige eigenaresse wel regelmatig op keuringen geweest.
bij haar paspoort zitten papieren dat ze een model Fjord is.
NORAA

- - - - - -
Mooi koppie heeft Noraa.
Ik ben Annemarie en heb 3 Fjorden, Nisko (v. Sebastian) van 20, Anka (v. Manus) 9 en Gjendra (v. Karant). Gjendra is een dochter van Nisko en is te koop voor een goed huisje. 3 is toch wat veel van het goede
.
Ik ben Annemarie en heb 3 Fjorden, Nisko (v. Sebastian) van 20, Anka (v. Manus) 9 en Gjendra (v. Karant). Gjendra is een dochter van Nisko en is te koop voor een goed huisje. 3 is toch wat veel van het goede

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!