F-jes zijn volwassen en worden niet meer ontzien in deel 10
Re: F-jes zijn volwassen en worden niet meer ontzien in deel
Vond ze het wat??
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ze ging er zo overheen.
Odette vindt springen ook erg leuk, net als Wenda en Ursula (allebei van Anton), dus ze heeft het vast van twee kanten geerfd
Odette vindt springen ook erg leuk, net als Wenda en Ursula (allebei van Anton), dus ze heeft het vast van twee kanten geerfd

Odette&Fenna
Ideaal Marjon, straks op voor de ABOP?
Flam hier ook weer een dagje wijzer
Wat is het toch een bijzondere merrie eigenlijk...zo braaf. Vrijdag weer naar huis gehaald, zadel op, heel even aan de longe en hup er zo weer op. Eitje karweitje....stap, draf, knip maar los. En hup daar gingen we. Stuur moet nog even wennen, maar verder doet ze het braaf! En voelt zeer vertrouwd (ondanks het stuur). Gister was er niemand om te helpen, maar zo opgestapt en weggereden. Stuur ging al ietsje beter. Komen er helemaal.
Hoe het er uit ziet, dat is met twee woorden te omschrijven: Bijzonder gezicht. (oftewel: Geloof niet dat het erg charmant toont
)
Verder niet snel iets wat ze echt eng vind, maar gister toch iets gevonden: Eerst een piepende shet (hinniken kon je het niet noemen, klonk nergens naar) en daarna een buurmeisje op de trampoline te springen, die combi...dat was toch wel erg spannend en daarmee wat gesnurk en gedribbel waard.
Flam hier ook weer een dagje wijzer

Hoe het er uit ziet, dat is met twee woorden te omschrijven: Bijzonder gezicht. (oftewel: Geloof niet dat het erg charmant toont

Verder niet snel iets wat ze echt eng vind, maar gister toch iets gevonden: Eerst een piepende shet (hinniken kon je het niet noemen, klonk nergens naar) en daarna een buurmeisje op de trampoline te springen, die combi...dat was toch wel erg spannend en daarmee wat gesnurk en gedribbel waard.
Geluk is de vrucht van intens werk
- Reinou
- Beheerder
- Contacteer:
Wat leuk, een springende Fenna!
wil ik met Fin ook nog eens uitproberen maar heb helaas geen hindernissen op stal...
Flam klinkt een beetje als Finnea in het begin
fijn dat ze het zo goed oppakt!
Ik heb vandaag voor het eerst zonder zadel op Fin gereden. En gelijk naar buiten, het zandpad op
even onwennig in het begin, maar ze deed het keurig! We hadden alleen in draf op een gegeven moment een uitstapje richting het fietspad, kon net blijven zitten 

Flam klinkt een beetje als Finnea in het begin

Ik heb vandaag voor het eerst zonder zadel op Fin gereden. En gelijk naar buiten, het zandpad op

Dat zei ik niet hoor!! Het is even wennen, zo'n ander type dan Binkie, maar ik vind het er niet raar uit zien!! Past best wel!!Bella schreef:
Hoe het er uit ziet, dat is met twee woorden te omschrijven: Bijzonder gezicht. (oftewel: Geloof niet dat het erg charmant toont)
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
hahahahahaha.....valt t alweer mee
Jullie reageerden allebei met zo'n mooi, exact dezelfde uitspraak zonder aanvulling dat ik dacht; Dit ziet er niet uit! (niet dat het uitmaakt, dressuurproef gaan we er enkel en alleen op de ABOP mee doen)

Het was meer een 'bijzonder gezicht' in de trend van apart, niet gewend. Heb het wel op foto, moet je morgen maar even bekijken. Het is gewoon een totaal ander beeld dan dat we gewend zijn.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Flam heeft talent, fijn dat ze het zo goed doet!
Best lekker met dit weer, zonder zadel rijden!
Als het een beetje lukt met rijden, wil ik dit jaar wel de abop doen. Geen idee of er volgend jaar nog een keuring hier in de buurt is, dus ik ben bang dat ze dan niet meer naar de keuring kan.
Dan moet ik nu maar proberen of ik haar model kan krijgen...
Buiten rijden moet wel lukken, nu de rest nog
Best lekker met dit weer, zonder zadel rijden!
Als het een beetje lukt met rijden, wil ik dit jaar wel de abop doen. Geen idee of er volgend jaar nog een keuring hier in de buurt is, dus ik ben bang dat ze dan niet meer naar de keuring kan.
Dan moet ik nu maar proberen of ik haar model kan krijgen...
Buiten rijden moet wel lukken, nu de rest nog

Odette&Fenna
Ik wil wel een foto zien van Bella en Flam!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Fenna heeft koliek. Gisteren lag ze plat in de wei en ze wilde niet meer opstaan. Ook wilde ze niet meer met Tjico spelen, nou dan klopt er iets niet.
Ze heeft van de da een pijnstiller gehad en daarna leek het wel weer goed te gaan.
Vandaag ging ze weer elke keer plat liggen en rollen, dus weer de da erbij. Die heeft opgevoeld en hij dacht dat ze iets verstopt zat. Ze heeft paraffine gekregen en een darmontspanner en daar knapte ze wel van op gelukkig.
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan.
Ze heeft van de da een pijnstiller gehad en daarna leek het wel weer goed te gaan.
Vandaag ging ze weer elke keer plat liggen en rollen, dus weer de da erbij. Die heeft opgevoeld en hij dacht dat ze iets verstopt zat. Ze heeft paraffine gekregen en een darmontspanner en daar knapte ze wel van op gelukkig.
Odette&Fenna
Oei dat is schrikken. de parafine helpt vaak wel nu maar hopen dat het probleem zich snel oplost.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
zo alle Fjes lekker bezig, Emma is nu op vakantie maar Fugo krijgt zijn beweging wel hoor gister heeft hij balkjes gelopen met Odile en een laag kruisje gesprongen, Tasja draaft erover zo laag, Fugo heeft 1 x gesprongen en 3 x erover heen gestapt je zag hem denken wat moet ik hiermee
verder is hij super braaf met het rijden alleen conditie opbouwen dat moet nog gebeuren maar na de vakantie van Emma gaan we daar aan werken. 

Sterkte met FennaOotje schreef:Fenna heeft koliek. Gisteren lag ze plat in de wei en ze wilde niet meer opstaan. Ook wilde ze niet meer met Tjico spelen, nou dan klopt er iets niet.

Hopelijk blijft Fenna aan de beterende hand!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
@Marjon: Ach nee, dat is niet leuk, hopelijk knapt het snel op.
@Roos: Hi, zal eens kijken
Brave Fugo! Wordt weer eens tijd voor
Anna!

Brave Fugo! Wordt weer eens tijd voor

Vanmorgen was ze alweer een heel eind opgeknapt. Ze wilde weer graag eten, dus dat is een goed teken!
Wat leuk dat Fugo gesprongen heeft!
Wat leuk dat Fugo gesprongen heeft!
Odette&Fenna
Ik zal snel weer een foto maken van mijn kleine mannetjeBella schreef:@Marjon: Ach nee, dat is niet leuk, hopelijk knapt het snel op.
Brave Fugo! Wordt weer eens tijd voorAnna!

Heel benieuwd Anna!
Hier toch wel ubertrots op Flam...wat een stoere chick is dat toch. Opstappen en gaan met die banaan, ze pakt het zó bijzonder goed en braaf op allemaal. Had het er nog even met Es over maar Flam voelt wel als thuiskomen, zo vertrouwd doen we ons ding. Bink is echt mijn stoere bink, maar Flam is het warme kacheltje die rustig doorgloeit, kortom beide toppertjes! Zal zo bewijs toevoegen
Hier toch wel ubertrots op Flam...wat een stoere chick is dat toch. Opstappen en gaan met die banaan, ze pakt het zó bijzonder goed en braaf op allemaal. Had het er nog even met Es over maar Flam voelt wel als thuiskomen, zo vertrouwd doen we ons ding. Bink is echt mijn stoere bink, maar Flam is het warme kacheltje die rustig doorgloeit, kortom beide toppertjes! Zal zo bewijs toevoegen

Flam doet het super!!
Ben ook wel weer benieuwd naar Fugo.
Fjel liep vandaag niet lekker op links, maar daar lijkt een wolfkiesje door te komen.
Ben ook wel weer benieuwd naar Fugo.
Fjel liep vandaag niet lekker op links, maar daar lijkt een wolfkiesje door te komen.
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'