H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, deel 2
Re: H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, dee
Bij ons mag Cayleigh er volgend jaar zomer voor het eerst op, dat heb ik beloofd namelijk..dat zij de allereerste mag zijn die op Heros mag rijden
, voor mezelf wacht ik denk ik tot de zomer erop als hij 4 is...Ik gooi soms voor de grap wel eens een deken van Dicky over z'n rug of een dekje....boeit 'm allemaal weinig...

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ik begin pas aan het eind van volgend jaar, een keer een zadel er op en een keer aan de longe en dan zien we wel.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ik verheug me ook al op volgend jaar zomertje Hepsie, volgend jaar is het de bedoeling dat ze in de zomer naar huis komt en dan
in de herfst weer terug gaat....
Overigens niet perse om te beleren, vind haar dan denk ik voor mij toch nog te klein, maar wel om lekker mee te pierewaaien.
in de herfst weer terug gaat....
Overigens niet perse om te beleren, vind haar dan denk ik voor mij toch nog te klein, maar wel om lekker mee te pierewaaien.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Pierewaaien is dat net zo iets als flierefluiten haha 

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Leuk al die plannen maken wat worden ze dan ineens groot he.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
Lekker toch! Mette gaat volgend jaar wel tijdje naar iemand die me gaat helpen met longeren en inrijden.... wil er beetje stuur, gas en rem op en dan mag hij daar over na gaan denken. Als ik zorg dat ik rond de 55 kg zit, moet dat makkelijk kunnen. Dochterlief mag er uiteraard dan ook op.
Denk niet dat hij onder de indruk zal zijn, zadel hebben we er voor de gein al eens opgelegd, pop heeft er al op gezeten, sjabrak met dekensingel kent hij ook.
Paraplu vonden ze trouwens vandaag alle 2 eng? Ik dacht dat Lajke dat wel kende. Maar misschien hoort een paraplu niet boven het vrouwtje en zeker niet in haar tuin en bij haar stal. Met de wind en het rare weer er bij, werd dat leuk gek doen.
Denk niet dat hij onder de indruk zal zijn, zadel hebben we er voor de gein al eens opgelegd, pop heeft er al op gezeten, sjabrak met dekensingel kent hij ook.
Paraplu vonden ze trouwens vandaag alle 2 eng? Ik dacht dat Lajke dat wel kende. Maar misschien hoort een paraplu niet boven het vrouwtje en zeker niet in haar tuin en bij haar stal. Met de wind en het rare weer er bij, werd dat leuk gek doen.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
Is inderdaad leuk Karin, lekker al dromen van je paardje als ie straks onder het zadel loopt en hoe gaat ie het doen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Swann is volgend jaar zeker aan de beurt om ingereden te worden, door wie is nog een vraagteken. Denk dat mijn man de eerste keren zal proberen (hij weegt niet veel en is niet heel groot) en dat na de eerste keren de oudste dochter van kameraden erop zal vliegen.
Swann geeft het niet als Arwen eens over haar rug hangt (we oefenen door halve balen hooi op haar rug te leggen (als ik het hooi in het net aan het steken ben, dan ligt het proper op haar rug en niet op de grond
) of er zelfs eens even opzit, geeft haar kik.
Swann heeft haar trouwens lekker misdragen toen we op verlof waren (we waren weg tot vandaag van vorige week vrijdag).
Zaterdags heeft ze Joëll een bok willen verkopen, heeft ze een rake schop terug voor gekregen. En dan eerder deze week was ze ontsnappingskoning.
Joëll zei dat hij van haar paardenbiefstuk wou maken. Raar dat ze juist bij de kids de braafheid zelve is.
Swann geeft het niet als Arwen eens over haar rug hangt (we oefenen door halve balen hooi op haar rug te leggen (als ik het hooi in het net aan het steken ben, dan ligt het proper op haar rug en niet op de grond

Swann heeft haar trouwens lekker misdragen toen we op verlof waren (we waren weg tot vandaag van vorige week vrijdag).
Zaterdags heeft ze Joëll een bok willen verkopen, heeft ze een rake schop terug voor gekregen. En dan eerder deze week was ze ontsnappingskoning.

Joëll zei dat hij van haar paardenbiefstuk wou maken. Raar dat ze juist bij de kids de braafheid zelve is.

Keandra, ze dacht denk ik, als de kat van huis is dansen de muizen!!!
flierefluiten, lanterfanten, pierewaaien, inderdaad die catagorie.
Rond de 55 kilo, hmmm, dan ben ik graten pakhuis, dat ga ik nooit halen, wel handig met inrijden.
Ben helemaal blij met de foto's van Lisa, mugje is stukje gegroeid en zo te zien nog steeds haantje de voorste!
flierefluiten, lanterfanten, pierewaaien, inderdaad die catagorie.
Rond de 55 kilo, hmmm, dan ben ik graten pakhuis, dat ga ik nooit halen, wel handig met inrijden.
Ben helemaal blij met de foto's van Lisa, mugje is stukje gegroeid en zo te zien nog steeds haantje de voorste!
Denk het ook Do. als de kat van huis is ...
Daarstraks met voeren was ze weer poeslief.
Geen hoefje miszet.
We hebben wel al willen merken dat ze het niet echt heeft voor mannen, dat ze eerder een vrouwen of meisjes paard is.
Laat ons maar hopen dat madam pretentie zich eind april een beetje goed laat zien, dan wordt ze voorgebracht door een man.
Daarstraks met voeren was ze weer poeslief.

We hebben wel al willen merken dat ze het niet echt heeft voor mannen, dat ze eerder een vrouwen of meisjes paard is.
Laat ons maar hopen dat madam pretentie zich eind april een beetje goed laat zien, dan wordt ze voorgebracht door een man.

Flierefluiten is da bomb! Beste basis voor elk paard (in my humble opinion)
Heros moet volgend jaar een kilo of 30-35 gaan dragen met die langpootmugbenen van hem
Heros moet volgend jaar een kilo of 30-35 gaan dragen met die langpootmugbenen van hem
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Morgen "hansjepansjekevertje" kijken.
Ik heb hem nu dik 4 maanden niet gezien dus ik ben benieuwd wat ik aantref
Dus dat worden weer foto's
Ik heb hem nu dik 4 maanden niet gezien dus ik ben benieuwd wat ik aantref

Dus dat worden weer foto's

Huisje, Beestjes, paardjes 
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Linda v. Sverre Vjenna v. Jars Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar. Hjordis v. Cikaro & Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente

Rechtse, leuk! Zeker na zo'n lange tijd! Veel plezier (hoewel, allicht ben je nu al wezen kijken).
Arme arme Heros, wel hele 35 kilo.... medelijden!!!!
Damespaard, dat was Toobs ook, maar die heb ik toch echt gedumpt bij een man voor het beleren voor voor de wagen,
heeft ie ook gewoon voor gewerkt. We doen hier niet aan discriminatie, jij ook al niet met je voorbrenger.
Arme arme Heros, wel hele 35 kilo.... medelijden!!!!
Damespaard, dat was Toobs ook, maar die heb ik toch echt gedumpt bij een man voor het beleren voor voor de wagen,
heeft ie ook gewoon voor gewerkt. We doen hier niet aan discriminatie, jij ook al niet met je voorbrenger.
Het is wat je zegt, wij discrimineren niet op basis van geslacht.
(alhoewel we enkel merries aankopen
, tja, das geen discriminatie, het is wat we eerst op ons pad tegen kwamen)
(alhoewel we enkel merries aankopen

Voor 35 kilo moet die arme kleine Cayleigh dan wel een hoop aankomen het komend jaar hoor
....maar goed, de man moet eerst maar eens 2 worden...op de laatste koninginnedag notabene 

Kom je op een goeie dag op stal, denk je paard nog zadelmak te moeten maken, zit Klaas er met big smile op!
Zie het al zo voor me en jij rennen, Klaas! Kom van dat paard af! Dat kan niet!
Terwijl Hat daard dan braaf staat met zo'n blik van, wat? Oh, Klaas! Ja, ach, het is Klaas dat is wel oke...
Zie het al zo voor me en jij rennen, Klaas! Kom van dat paard af! Dat kan niet!
Terwijl Hat daard dan braaf staat met zo'n blik van, wat? Oh, Klaas! Ja, ach, het is Klaas dat is wel oke...
Zo weer even op bezoek geweest bij de H-tjes. Weinig actie veel eten
Zelfs Hummer begint er eindelijk wat volwassener (oke nog heeeeel erg overbouwd, maar het veulen idee gaat er nu wel af) uit te zien.

Had je topic gezien.
Hummertje blijft een schatje, maar hij doet het goed hoor, word al een vent.
Hummertje blijft een schatje, maar hij doet het goed hoor, word al een vent.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

En overbouwd is alleen maar fijn, zegt dat ie voor ook nog de lucht in moet