Even voorstellen
-
Even voorstellen
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en wil me graag even voorstellen. Ik ben Geertje en ik ben 29 jaar. Ik woon in Kelpen-Oler, een dorpje tussen Weert en Roermond in Limburg. Sinds april 2012 zijn we in het bezit van een Fjord, Ziggy genaamd. Ziggy is een merrie van bijna 10 jaar. Ik was eigenlijk nog niet zo bekend met het ras, maar sinds we Ziggy hebben, ben ik helemaal verliefd! Ziggy is echt het paardje waar ik naar op zoek was na het overlijden van mijn pony 3 jaar geleden. Het is zo fijn om weer een maatje te hebben! Ik rijd recreatief met Ziggy. We gaan wekelijks naar de les, maar ik vind het vooral leuk om buitenritten te maken. Ik hoop van de zomer ook wat meer met haar te springen. Ik heb gemerkt dat ze dat erg leuk vindt. Ik weet nog niet zo goed hoe ik een foto moet plaatsen, maar ik zal het binnenkort eens proberen.
Groetjes Geertje
Ik ben nieuw op het forum en wil me graag even voorstellen. Ik ben Geertje en ik ben 29 jaar. Ik woon in Kelpen-Oler, een dorpje tussen Weert en Roermond in Limburg. Sinds april 2012 zijn we in het bezit van een Fjord, Ziggy genaamd. Ziggy is een merrie van bijna 10 jaar. Ik was eigenlijk nog niet zo bekend met het ras, maar sinds we Ziggy hebben, ben ik helemaal verliefd! Ziggy is echt het paardje waar ik naar op zoek was na het overlijden van mijn pony 3 jaar geleden. Het is zo fijn om weer een maatje te hebben! Ik rijd recreatief met Ziggy. We gaan wekelijks naar de les, maar ik vind het vooral leuk om buitenritten te maken. Ik hoop van de zomer ook wat meer met haar te springen. Ik heb gemerkt dat ze dat erg leuk vindt. Ik weet nog niet zo goed hoe ik een foto moet plaatsen, maar ik zal het binnenkort eens proberen.
Groetjes Geertje
-
Re: Even voorstellen
Welkom Geertje. Wat leuk dat je je hebt aangemeld. Pas wel op, dit is een zeer verslavend forum!
Ik ben Suzanne, 38 en samen met manlief Leo en 2 dochters Jessie en Evi, hebben wij een 6tal paardjes. Deze staan in mijn onderschrift.
Ik wens je veel post- en leesplezier.
En over het plaatsen van foto's, dat moet wel beschreven staan op het forum.
Ik ben Suzanne, 38 en samen met manlief Leo en 2 dochters Jessie en Evi, hebben wij een 6tal paardjes. Deze staan in mijn onderschrift.
Ik wens je veel post- en leesplezier.
En over het plaatsen van foto's, dat moet wel beschreven staan op het forum.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Welkom!
Ik ben Dennis, 32 jaar en woon in Veghel. Geke is mijn bijna 3 jarige merrie en Dreams is haar weide maatje. Veel plezier hier!
Ik ben Dennis, 32 jaar en woon in Veghel. Geke is mijn bijna 3 jarige merrie en Dreams is haar weide maatje. Veel plezier hier!
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Welkom op Fjordenwereld!
Ik ben Janna, 23 jaar en sinds een half jaar de trotse eigenaresse van een knap en eigenwijze fjordenmerrie genaamd Imre.
Naast Imre ben ik veel bezig met de 5 jarige ruin Dieter van Bart van den Berg uit Wanneperveen.
Ik ben Janna, 23 jaar en sinds een half jaar de trotse eigenaresse van een knap en eigenwijze fjordenmerrie genaamd Imre.
Naast Imre ben ik veel bezig met de 5 jarige ruin Dieter van Bart van den Berg uit Wanneperveen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Welkom hier!
Ik ben Sterre, 27 jaar en woon in Arnhem.
Bailey is mijn stoere fjord, Wente mijn haflingermeisje.
Ik ben Sterre, 27 jaar en woon in Arnhem.
Bailey is mijn stoere fjord, Wente mijn haflingermeisje.
Kelpen!?!? Een voor mij niet onbekend plaatsje. Leuk!
Ben Desiree, 25 en Amanda (v. Manus) is alweer 4,5 jaar bij mij.
Ik ga je even pb-en
Ben Desiree, 25 en Amanda (v. Manus) is alweer 4,5 jaar bij mij.
Ik ga je even pb-en

Welkom hier 
Ik ben Amber, heb 3 Fjorden; Fjordy, een springer van 15. Toot, 6 jarige ruin die bij Kim hier staat en Gio, een bijna 3 jarige Rodblakk hengst

Ik ben Amber, heb 3 Fjorden; Fjordy, een springer van 15. Toot, 6 jarige ruin die bij Kim hier staat en Gio, een bijna 3 jarige Rodblakk hengst

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Welkom Geertje op FW. Leuk dat je je hier hebt aangemeld.
Ik ben Anita, 50 jaar en samen met mijn man Jeroen eigenaar van een Fjordenfamilie van 7 paarden. De familie bestaat uit moeder Meline en haar 6 kinderen. Namen en afstamming vaderskant vind je in mijn onderschrift.
Ik ben Anita, 50 jaar en samen met mijn man Jeroen eigenaar van een Fjordenfamilie van 7 paarden. De familie bestaat uit moeder Meline en haar 6 kinderen. Namen en afstamming vaderskant vind je in mijn onderschrift.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Welkom
gezellig. Ik ben Annabel, 27 jaar en woonachtig in Wanneperveen. Heb zelf een naar hoogdrachtig gaande merrie Flamingo en drie NMPRSjes Flower, Fleur en Tofino. Daarnaast evenals mijn zusje Janna hierboven ook veel bezig met Fjordenruin Binkie (v. Timor) van mijn schoonvader Bart, die hier nog menig meer Fjord achter het huis heeft staan.

Geluk is de vrucht van intens werk
Welkom hier!!
Ik ben lisa, 20 jaar en in het bezit van fjordenmerrie Hjala (v. Cikaro)!
Veel lees en schrijfplezier hier!
Ik ben lisa, 20 jaar en in het bezit van fjordenmerrie Hjala (v. Cikaro)!
Veel lees en schrijfplezier hier!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Leuk dat er weer een aantal nieuwe mensen bij zijn gekomen deze week.
Welkom Geertje.
Ik ben Rowenna en ben eigenaar van een fjordenruin van bijna 14 Udo en een fjordenmerrie van bijna 2 Fimke. En dan heb ik nog een onwijs lieve en leuke shet[ al zeg ik het zelf
] James van bijna 3, ik heb dit manneke zelf gefokt en was super blij toen hij ook nog het mooie fjorden kleurtje bleek te hebben.
Welkom Geertje.
Ik ben Rowenna en ben eigenaar van een fjordenruin van bijna 14 Udo en een fjordenmerrie van bijna 2 Fimke. En dan heb ik nog een onwijs lieve en leuke shet[ al zeg ik het zelf

♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Welkom Geertje! Ik ben Anouska, 33 jaar, en in het bezit van de 8 jarige ruin Bjørn. Veel plezier op dit verslavende forum.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Welkom hier op het forum!! Leuk dat Ziggy je helemaal verliefd heeft gemaakt op het ras. Zit je ook op Bokt ofzo??
Ik ben Esther, 29 en in bezit van 4 fjorden. Jeskim, mijn oude dame van 23, staat in bruikleen op een dagbesteding voor autistische kinderen. Bij mijn ouders in de wei lopen momenteel Tea, Fjella en Yarra. De twee eersten zijn van mijzelf, Yarra is van Bart van den Berg. Yarra is komen logeren omdat Icarus en Fjella bij Bart logeerden, Icarus in opfok en Fjella om beleert te worden. Fjella is nu even thuis, maar zal binnenkort weer aan de slag mogen bij Bart.
Heel veel lees- en postplezier hier!!
Ik ben Esther, 29 en in bezit van 4 fjorden. Jeskim, mijn oude dame van 23, staat in bruikleen op een dagbesteding voor autistische kinderen. Bij mijn ouders in de wei lopen momenteel Tea, Fjella en Yarra. De twee eersten zijn van mijzelf, Yarra is van Bart van den Berg. Yarra is komen logeren omdat Icarus en Fjella bij Bart logeerden, Icarus in opfok en Fjella om beleert te worden. Fjella is nu even thuis, maar zal binnenkort weer aan de slag mogen bij Bart.
Heel veel lees- en postplezier hier!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Welkom!
Ik ben Ivonne, en ik heb 2 fjorden. De merrie Marga, bijna 21 en haar bijna 4 jarige zoon Fatoush. Veel plezier hier!
Ik ben Ivonne, en ik heb 2 fjorden. De merrie Marga, bijna 21 en haar bijna 4 jarige zoon Fatoush. Veel plezier hier!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
Wat een leuk ontvangst hier op het forum!
Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat we nog twee pony's hebben.
Een New Forest merrie van 6 jaar, Elja en een Shetlander merrie van 13 jaar, Vosje.
Elja is bij ons geboren. Haar moeder is 3 jaar geleden overleden. Ze was toen 15 jaar bij ons.
Vosje zou een aantal weken bij ons komen logeren, maar ze is nooit meer vertrokken.

Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat we nog twee pony's hebben.
Een New Forest merrie van 6 jaar, Elja en een Shetlander merrie van 13 jaar, Vosje.
Elja is bij ons geboren. Haar moeder is 3 jaar geleden overleden. Ze was toen 15 jaar bij ons.
Vosje zou een aantal weken bij ons komen logeren, maar ze is nooit meer vertrokken.

-
Ik ga proberen om een paar foto's van Ziggy te plaatsen.

Nou gelukt blijkbaar!!
Leuk, ze is ook mooi aan de maat of niet? Leuk koppie erop!!
Is het een hij of een zij en wat is de afstamming?
Leuk, ze is ook mooi aan de maat of niet? Leuk koppie erop!!
Is het een hij of een zij en wat is de afstamming?
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Wat leuk om gelijk foto's te zien!
Welkom, ik ben Roos en heb 2 fjorden, Yessie & Sylvy.
Welkom, ik ben Roos en heb 2 fjorden, Yessie & Sylvy.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Welkom, ik ben Megan woon in Drenthe en heb 2 ruinen. Zero en Dorinn (gra). Dorinn heb ik samen met mijn zus (die trouwens niet op FW zit). Verder heb ik nog een man en 4 verwende katten..
Die foto's zien er gezellig uit! Veel plezier hier.
Die foto's zien er gezellig uit! Veel plezier hier.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Welkom hier,
Ik ben Karin al ruim 25 jaar in bezit van fjorden waarvan de oudste Foss is hij is al 25 jaar in mijn bezit.
We hebben meerdere fjorden en fokken met minipaardjes.
Heel veel plezier hier en je heb een leuke fjord.
Ik ben Karin al ruim 25 jaar in bezit van fjorden waarvan de oudste Foss is hij is al 25 jaar in mijn bezit.
We hebben meerdere fjorden en fokken met minipaardjes.
Heel veel plezier hier en je heb een leuke fjord.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)