Als nieuw lid hier zal ik me maar even netjes voorstellen

Ik ben Susanne, 25 jaar oud en ik woon sinds kort in Culemborg, waar ik ben gaan samenwonen met mijn vriend.
Sinds mijn zesde rijd ik al paard, en ben van jongs af aan al fjordengek. Mijn nichtje had destijds twee knappe fjordenmerries waar we veel avonturen mee hebben beleefd, en later heb ik ook jarenlang een fjord verzorgd, Nikyta (v. Arin) genaamd. Helaas is zij verkocht en ben ik haar uit het oog verloren.
Heel wat jaren later zelf een haflinger en een NRPS gehad, maar sinds 1,5 jaar paardloos. Druk bezig geweest met afstuderen en het zoeken naar een leuke baan. Een zoektocht die nog steeds voortduurt helaas, ook al heb ik gelukkig wel een tijdelijke baan nu! En toen begon het weer te kriebelen... via een advertentie heb ik nu weer een verzorg paardje gevonden, en hoe kan het ook anders: een fjord! Ze heet Sterra, en haar vader is volgens mij Briggen, even zo uit m'n hoofd. Vandaag voor het eerst een lekker buitenritje gemaakt, oh wat heb ik dat gemist de afgelopen tijd!
Uiteindelijk is een eigen fjord de ultieme droom, maar eerst maar eens op zoek naar die droombaan zodat er voldoende gespaard kan worden

Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het graag, en misschien tot ziens!