H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, deel 2
Re: H-tjes hebben 't voor elkaar, ze zijn alweer 1 jaar, dee
Ohh wat zijn die van jullie groot. Ik denk dat Hum zijn uiteindelijke stokmaat tussen de 1.40 - 1.43 is
Staat wel mooi in het 2-span met zijn moeder dan hihi.

-
Voor mij zou 1.42 prima zijn..... maarja ik werd verliefd op de ondeugd-ogen van Mette.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
-
Ben ook wel heel benieuwd hoe groot Hein gaat worden..
Zijn moeder is 1.42 en Orsta dacht ik 1.47 als ik het goed heb?
Zijn moeder is 1.42 en Orsta dacht ik 1.47 als ik het goed heb?
Fim is nu zo'n 1.39, mama is 1.47 en papa is een ukkie en maar 1.36, dus ze is al groter dan paps.
Ben zelf al blij als ze 1.42 word en alles er boven is leuk mee genomen.
Ben zelf al blij als ze 1.42 word en alles er boven is leuk mee genomen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
pluk schreef:Ohh wat zijn die van jullie groot. Ik denk dat Hum zijn uiteindelijke stokmaat tussen de 1.40 - 1.43 isStaat wel mooi in het 2-span met zijn moeder dan hihi.
Hmmmm, hier is het dan een flut 2-span, mams is 1.47 en ik gok dat de Hepsie ook niet groter gaat worden dan een 1.40 a 1.43,
maar hoop op laatbloeier en 1.145.. dan moet het net... kunnen... zucht....
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016

Swannie wordt, denk ik, niet groter dan 122 cm,

Cos is op 3,5 jarige leeftijd op 1m37 gemeten...misschien dat hij nu krap de 1m40 haalt maar groter zal hij zeker niet zijn. Heros gaat daar echt een flink stuk overheen...als ze naast elkaar staan te eten is het echt een schrikbarend verschil 
Wendy zei pas nog "misschien heb je straks een Fjord van 1m60
"..ik zal echter meer dan tevreden zijn als hij op de 1m50 blijft hangen 

Wendy zei pas nog "misschien heb je straks een Fjord van 1m60

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Rowenna: Ja het gaat volgens mij prima met haar! Ze was in ieder geval lekker actief!
En ja hoe groot Hjala nu is geen idee!
En ja hoe groot Hjala nu is geen idee!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Vandaag ben ik langs de H-tjes geweest. Hepsie is echt veel gegroeid! Ik heb al een topic aangemaakt met wat foto's. Dus misschien dat een 2-span bij jou ook wel gaat lukken hihi.Sjolvir schreef:pluk schreef:Ohh wat zijn die van jullie groot. Ik denk dat Hum zijn uiteindelijke stokmaat tussen de 1.40 - 1.43 isStaat wel mooi in het 2-span met zijn moeder dan hihi.
Hmmmm, hier is het dan een flut 2-span, mams is 1.47 en ik gok dat de Hepsie ook niet groter gaat worden dan een 1.40 a 1.43,
maar hoop op laatbloeier en 1.145.. dan moet het net... kunnen... zucht....
Zelfs mijn Hummertje is gegroeid!

Heb je topic gezien, en wat doet Hummer het goed, vind het zo'n lief ding om te zien,
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Topic nog niet gezien, maar Humms is altijd zo'n schatje, echt zo'n knuffie die je gewoon moet aaien.
Super dat hij nu ook lekker aan het groeien is, hij en Hepsie gaan gewoon wat later van start.
Super dat hij nu ook lekker aan het groeien is, hij en Hepsie gaan gewoon wat later van start.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Hij leek opeens een stuk volwassener dan de vorige keer. En hij is zooo braaf, de rest galoppeerde door het land en meneer bleef braaf aan zijn halstertje staan
. Stiekem toch wel blij dat we hem nog hebben, dat brave is wel praktisch met mijn niet werkende rug en zeker met mijn menambities
.

-
Leuk dat je bent geweest en we mogen meekijken! Ik vind dat ze allemaal zo groeien nu. Het blijven nog puppy's maar toch wel al groter. Vooral lekker smal allemaal....
Hier nog altijd blubber, het zou droog blijven maar is al 2e keer dat het regent deze week terwijl ze drooghebben voorspeld (en dan tellen we de keren dat het ook zou regenen maar niet
)
Hier nog altijd blubber, het zou droog blijven maar is al 2e keer dat het regent deze week terwijl ze drooghebben voorspeld (en dan tellen we de keren dat het ook zou regenen maar niet

Ik mag zorgen voor
-
Mette vindt dat het einde winter is, die begint al een portie te verharen. Lajke helemaal nog niets. Nu had Mette een wintervacht gemaakt waar je akelig van werd maar om nu de eerste week van januari al vast te beginnen te verharen?
Het begint wel ietsje te drogen in de wei, hoop dat het doorzet, wie weet kunnen we dan weer eens mest wegbrengen.
Het begint wel ietsje te drogen in de wei, hoop dat het doorzet, wie weet kunnen we dan weer eens mest wegbrengen.
Ik mag zorgen voor
Hier word het gelukkig ook iets droger nu.
Fim verhaart nog niks, maar heeft ook een dun vachtje voor fjord zonder deken op.
Udo heb ik vorig weekend geschoren dus die is de haren al kwijt en James die houd zijn jasje nog lekker aan.
Fim verhaart nog niks, maar heeft ook een dun vachtje voor fjord zonder deken op.
Udo heb ik vorig weekend geschoren dus die is de haren al kwijt en James die houd zijn jasje nog lekker aan.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
-
Ik heb van de week weer geprobeerd te knippen. Lajke wilde helpen dus die boog iedere keer haar kop tijdens het knippen.... Zucht.
Toen ik aan Mette begon, moest Lajke steeds aan de schaar en manen van Mette ruiken dus e zijn beide niet naar mijn zin feknipt. Maar het valt niet meer om en lijkt op een afstandje op een boog.
Toen ik aan Mette begon, moest Lajke steeds aan de schaar en manen van Mette ruiken dus e zijn beide niet naar mijn zin feknipt. Maar het valt niet meer om en lijkt op een afstandje op een boog.
Ik mag zorgen voor
Haha! Gelukkig maar dat manen groeien, toch? 
Ik moet die 2 van mij ook nodig weer eens knippen. Manen zijn (alwéér) te lang.

Ik moet die 2 van mij ook nodig weer eens knippen. Manen zijn (alwéér) te lang.
♥ Hanne (v. Anton) & Hinde (v. Timor), Preben (v. Tempo), Lysne (Hanne x Gio), Ølvy (Hinde x Gio), Oryza (v. Jelte), Phine (Lysne x Rudsmo Rune) en Perle (Preben x Rudsmo Rune
Die van mij zijn beide nog niet aan het verharen (pluk heeft een deken dus die heeft ook niet echt een dikke vacht). Tsja dat knippen blijft hier ook een probleem. Hoewel ik er laatst een compliment over kreeg.... duidelijk geen kenner bij Pluk is het op dit moment namelijk net een maanlandschap hihi. Hummer vind ik zowiezo nog lastig, hij staat wel braaf stil, maar heeft zo'n andere manenkam als moeders. Even wennen hoop ik
.

-
Het groeit vanzelf weer aan en keuring is op zijn vroegst juli maar ik denk dat we weer naar Battice gaan dus pas begin september. Tijd genoeg om aan te groeien en netjes te knippen.
Ik mag zorgen voor
Weten jullie al of je met je 2 jarige naar de keuring gaan?
hjala gaat zoals het nu lijkt zeker mee met de balloo groep!
hjala gaat zoals het nu lijkt zeker mee met de balloo groep!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!