hier is Jalenka gisteren nog even gereden geweest (1e keer sinds vorig jaar oktober)
wel gewoon met leslie en de barebackpad en bitloos hoofdstel
dikke tegenvaller
ze snapte er geen knijt van, was niet te sturen (denk dat ze het echt niet snapte, want op zich heeft ze geen stap miszet)
zat even helemaal in de put (eigenlijk nog altijd)
ze is heel braaf bij opstappen, been geven moet heel duidelijk (anders reageert madame niet)
maar sturen, je mag een beetje druk opnemen, ze weet niet wat ze ermee moet aanvangen, ze geraakte zelfs helemaal in de war
we dachten al even dat het door het bitloze hoofdstel kwam, dus even het hoofdstel om van Githa (enkelgebroken bit waar Githa keifijn op reageert)
dan mag je je hand nog geen cm verleggen of ze reageert al, dus dat was te scherp
nu moet ik dat hoofdstel nog even aanpassen en dan gaat er een bitje in dat ik onlangs gekocht heb voor haar, een dubbelgebroken appelbitje
hoop dat het hiermee beter gaat
daarnet me even kwaad gemaakt op Leslie, en dus ook niet meegegaan naar de paarden
gisteren was Dylan continu aan het wenen als we met de paarden bezig waren, die moet nog in de buggy blijven zitten (ietsje veiliger)
als Leslie met de paarden dan bezig was mocht ik kids entertainen
maar als ik eens met de paarden bezig ben dat gaat hij de kids niet stilhouden, dan gaat hij wat lummelen maar niet helpen
heb hem voor we (normaal gingen we allemaal naar de paarden) vertrokken gezegd dat het niet wee moest zijn als gisteren, dat ik ook even mijn ding wou doen
begint hij me uit te maken dat ik niks doe met Jalenka en nog vanalles en dat ik niet meer mee moest en dat het toch dylan zijn fout was
ik moet altijd naar dylan omzien, voor het minste, heb hier al tig discussies met leslie over dylan gehad (dat de papa ook meer met zijn zoon moet doen en er meer naar moet omkijken) maar niks helpt
maar ik krijg nu weer het verwijt van niks met haar te doen omdat dylan lastig doet
(als dylan lastig doet krijgt leslie het direct op zijn zenuwen en is het een geroep en getier naar Dylan, maar die snapt het eigenlijk nog niet)
ik weet het allemaal niet goed meer hoor
voel me zo ambetant omdat ik zogezegd niks doe met Jalenka (ik ben wel de enige die er nog iets over te zeggen heeft, want soms is madame wel heel heftig en durft ze omhoog gaan), maar ook omdat ik zogezegd te soft ben naar dylan en er constant naar omkijk
tja
ik voelde me goed tot gisteren, nu ben ik weer in mijn diep dal gekropen
tja