Het aangespannen-topic
Re: Het aangespannen-topic
Waar heb je die snel sluitingen voor de broek vandaan?
En ik denk dat ik ze van het weekend weer eens ervoor zet.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
-
Hallo menners!!
Daar ben ik weer eens. Eindelijk
Mijn pc is voor 3 maanden in onderhoud geweest.. wat kun je zo'n ding missen zeg!
Even een kleine update van Andor en mij. Het mennen gaat gelukkig met sprongen vooruit
We hebben onze we gevonden. Alleen de zenuwen op de wedstrijden zijn nog een klein probleem.
De selectiewedstrijden van de winter zijn voorbij. We zijn met zowel de dressuur als de vaardigheid netjes in het midden geëindigd. K ben er helemaal tevreden over. Deze zomer gaan we nog een paar oefenmarathons rijden. Wie weet vraag ik volgend jaar een startkaart voor samengesteld aan
Daar ben ik weer eens. Eindelijk

Even een kleine update van Andor en mij. Het mennen gaat gelukkig met sprongen vooruit

De selectiewedstrijden van de winter zijn voorbij. We zijn met zowel de dressuur als de vaardigheid netjes in het midden geëindigd. K ben er helemaal tevreden over. Deze zomer gaan we nog een paar oefenmarathons rijden. Wie weet vraag ik volgend jaar een startkaart voor samengesteld aan

Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Ik had ze van Ruitersport.com voor € 18.49 maar met verzendkosten en btw moest ik € 28.75 betalen, nu zag ik ze ook op Divoza en daar waren ze volgens mij € 22.95 zonder verzendkosten.Roosjuh schreef:Waar heb je die snel sluitingen voor de broek vandaan?
Ze zijn echt super handig hoor het zijn alleen de sluitingen zonder de riemen zoals ze afgebeeld worden op ruitersport.com
We kunnen nu met dezelfde startkaart dressuur/vaardigheid EN SGMW startenAndor-Mary schreef:Hallo menners!!
Daar ben ik weer eens. EindelijkMijn pc is voor 3 maanden in onderhoud geweest.. wat kun je zo'n ding missen zeg!
Even een kleine update van Andor en mij. Het mennen gaat gelukkig met sprongen vooruitWe hebben onze we gevonden. Alleen de zenuwen op de wedstrijden zijn nog een klein probleem.

Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.
Even een egoberichtje, maar ik ben met Floor & Fleur (in de B
) geselecteerd voor het Indoor kampioenschap op 17 maart a.s.
Zoooooooo trots op m'n meiden

Zoooooooo trots op m'n meiden

Oke Anna, als ik ooit enkel span ga mennen, lijkt dat mij ook wel wat!
`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
-
Wat goed!!! Mag je in Hierden rijden de 17e?Naisven schreef:Even een egoberichtje, maar ik ben met Floor & Fleur (in de B) geselecteerd voor het Indoor kampioenschap op 17 maart a.s.
Zoooooooo trots op m'n meiden![]()
Andor, Bjorgard x Briggen
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Alvast gefeliciteerd en je meiden en jij kunnen het hoorNaisven schreef:Even een egoberichtje, maar ik ben met Floor & Fleur (in de B) geselecteerd voor het Indoor kampioenschap op 17 maart a.s.
Zoooooooo trots op m'n meiden![]()

Je mag terecht trots zijn op je meiden Marieke maar vooral ook op jezelf. Zonder jouw komen ze echt die dressuurbaan niet rond.
Fijn weer van je te horen Marianne, behalve met Andor, met jou ook alles goed? Hoe is het uiteindelik afgelopen met dat huisje dat je ee tijd geleden kon huren?
Fijn weer van je te horen Marianne, behalve met Andor, met jou ook alles goed? Hoe is het uiteindelik afgelopen met dat huisje dat je ee tijd geleden kon huren?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ja inderdaadAndor-Mary schreef: Wat goed!!! Mag je in Hierden rijden de 17e?

Het mennen hier op een laag pitje in verband met de Rhino je weet het maar nooit he
waar het precies zit nu

Daarom ga ik maar mennen in de bak, afgelopen weekend niet gelukt misschien dit weekend wel! Heb er weer super zin in!
`·. Yessie & Sylvy
`·. Yessie & Sylvy
Heb er weer nieuwe ijzers onder en het tuig blinkt me tegemoed maar ja nu is er Rhino....... Jammer anders was ik donderdag weer voor de 1e keer gaan mennen dit jaar... nu alles maar rustig afwachten, je kan misschien wel gaan rijden maar we nemen het zekere voor het onzekere......
Tja onze bak is niet zo groot en erg hobbelig dat vindt Tasja nog niet zo fijn wij moeten eerst nog wat km op de harde weg makenRoosjuh schreef:Daarom ga ik maar mennen in de bak, afgelopen weekend niet gelukt misschien dit weekend wel! Heb er weer super zin in!

Jeroen is van 't weekend eindelijk weer een keer met Celoon aan het droogmennen geweest. Kon lange tijd niet, eerst vanwege alle natigheid, later vanwege de heftige vorst. Nu was de bak weer mooi begaanbaar, zoals hij nu is mag hij van mij het hele jaar wel zijn.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Leuk Anita!
Hoop dat het lukt om straks samen wat in de bak te gaan mennen. Rustig aan spiertjes en conditie op gaan bouwen en wie weet hoe lekker je dan weer met Celoon (en Jeroen) aan de slag kan!
Hoe zou je de bak zo lekker kunnen houden? Sproeien als deze te droog wordt en regelmatig (niet te diep) slepen?
Baksleepje voor achter Celony
Hoop dat het lukt om straks samen wat in de bak te gaan mennen. Rustig aan spiertjes en conditie op gaan bouwen en wie weet hoe lekker je dan weer met Celoon (en Jeroen) aan de slag kan!
Hoe zou je de bak zo lekker kunnen houden? Sproeien als deze te droog wordt en regelmatig (niet te diep) slepen?
Baksleepje voor achter Celony

Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Wel leuk dat Jeroen het ook oppakt hebben jullie toch iets samen, ik zie Gerrit niet met Tasja lopen hoor
, maar hij wil van de zomer wel een keer mee op de wagen nou ik ben benieuwd. 

Als t het volgende week zondag mooi weer is, samen inspannenAnita schreef:Jeroen is van 't weekend eindelijk weer een keer met Celoon aan het droogmennen geweest. Kon lange tijd niet, eerst vanwege alle natigheid, later vanwege de heftige vorst. Nu was de bak weer mooi begaanbaar, zoals hij nu is mag hij van mij het hele jaar wel zijn.

Ik hoop dat ik donderdag weer even aan kan spannen! Ga ik wel vanuit!!
Heb het nogal druk gehad, morgen nog toets en dan weer even adempauze.
Tea is geen slachtoffer hoor en Fjel ook nog niet, Reinar is de pineut en als ik tijd en puf heb en Drafur niets te doen heeft vind ik die ook heel erg leuk om te mennen.
Heb het nogal druk gehad, morgen nog toets en dan weer even adempauze.
Tea is geen slachtoffer hoor en Fjel ook nog niet, Reinar is de pineut en als ik tijd en puf heb en Drafur niets te doen heeft vind ik die ook heel erg leuk om te mennen.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik heb vanmiddag ook nog ff gestuurd, heb morgen les dus is wel handig!