Het H-tjes topic deel 1
Re: Het H-tjes topic deel 1
Owjj jaloers. Ik wil ook weer!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
Jij wilt vast Hepsi wel een plaatsvervangende aai over de bol geven.Nathalie schreef:wij gaan de 26e als het goed is
Zal niet lastig zijn die te vinden, dat is die die met haar snuit in je camera zit

Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Ik zal Hepsi maar weer verder trainen met het 'wijken voor druk'
Lastig te vinden is ze nooit 
Ben benieuwd hoe wild Heros' kapsel tegenwoordig is...nu maar hopen dat het bij hem wel echt wil groeien...

Ben benieuwd hoe wild Heros' kapsel tegenwoordig is...nu maar hopen dat het bij hem wel echt wil groeien...
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Ben gister nog wel even wezen buurten. Hepsi wordt al een fikse dame en staat zoals het een echte dame betaamt ook altijd vooraan (nog steedsSjolvir schreef:Niet toevallig iemand in Balloo geweest? En heeft klein updateje over onze kleintjes?
Mis mijn pretletter....

Ennem.. Heros kapsel is nog erg wild, maar.... het groeit zeker!
jaaaaaaaaaa...doen! Leef je uitpluk schreef:Ben gister nog wel even wezen buurten. Hepsi wordt al een fikse dame en staat zoals het een echte dame betaamt ook altijd vooraan (nog steedsSjolvir schreef:Niet toevallig iemand in Balloo geweest? En heeft klein updateje over onze kleintjes?
Mis mijn pretletter....). Heb gisteren geen foto's gemaakt, kan ik van de week wel weer eens doen
Ik vind ze de laatste weken echt veel gegroeid (voor mijn gevoel althans). Als je het land in gaat heb ik nu veel meer het idee tussen jaarlingen te staan
Ennem.. Heros kapsel is nog erg wild, maar.... het groeit zeker!

@Heros' kapsel

Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Hepsi vooraan?? Hmmm, dat kan bijna niet...
De nieuwsgierige aag.
Heros met wild kapsel, ach dat hoort ook wel bij zijn naam, beetje ruige gozer.

De nieuwsgierige aag.
Heros met wild kapsel, ach dat hoort ook wel bij zijn naam, beetje ruige gozer.
vanmiddag waren de H-tjes lekker dol in de kop. Wij stonden achter de zorgboerderij en zagen ze meerdere rondjes galoperend en bokkend maken. Er liep een wandelaar langs de wei en de hele meute rende mee. Eindelijk weer een iets zachtere bodem zullen ze wel gedacht hebben. Zo aan de houding te zien liep Hepsi voorop
Ik heb Hepsi nog nooit NIET voorop zien lopen 

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Lente gekte! Zullen we het maar op houden, heerlijk dat ze zich daar zo lekker uit kunnen leven en ravotten!
Het is een eind weg, zie haar niet veel, maar de verslagjes en foto's die af en toe overwaaien doen wonderen.
Denk dat madammeke en haar vrienden er mooi plekje hebben.
Het is een eind weg, zie haar niet veel, maar de verslagjes en foto's die af en toe overwaaien doen wonderen.
Denk dat madammeke en haar vrienden er mooi plekje hebben.
-
Leuk moet dat er uit zien, zoveel spelende fjordenbeestjes!
Hier had Mette ook het voorjaar in zijn kop, galopperen, bokken, zich helemaal in het zweet rennen... en hij ziet er weer erg smerig uit door het gerol in de ontdooiende sneeuw en modder.
Hier had Mette ook het voorjaar in zijn kop, galopperen, bokken, zich helemaal in het zweet rennen... en hij ziet er weer erg smerig uit door het gerol in de ontdooiende sneeuw en modder.
Ik mag zorgen voor
Lajke (L-86, Bjorgard x Tunar) en
Mette (Haukaren x Heia Gutt)
zou leuk zijn als de kliek dat eens deed als wij er waren
Behalve de keer dat Heros voor het eerst toegevoegd werd heb ik weinig actie meer gezien 

-
Hier is de rui begonnen, vooral bij de merrie. Ik heb net met moeite Mette teruggevonden onder een dikke laag blubber. Alleen op zijn neus en tussen zijn ogen was hij nog netjes geel, de rest was donkerbruin
smeerpoets is het!

Ik mag zorgen voor
Ik heb goed nieuws!!
Morgen gaan Esther en ik naar de Htjes in Balloo en de proffesionele meetlat van Bart gaat mee!!
Ik zal pen en papier meenemen en alle Htjes uitgebreid meten! Ik ben benieuwd hoe groot ze zijn!
(als we dan toch de lat mee hebben kunnen we ze net zo goed allemaal doen!)
Morgen gaan Esther en ik naar de Htjes in Balloo en de proffesionele meetlat van Bart gaat mee!!
Ik zal pen en papier meenemen en alle Htjes uitgebreid meten! Ik ben benieuwd hoe groot ze zijn!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
Alinde mijn ster!!
YaaaaayLisa schreef:Ik heb goed nieuws!!

Yehhh!!! Meten is weten!!
Ben benieuwd hoe deze missie gaat slagen, ik voorzie toch wel een paar hobbels?
Jullie meetactie met fotoverslag van iemand langs de kant lijkt me nog grappiger.
Zie in gedachten al die veulens proberen de meetstok op te eten, te ontvoeren of wat nog niet meer.
Ben benieuwd hoe deze missie gaat slagen, ik voorzie toch wel een paar hobbels?
Jullie meetactie met fotoverslag van iemand langs de kant lijkt me nog grappiger.
Zie in gedachten al die veulens proberen de meetstok op te eten, te ontvoeren of wat nog niet meer.
Ik haak ook even in
.
Hepsi, Hjala, Hummer en Hattrick en de rest zijn verhuisd naar een andere wei met heerlijke groene grasjes. Ze waren erg braaf, we kwamen onderweg Lisa en Esther tegen , dat was wel even toevallig.
Voor karakter tijdens het verweiden hadden ze allemaal een dikke 10!
Ze maken het erg goed.
In de zomer zullen we een barbecue organiseren voor iedereen die een paard hier in opfok heeft en dan halen we ze lekker bij huis, dan maken we er een leuke gezellige dag van.
Moeten we maar even een datum prikken dat iedereen kan.

Hepsi, Hjala, Hummer en Hattrick en de rest zijn verhuisd naar een andere wei met heerlijke groene grasjes. Ze waren erg braaf, we kwamen onderweg Lisa en Esther tegen , dat was wel even toevallig.
Voor karakter tijdens het verweiden hadden ze allemaal een dikke 10!
Ze maken het erg goed.
In de zomer zullen we een barbecue organiseren voor iedereen die een paard hier in opfok heeft en dan halen we ze lekker bij huis, dan maken we er een leuke gezellige dag van.
Moeten we maar even een datum prikken dat iedereen kan.

Die 10... kunnen we die vast opschrijven voor hun ibop later?
Gras in andere wei is altijd groener zullen ze wel gedacht hebben, toen ze braaf meeliepen!

Gras in andere wei is altijd groener zullen ze wel gedacht hebben, toen ze braaf meeliepen!
Nou, de meetstok was geen lekker hapje, de meesten vonden het toch wel erg griezelig..
Maar alle dames en heren weer gespot! Leuk om ze weer eens te zien, ze waren alleen allemaal erg druk met de nieuwe weide en hun heerlijke bewoners!! Dus weinig aandacht voor de tweebeners die ertussen liepen.
Meeste foto's zijn dus ook met de koppen aan de grond, hoop dat ze nog een beetje gelukt zijn. De maten heeft Lisa op papier, maar je moet het met een ruime marge nemen, grond was hobbelig en de medewerking liet ook nog wel wat te wensen over, hihi..
Maar alle dames en heren weer gespot! Leuk om ze weer eens te zien, ze waren alleen allemaal erg druk met de nieuwe weide en hun heerlijke bewoners!! Dus weinig aandacht voor de tweebeners die ertussen liepen.
Meeste foto's zijn dus ook met de koppen aan de grond, hoop dat ze nog een beetje gelukt zijn. De maten heeft Lisa op papier, maar je moet het met een ruime marge nemen, grond was hobbelig en de medewerking liet ook nog wel wat te wensen over, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
nou ben benieuwd hoe groot jullie Htjes nu zijn.
Haha Esther, kan me wel voorstellen dat de meeste foto's met kop aan de grond was, is nogal niet lekker al die nieuwe lekkere grasjes.
Haha Esther, kan me wel voorstellen dat de meeste foto's met kop aan de grond was, is nogal niet lekker al die nieuwe lekkere grasjes.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Werkten ze niet mee? Goh... wat gek!!!!
Proest 7 blije hongerige graszoekende nozempjes in hobbellandschap nameten leek me ook al best lastig.
Proest 7 blije hongerige graszoekende nozempjes in hobbellandschap nameten leek me ook al best lastig.