Waar gaat dit verhaal dan wel over? Het gaat over moed! Dapperheid en misschien ook een beetje over het ontbreken daarvan

Laat ons nu beginnen met "de zak"
1. Zak kwam kennismaken met Heros en zoals een beleefde jongeman betaamt, schudde Heros deze netjes de....ehm....neus

2. Er ontstond een vriendschap en Heros nam Zak mee op sleeptouw.. (uiteraard heb ik Zak erop gewezen dat het toch niet verstandig is om al op een (nog geen) 2 jarige te rijden!!! Hij was echter van mening dat hij goed meeging met de bewegingen en Heros niet tegenwerkte en tja...tegen zoveel kennis van zaken kon ik niet op!)

3. Zak fluisterde hem zijn diepste geheimen toe...

4. En Heros vroeg Zak of hij wilde blijven eten....Zak was blij...het leven was goed!

5. Het viel Zak op dat er nog een Fjord rondwaarde en gesterkt door zijn kennis over Fjorden (deze zijn namelijk moedig, dapper en robuust en dit alles was immers bevestigd door Zak's ontmoeting met Heros)...naderde hij Cos....

6.Hoewel Cos zeker 30 seconden welwillend leek, keerde hij Zak al snel de rug toe....

7. Zak riep hem na en met hulp van ondergetekende zette hij de achtervolging in...

8. Maar de vogel......errrr....de Fjord was gevlogen...

9. Zak treurde maar maakte zich op om terug te keren naar zijn goede vriend Heros...Daar wachtte hem echter een grote shock want Heros was inmiddels bff met Hooinet...

10. Hooinet bleek een trouweloze natuur te hebben en verliet Heros voor P.C.

11. Om deze vervolgens in de steek te laten voor Aurora....

12. Zoals een Hooinet nu eenmaal is, stilde ook dit nog niet zijn honger naar respect en waardering dus ook hij beproefde zijn geluk bij Cos....

13. Dit bleek evenwel vergeefse moeite...

Buiten beeld lachte Zak in zijn plastic knuistje...dat moge duidelijk zijn

14. Maar ach, hij is op de grond niet de allerdapperste (ohz en voor de wagen weer wel...maf ding) maar op zijn geheel eigen wijze is hij alsnog rete-stoer!

15. En Heros? Die kwam vragen of er misschien nog een vriendje kwam spelen!

De moraal van dit verhaal? Ach, die is er eigenlijk niet....Ik vind het zelf alleen steeds weer grappig om te zien dat de onbetwiste leider van onze kleine kudde....de grootste bangebroek is