1. Dit is dus wat er gebeurt op het moment dat je de wei binnenkomt....je wordt bijna overreden door een stoomwals aan, niet meer zo kleine

2...maar al snel 'settled' de boel en blijf ik achter met Hjala en Heros.....ik knuffel....

3. en ik knuffel nog meer...alles pais en vree dus ik zeg af en toe "lekker rustig zo he, Edgar?" Steeds als ik stopte met Hjala op die plek te kriebelen, legde ze haar hoofd op m'n schouder...

4. ik knuffelde rustig door en Edgar zag andere dingen....zo werd hier duidelijk uitgelegd wat je te wachten staat als je later ingereden wordt....je kunt ze horen denken..."dat meen je toch niet?"....."ja, echt, ik bezweer het je...ZO gaan ze opstappen"

5. "en zo rijden ze dan op je.....je geloof het niet...maar echt...zo gaat het"

6. "poeh, da's wel vermoeiend zeg....."

7. en ik? ik knuffelde.....en genoot...

8. zo vriendelijk.....

9. Intussen besloot Hilmar de "kleintjes" te belagen

10....tot het moment van "tot hier en niet verder....ook WIJ hebben rechten hier!"

11. Dan blijkt ineens dat 2 kleintjes samen....1 hele grote kunnen zijn

12. en ik? ik zag niks....want ik knuffelde.....en genoot....

13. Hoewel de kleintjes zich dapper hadden verweerd, was hun conclusie blijkbaar toch dat je de grote mannen beter te vriend kunt houden

14. en ik? ik besloot zowaar eens om me heen te kijken...

15. Heros en Hjala losten mijn "verminderde krabbel-activiteiten" op door zelf maar het heft in handen te nemen

16. Toen ik besloot om een stukje met Hummer (onze hond) te gaan wandelen over het pad terwijl Edgar bij Aiden en de auto bleef, kwam de hele kliek meelopen.....wooohooooo (voor zover ik wist, de eerste actie van het bezoekje

17. Toen Edgar ze weer riep, kwamen ze weer meteen terug naar hem...

18.

19.

20. maar uiteindelijk lieten we ze zo achter....de plaatjes die we kennen uit Balloo...tevreden grazende jongelingen