Sinds hij hier thuis is, heeft hij geen last meer gehad van jeuk, het was meteen over dus hij heeft alle tijd gehad om er weer lekker bovenop te krabbelen, and oh boy has he

Hij staat nu op de pensionstal waar mijn vorige pony ook stond, tot hij overleed, en ik was heel blij toen ik bij toeval mijn ex-stalbazin tegenkwam en zei dat ze nog een stalletje overhad voor hem. Van alle stallen in de omgeving komt hij hier het meeste/langste buiten (kleigrond, joechei) en hij heeft speelmaatjes die ook lekker willen klieren

En voor de rest steekt hij nog steeds overal zijn neus in, waar zijn neus niet hoort, laat hij je geen moment met rust als je iets wilt repareren en het liefst moet alles zoals hij het wil en wel NU!
Lekker karaktermannetje dus.

Voor de rest hebben we er van het weekend er even een meetstok naast gezet, en we zijn zo ongeveer plus minus (stilstaan, wat is dat?) op 138cm uitgekomen

M'goed, foto's

Fietseeeeers!

Hoelang moet ik dit 'posseren' doen want ik wil eigenlijk spelen...

Fuzzy Prince Charming

Prinsjes vinden 'posseren' stom, dus puh

Ontsnappingspoging... als ik nou hier begin met trekken...

En dit stuk kauw...

Dan moet her hier... ah blegh laat maar... die knoop zit weer te goed in elkaar...

Toen mocht hij nog even buiten spelen met zijn vriendje, tis altijd hoog, hoger, hoogst tussen die twee. Etterbal & Etterbal

Het is zo'n lieffie.... van een afstandje...

Hop hop hop, Siggy in galop...

Maar uiteindelijk was de baas met dat interessante zwarte ding dat telkens 'click' deed leuker...

En de eindpose...
Ter vergelijking, zo zag hij er uit eind november, toen hij thuis kwam

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7456_n.jpg
is toch al flink verbeterd toch?