Maar, op weg dan ook even langs de heren 'saamhorig' in Dronten.
1. De mannen lieten zich gewillig knuffelen maar deelden wat karig knuffels uit aangezien zij, zo deelden zij mij mee, 'in vergadering' waren. Ik, als leek, zou hebben gezegd dat ze aan het schransen waren...maar zij zullen wel beter weten wat ze doen dan ik

2. Op weg naar Balloo en hoe dichterbij we kwamen, hoe donkerder het werd en des te harder ging het regenen

3. en links in de hoek een groepje....

4. Geweldig

5. De tweede was.....tadaaaaaaaa *tromgeroffel* Heros!

6. Nadat ik beide uitgebreid geknuffeld had, wilde ik natuurlijk graag wat foto's maken van Heros voor mijn "kijk mij en mijn manen groeien"-naslagwerk voordat het al te donker werd. Dit ging evenwel een ietsje moeilijk met continue 2 neusgaten in mijn lens dus besloot ik Hepsi de beginselen van 'wijken voor druk' aan te leren

7.....een beetje trainen wil ik dus nog wel voor je doen Dominique, maar het poetsen laat ik helemaal aan jou over

8. En ja hoor....hij groeit nog steeds

9. en zijn manen ook...

10. Toen nog even flink knuffelen en daar kwam Daulann (ik vroeg me al af waar hij bleef

11. nog eentje dan...

12. Foto's zijn dus helaas van slechte kwaliteit door de schemer en de regen, maar ach....wat is er nu fotogenieker dan puppies, kittens......en veulens, daar KUN je toch niet fout mee gaan???