Er zijn inmiddels al weer aantal maanden overheen.. dus tijd voor een update hihi

In oktober heb met Vera nog de van Gogh rit en de Eersel-Postel Rally gereden. Wat uiteraard weer erg leuk was

Doordat Vera zo dik in het haar kwam te zitten.. zijn we rustig gaan afbouwen. We zijn nu meer aan het grondwerken gegaan. En volgend jaar gaat waarschijnlijk het scheermes erover heen

Uiteraard heb ik nog mijn andere knappe merrie staan, die inmiddels al weer meer dan anderhalfjaar van haar pensioen geniet. De tijd gaat toch snel..

En hoe kan dat nou beter met je maatje samen op een mooie grote groene wei?

Vera, inmiddels erg rond

Omdat hier het menvirus helemaal is toegeslagen.. en het mij echt zo geweldig lijkt om tweespan te rijden.. ga je natuurlijk stiekem al wat snuffelen op internet... vraagt wat onschuldige vragen over fjorden aan Lisa... en zo ging het balletje rollen... Ik kreeg opeens allemaal leuke fjorden die Lisa had gespot op de mail

En toen kreeg ik deze foto op de mail te zien:

Zelfde papa als Veer.. qua hoogte hetzelfde.. eigenlijk voldeed hij aan alle eisen.. behalve de leeftijd en het kunnen. Weekendje naar Lisa stond toch al gepland dus uiteraard even langs gegaan

Ik enthousiast, dus het weekend erop weer 2,5uur gereisd samen met mijn moeder om deze knapperd te bewonderen..

Dus de week erop maar weer afgereisd naar het noorden.. met trailer

Lisa had er een mooie 'strik' omgedaan, moest thuis nog even worden geshowd

De dames stonden verwachtingsvol te kijken

En daar ging onze nieuwe aanwinst Floyd

Mijn toekomstige tweespan

Onze kudde hihi

Daar loop je dan met je nieuwe aanwinst

Hij staat nu nog wel apart, met een draadje er tussen.. die andere blijven toch merries

Sorry voor de hoeveelheid, maar ben helemaal vrolijk uiteraard!
Groetjes Nikky