Zo is Cos de afgelopen...ehm....3 maanden misschien 3 keer onder het zadel geweest (deze keer meegeteld

1. Enfin...wij naar stal getogen en na het borstelen begon het ineens spectaculair te regenen, dus even wachten nog...en hoe doe je dat beter door de DS van je kleine broertje in te pikken (onder het mom "zal ik jou helpen aiden?"), zeker als je er ook nog eens lekker bij kunt zitten

2. Toen het iets opklaarde togen we richting rijbak, maar uiteraard wel door de regenplassen die inmiddels onstaan waren...

3. Ja Cos, die smekende blik helpt je niks....aan het werk zul je!

4.

5.

6.

7. Ik ben zelf druk geweest om Cos te leren halthouden puur op zit, gewicht iets naar achteren...betekent 'halt', als je echter krap 21 kilo weegt....is 'gewicht naar achteren verplaatsen' een heel relatief begrip

8. Even kijken of hij 'vierkant' staat

9. Cayleigh kreeg van mij allerlei opdrachten om naar de verschillende letters te rijden via steeds wisselende routes en daar had ze veel plezier in.

10.....maar in draf is het eigenlijk nog leuker....

11.Een cirkel (volte) in draf, dat is best lastig...

12.

13....tevreden!...

14. Je bent een brave man, Cos! De oplettende toeschouwer kan zien dat Cayleigh tijdelijk nog iets lichter is aangezien ze haar 2 voortanden mist