Ik heb een fantastische, maar wel vermoeiende week achter de rug. Het was flink aanpoten met zijn allen om het een geweldige week voor zowel deelnemers als leiding te maken. De mensen die niets met paarden hadden waren er ook van overtuigd dat dit ook voor iedereen die niets met paarden heeft goed te doen is. Dus bij deze, iemand interesse? geef je op voor volgend jaar!! Jaarlijks zijn er zo'n 150 vrijwilligers nodig om de kampen te draaien, zonder vrijwilligers geen kamp!
Een sfeerimpressie van de week:
Het thema van onze kampweek was cowboy's en indianen
Kennismakingsspel:

Met de tillift te paard:

Alle ruiters krijgen de hulp en ondersteuning die zij nodig hebben:

Ieder dagdeel rijdt de helft van de groep en volgt de ander het crea programma:

's Avonds is er ook een crea activiteit, een van de spellen van de spelletjesavond was cowboyhoed werpen:

Kampvuur met broodjes bakken en zingen met begeleiding op de gitaar op een andere avond:

Op woensdag een dagtocht naar Orvelte, een hele organisatie maar super verlopen, we gingen per paard, paardenkar, fiets en auto naar het dorp en na de lunch en een rondje dorp op de zelfde weg weer terug:
Paarden pakken om te poetsen en te zadelen:

Vertrek van de stap/draf-groep met begeleiding:

Na de wissel, de zelfstandige galopgroep:

De paardenkar:

De lunch:

De leiding moest de paarden terug rijden, gezien ik het lichtste was had ik de kleinste pony. Spotty is zo'n 1.37m hoog

Geliefde rit op donderdag, extra lang en door de waterbak:

Donderdagavond naar de braderie in het centrum van Westerbork voor de vossenjacht, de rolstoelers op de goede plek geparkeerd

Vrijdag, de feestdag, naast een korte buitenrit rijdt iedereen een proefje, maar we begonnen met het poetsen en versieren van de paarden:

Toeschouwers:

Jury:

Tijdens de proefjes:

Picasso in de hoofdrol tijdens de ontknoping van het verhaal dat als rode draad door de week heen liep, hij speelde de rol van Sjonnie, het paard van Billy Boem die hij was kwijt geraakt

's Avonds de BBQ:

En een bonte avond en disco:

Hele groep:

En, en, en?? Heb ik jullie enthousiast gekregen??