Vindt ze ook zo prachtig

Ach ja bij kinderen laten we op jonge leeftijd gaatjes in de oren prikken en bij paarden steken we er nu een dikke naald in om een chip te plaatsen, dat doet vast geen zeergirlnextdoor schreef:mooie foto's van een prachtig paard![]()
En over brandmerken.. dat vind ik ook mooi staan, maar natuurlijk pure mishandeling en ik mis het dan ook zeker niet
(en als nu iemand zegt van niet, dan zal ik eens voorstellen om in het vervolg kinderen ook te gaan brandmerken, want dat wil vast niemand)
(ik begrijp dat jij dit niet hebt gedaanmaar ik reageer op een opmerking van iemand anders hier boven mij)
Graag zelfsroos schreef:Het wordt steeds meer paard, met spieren of mag ik dat niet zeggen?
Het is van RossnerCharret schreef:Prachtige foto's Kelly. Mooi hoofdstel heb je ook! Welk merk is dat?
Door je paard met zin lijf in het donker te zetten van een overkapping en zijn hoofd in de zon.dendola schreef:Prachtig Kelly! Wat zien de weides er trouwens ook netjes verzorgd uit
Hoe krijg je overigens zo'n foto waarbij de achtergrond helemaal zwart is en je paard er dus helemaal uitspringt?
Oh ik ken er wel een stel die als proefkonijn mogen fungeren hoorgirlnextdoor schreef: (en als nu iemand zegt van niet, dan zal ik eens voorstellen om in het vervolg kinderen ook te gaan brandmerken, want dat wil vast niemand)