Het is al weer een maandje geleden, maar wegens omstandigheden had ik nog niet de kans gekregen om leuke foto's van hem te maken. Uiteindelijk had ik daar gister de gelegenheid voro en wil ik die graag met jullie delen.
Eros staat op een doe het zelf stal 24/7 in een zandpaddock met schuilmogelijkheid in zijn inloopstal van 4x4, daarnaast lekker onbeperkt hooi en wat biksjes. Samen met zijn beste maatje, mijn shetlander vermaakt hij zich daar prima.
We zijn licht begonnen met het zadelmak maken, dus dat kent hij. Bitje kent hij, is volledig verkeersmak (brommers, vrachtwagens, tunnels, etc) en doet het ontzettend goed. Nu mag hij lekker 4 maanden genieten van een een heerlijke vakantie op het land. Door die zelfde omstandigheden ben ik op het moment niet in staat om het te beleren. Maar zoals het er naar uitzag was dat al op een lange baan geschoven.
Genoeg gekletst, foto's zeggen meer dan woorden

Hij had de lente in zn bol, wilde hem loszetten voor mooie standfoto's, maar meneer had geheel iets anders in gedachten.

Achter Benji aanjagen.

En hij mag elke dag even 30 min het landje op, zodat hij vast kan wennen om weer 24/7 het land op te gaan.