Vandaag kwam er dan 'de ontmoeting' want Amber en Fjordy gingen naar de oefencross in Biddinghuizen. Amber had met Toot willen gaan, maar nam nu speciaal Fjordy mee dus daarvoor mijn dank

1.Toen Cayleigh en ik aankwamen had het team al een rondje gemaakt en stelde Amber meteen voor haar zitplaats te delen. Cayleigh is hier duidelijk nog iets verlegen

2. Fjordy kan alleen wel een paar kunstjes om verlegen meisjes uit hun schulp te krijgen...zoals Spaanse pas...

3. En of ik hier nu zo blij mee ben, weet ik niet...want ik heb Cayleigh nu al een paar keer uitgelegd waarom het mij niet zo'n goed idee lijkt om P.C. dit te leren

4. En wat zou ik dit graag zelf ook weer durven...onbevreesd en vol plezier crossen....

5. De waterbak vond ik erg gaaf om te zien...

6. Nu kon je de waterbak gewoon normaal inrijden, ook in een rustig drafje of in stap heb ik gezien....Fjordy en Amber doen dat echter zo!

7. En wat van hoog komt, moet ook weer neerkomen....

8. Na het crossen stond de uitstap-groom paraat...

9. Na afscheid te hebben genomen nog even naar stal (wij staan er vlakbij op pension) om Cos' nieuwe hoofdstel te passen...en tenslotte.....
AAI

10. KNUFFEL

11. en KUS.....kan er maar 1 de beste zijn

12. Cayleigh wilde ook graag foto's maken van Cos en mij. Ze heeft mij heel wat rond gedirigeerd en verteld hoe ik moest staan, maar alle foto's waren vanuit een zeer beperkt gezichtspunt genomen

13. .....behalve 1.....

14. en het is normaliter niet te zien.....maar ik vind z'n frontriem ook erg stoer!

Wij vonden het erg leuk om Fjordy te ontmoeten vandaag (en Amber en aanhang ook natuurlijk). Het eerste wat Cayleigh vanavond tegen Edgar zei was :" papa ik mag van die meisje op Fjordje, dat is een Fjord, wedstrijden rijden als ik 7 ben!" dus volgens mij is je aanbod aangenomen Amber