Niemand keek hier dan ook raar op toen Cayleigh vroeg of we vanmiddag nog even gingen 'flierefluiten'

Op stal aangekomen, begon het flierefluiten zoals gewoonlijk met lekker poetsen. Hierna vond ze dat P.C. eigenlijk toch even "aan het werk" moest. Ik had haar namelijk beloofd dat ze voor de eerste keer mocht longeren binnenkort en zij vond dat die belofte maar eens ingewilligd moest worden...
1.

2.

3. en galop P.C.....

4. Vervolgens ging ze P.C. in de bak wandelend uitstappen maar al snel kreeg ik de teugels in handen en rende ze weg...om terug te komen met een.....krukje

5. Ik ben dus de sukkel die nooit 'nee' kan zeggen, dat moge duidelijk zijn

6. En zo ging het uitstappen verder...

7. En nu Cos....ook proberen erop te klimmen....maar overduidelijk helpt daar zelfs geen krukje aan...

8. Het is alleen nooit genoeg met 6-jarige woeste meiden...

9. Na een 'rondje om de wereld' werd het "kijk mama, zo zitten prinsessen altijd"

10. Naar het motto van haar vader "van gekke dingen komen ongelukken".... (en je ziet hier al wat er gaat gebeuren!)

11. Lag madame er vervolgens zo bij, na een perfecte landing op beide voeten...(het moge duidelijk zijn dat dit de pret niet mag drukken)

12. De gekke dingen (hopelijk zonder al te erge ongelukken) zullen blijven komen en gaan...maar de liefde blijft

13.

14. En dit hoofd geeft mij telkens weer vlinders in mijn buik

(oh en mevrouw had ook nog stiekem een foto van mij gemaakt, hoe charmant