Ondertussen zijn we al bijna 2 maanden verder en gekker. Dino begint zich steeds beter thuis te voelen en dat valt te merken. Hij leert snel, is vreselijk druk maar ook onwijs lief. Ik heb nu zo'n 3 á 4 keer op hem gereden en het gaat prima. Hij is nog wat onzeker en snapt het sturen nog niet goed. Hij kan al vrijwel los maar hij wil constant naar degene toe die naast hem loopt. Tot nu toe is hij 1 keer geschrokken, gelukkig had de eigenaar hem toen vast en kon ik goed blijven zitten.
Dino is een echte grapjas, of ik moet eigenlijk zeggen: grapmuts. Mijn muts is hoogst interessant. Hij greep dan ook de kans toen ik mijn muts ongemerkt verloor in het land. Vrolijk huppelend schoot meneer er mee weg. Hij schrok zo erg van zijn eigen geflapper met de muts, dat hij hem meteen weer los liet en als een echte held op sokken en weer van door ging.
Zaterdag zijn we naar de zadelmaker geweest om het zadel na te laten kijken. Het lag goed en ze was erg enthausiast over Dino. Ze vond het een blok van een paard, mooie maat, erg stoer met een eerlijk hoofd. Hij moest alleen niet veel dikker worden

Gelijk ook even beugelriemen en blokjes gekocht, en de verleiding was te groot: ook nog een zweet deken die ik vandaag even moest fotograferen natuurlijk

Ondanks dat het een drukte maker is, zijn we onwijs blij met hem

Ik moet geloof ik eens een paarden tandenborstel hebben...