Vandaag was mijn zusje onverwacht vrij en in de buurt en ze vroeg of ze mee mocht naar Beer..en of ze er eens op mocht. Nu moeten jullie weten dat Roos geen paardrij-ervaring heeft..vroeger wel eens als dreumes op een shetje gezet en vorig jaar, toen Beer nog niet was ingereden, heeft ze op de fjord van een voormalig stalgenoot een rondje gehobbeld.
Ik ben zoooo trots op haar! Ze is echt een natuurtalent en is ook niet bang (dat scheelt natuurlijk al heel erg). Ze heeft 5 minuutjes aan de longe gereden, meer omdat dat zo 'hoort' dan dat het nodig was en daarna los..ook draven met lichtrijden. Beer was de braafheid zelve en ik ben ook trots op hem! Goedzak!
Foto's zijn niet je van het..telefoon in de binnenbak is niet een daverend succes. Maar wel leuk voor het idee!
Kijk en geniet van Roos op Beer!

^ Even stappen aan de longe en uitleggen hoe de teugels en het sturen op Beer werkt (neckreining). Ook over de hakjes naar beneden, geen holle rug en de handen gepraat..Roosje maar lachen!

^ En dan moet je zelf...haha eehhmm, hoe stuurt hij ook alweer?

^ Hee hij doet het!

^ Al een echte cowgirl zo he!

^ Kijk, met een hand!

^ En zonder handen, wat een held!

^ Kontjes

^ Mijn wilde Noorse volbloed...haha, wat een goedzak is het toch ook..

^ Beer heeft stiekem jeukjes met ogen dicht..leuk setje zo!

^ Hoooooi!

^ En meneer met zijn nieuwe winterdeken..eeiiindelijk een gevonden die mooi past! Jeehj! Deze bewaren we voor de echt kou..morgen even een tussendeken scoren.
Bedankt voor het kijken!