Bericht
door Esther » zo 26 sep 2010, 20:35
Ik had het ook al in het E'tjes topic gezet, maar zo moeilijk was het niet..
Het is een hartstikke leuk paardje, het wa sook niet bedoeling dat ze weer weg zou gaan, maar ja, soms loopt het zo..
Het was ook niet bedoeling dat Fjella zou komen, en het werden er nu wat te veel. Iets wat mijn vader al had opgemerkt en als hij dat doet dan weet ik dat het tijd is om te handelen, ik wil niet dat hij zich eraan gaat ergeren, ben volwassen genoeg om dat te voorkomen.
Was de keus tussen Fjella en Flower en met Flower heb ik 'het' gewoon niet. Ze is mij wat te hoog gegrepen, ze is zo gevoelig en snel.. Doe mij dan toch maar een rustige makkelijker fjord, past beter bij me. Ik vraag mij af of ik haar voor de kar had kunnen opleiden, vast met hulp van de dames, maar dan moet ik daar zo op leunen.
Maar wat het het gemakkelijkst maakte was dat er al een meisje met haar vingertje in de lucht stond op de dag dat ik haar kocht, hihi.. Zo hoef ik haar niet te missen, ik mag altijd komen spelen geloof ik, ze heeft een superstekje en een lief baasje!! En een baasje dat er mee om kan gaan en die nog verliefder op haar is dan ik..
Maar vergis je niet, het is nooit leuk om een paardje weg te doen, het is een vreselijk lief paardje en ook erg slim wat haar erg leuk maakt!! Ik had zelf ook wel heel graag een veulentje bij haar gefokt en het was de bedoeling dat ze zou blijven.. Dus ik ben er wel een beetje sneu van..
Maar op deze manier kan ik vast nog wel een keer met haar mennen, wat ik ook in de planning had..
Vandaag gingen Jeskim en Digai toch naar Vene, dus hebben we Flower meteen mee genomen.. Ik ga niet uitleggen hoe, hihi.. (Hoe krijg je drie paardjes in een 1,5 paards trailer, hihi) (Nee, geintje, wel gedaan, maar kon zat..)
Kon Flower aan haar nieuwe huis wennen onder begeleiding van Mama Jeskim en maatje Digai.. Was wel fijn!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'