1. Onder toeziend oog van de rest...

2.

3. namen Cos en ik diep adem en gingen ervoor...

4. jeetje zeg, we kwamen erover....nog eens?

5. en nu lijkt het allemaal heel stoer, maar tussendoor ging het ook zo.....(en ik moet duidelijk weer mijn eigen ervaring en zelfverzekerdheid terugkrijgen om dit juist op te lossen...maar we werken eraan)

6. vreemde noodsprongen horen er ook bij als je paardje het nog erg moeilijk vindt...

7. de techniek laat nog duidelijk te wensen over, dus maar even gekeken bij de meer ervaren pro's (en dan doel ik nog het meest op Charlotte en Bliss...wauw wat een team!!!

Hier Wendy met Casper

8. geweldig..zo'n dubbele sprong...

9. en ZO blij ben je dan met je paard als hij het allemaal maar even doet...

10. Casper springt natuurlijk prachtig en super hoog....maar het grootste deel van mijn bewondering gaat, zoals geschreven, uit naar dit team...

11. Cos stak er toch iets van op....ZO doe je dat dus met die voorbenen...maar eerlijk is eerlijk, het valt niet mee om er 4 te hebben en dan nog te springen met zo'n vrouw erop die het 20 jaar geleden voor het laatst deed..dus chapeau en dubbel chapeau voor onze kleine Cos...

12. nog 1 keer een ander kleurtje (en iets hoger..jaja)..maar die was toch wel akelig eng...dus Cos besloot die eerst van opzij en vanachteren te bekijken

13. nou vooruit dan maar...(mijn vader, die ik erg bedank voor de foto's, was iets te laat

14. vervolgens even lekker afkoelen in het water....

15. heerlijke hoofdjes (Cos en Cayleigh

16.

17. klein stukje droogwaaien...

18. intens genieten

19. en terug naar stal

20. na gedane arbeid, is het heerlijk rollen