Vandaag gingen we naar mijn vaders verjaardag en Sanne reed met mij mee dus zijn we eerst even langs Beer gegaan. Ohja, ik heb van San een waardebon gekregen om een dag te gaan paardrijden op Vlieland met haar! Ze heeft vroeger zelf ook gereden maar is er een keer hard afgeklapt..tussen pony en bakrand tijdens de clubles met haar verzorgpony Amadeus...daarna altijd wat huiverig gebleven.. Toch wel heel gaaf dat ze op Vlieland ook zelf mee wil rijden!
Ze vond Beer heel leuk en grappig en snapte helemaal waarom ik zo lyrisch over hem ben!

Deze heb ik even uitgeknipt en wat levendiger gemaakt..ga ik in een lijstje doen voor haar! Moet hem nog wel wat verder bewerken..ben daar nog niet zo goed in haha..wil wat minder rood maar toch levendiger..ga nog even prutsen met Photoshop..

Nou, buiten dat ik natuurlijk trots op San als Miss Montreal ben, vind ik het als grote zus gewoon heerlijk dat ze eens lekker mee was naar Beer...ze wil er ook graag een keer op als ze weer wat tijd heeft..volgende week maandag wordt haar nieuwe singel (eerste van de nieuwe cd) gereleased dus er komt een hele drukke tijd aan voor haar.
Nou, ik heb geprobeerd de foto's rechtop te krijgen maar krijg het niet voor elkaar...in Photobucket staan ze wel gewoon..raaar...
Bedankt voor het kijken!