Z2 (?) dressuurfjord..geloof niet van iemand van FW. Paard heette Norman als ik me goed herinner en ik haalde hem eerst door de war met een Rodblakke Norman die ook in de sport loopt.
De western fjorden waren mijn favoriete fjorden! De grijze was een van de weinige Gra fjorden die ik echt heel erg mooi vond en de 'gewone' deed me zo denken aan Beer! Geen idee wat voor afstamming er achter zit. Danique (vam Blossem) hielp goed mee!

Klinische keuring was ook leuk om te zien!

Er werd uitgelegd hoe het in zijn werk ging en er werd bij deze 3 jarige bink een echt keuring gedaan. (was al gekeurd eerder die week). Er werd goed uitleg gegeven en er was veel belangstelling!
Helaas heb ik geen actiefoto's van Fjordy en Amber..ik kwam aan en ze waren al bezig en ik heb gewoon gekeken i.p.v. mijn camera op te diepen. Ook van Danique en Blossem met Galldur heb ik geen foto's maar zat dat Florien van Bodan er wel een paar had geplaatst op de Hyves van stal Dolfing. Van Caroliene met Adanco heb ik ook geen foto's want ik vond het leuker om te kijken..ging over de zadelproef/ABOP (of heb ik dan niet goed opgelet?

Wel een Penny moment gespot van Amber met Fjordy! Hoe schattig! Uiteraard ook een steiger foto want we hebben het wel over Fjordy!

Kleine Texas past in een emmer..iedereen liep met Unive emmers want die werden gratis uitgedeeld.. Anna was verantwoordelijk voor deze actie geloof ik!

Stoere Anton was er ook met zijn harem!

Ik weet niet zo goed wie dit was maar zij reed ook een proef geloof ik. Ik was erg veel aan het kletsen met iedereen dus af en toen niet zo goed opgelet..

Caroliene met haar stuk, Adanco! (blijf hem zooo knap vinden!)

Pernille met Manus

Gele konten.
Nog wat sfeerplaatjes

Nou, nogmaals..geen hele duidelijke en mooie foto's maar zo krijgen jullie toch een beeld van Fjord 2010.
Groetjes Kristel