Ongeveer anderhalf jaar geleden riep ik nog dat ik frikadellen van hem wilde maken, maar dat neem bij deze terug.
Meneertje wordt deze maand 6 jaar en mag dus wel eens aan het werk worden gezet.
Vanmorgen onze eerste officiële wedstrijd gehad, en meneer heeft zich echt voorbeeldig gedragen.
Die grote bruine paarden waren ineens niet meer zo eng als hij ze altijd heeft gevonden,
en zelfs de trein was na 2x goed kijken niet meer leuk genoeg om aandacht aan te besteden.
De eerste proef was nog een beetje onstuimig en ik was de controle een beetje kwijt, toch hadden we hier 179 punten voor.
Onze tweede proef ging beter en deze werd ook beloond met 181 punten! Dat betekend dus dat Andor en ik nu B+1 zijn.
Als commentaar stond er op mijn coupon dat ik mijn teugels iets korter moet nemen en de buiging nog wat beter kan.
daarbij liep hij vandaag ook erg op de voorhand, thuis gaat dit normaal al een heel stuk beter.
Maar ik was vandaag zo blij dat hij gewoon met alle 4 zijn beentjes op de grond bleef en netjes deed wat ik van hem vroeg.
20 mei hebben we onze tweede wedstrijd, tot die tijd oefenen we nog even flink verder!

ons raak je niet zo snel kwijt, wij zijn dat gele stipje in de verte.

een beetje trost ben ik wel op mijn knotjes Fjord.