Het ging echt super goed en we gingen met sprongen vooruit.
Maar op school kreeg ik het steeds drukker, en met Vickey rijd ik wedstrijden.
Dus als ik even tijd had, dan pakte ik automatisch Vick even en liet ik Anne staan.
Nu heeft Anne ruim een maand stil gestaan, maar nu ben ik haar weer aan het oppakken.
16 mei is er een onderlinge wedstrijd bij onze vereniging, van mijn instructrice moet ik meedoen omdat dit DE ultieme gelegenheid is om te kijken hoe ze het doet. Het probleem is alleen dat ze nog nooit het terrein is afgeweest, dus ik twijfel nog heel erg

Ik denk dat ik eerst maar een keertje gewoon op een ander terrein ga rijden...
Dinsdag was ik er weer opgestapt, maar ze was super vervelend omdat de rest van de paarden vanwege de regen binnen stonden.
Ik lag er ook bijna 2 keer naast... Gister er weer opgestapt en ze was best wel braaf!
Het probleem ligt nog bij de aanleuning, ze is nog zoekende.
Ze loopt vaak te diep, dus dat proberen we eruit te krijgen.
Ook is de galop een drama, ze gaat erg hard en plat door de bochten... kwestie van kracht en balans denk ik. (hoewel dat vandaag verbazingwekkend goed ging

Ik probeer in het begin haar altijd laag en rond te rijden.
Super moeilijk voor haar, maar al met al gaat het best goed!

Even wat meer oppakken

Hoe meer ze aan het werk moet, hoe heter ze wordt... hier begin je het al te zien

Galopje...

Whaaa, iets te hard

Volgens mij een pasje wegrijden, haar hals is hier goed op lengte en ze heeft een mooi achterbeen!

Galopje andere kant, ook weer erg hard

Hier loopt ze weer wat te diep...

Mijn handen zitten niet echt op de goede plek, maar ze heeft wel een leuk voorbeen!

Draven

Wel een net beeld denk ik

En de laatste alweer...

Wat vinden jullie, moet ik het maar gewoon proberen op die onderlinge wedstrijd?